Uitgerekend september 2010!!!

08-11-2009 13:11 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.

Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden

Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.

Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:

Komt allen tezamen....

Welterusten stoere chickies!
Riz, wat een beauty ....
Goedemorgen!

Heb net de dokter gebeld, maar hij heeft de hele dag cursus

Heb ik eindelijk alle moed verzameld

Gisteren wel vast de eerste pre-zwangerschap pillen geslikt (van Etos), ze zien er best vies uit haha, voel me nu ook niet zo lekker, beetje wee gevoel in mijn maag.. wil natuurlijk niet zeggen dat het van die pil komt..
Goeiemorgen!

Hier nog steeds geen verbetering in lichamelijke gesteldheid. Meer een verslechtering. Ik hoest de longen uit mijn lijf man! Autschjjj!

Wat? Hoe durft die dokter cursus te hebben terwijl jij je anti-kinder-krijg-ding er uit wil laten halen. Het gore lef! Heb je niet een plaatsvervangend arts? Als je uitlegt dat het omwille van dit topic moet gebeuren vandaag zullen ze je vast wel willen helpen. Ik bedoel dan moet het duidelijk zijn wat de ernst van de situatie is?

Zo allemaal lekker geslapen? Klaar voor een nieuwe schijnende dag?

Ik ga weer even shoppen voor nieuwe baby! Heb weer leuke dingen gezien!
Stukje Cake, die pillen ZIJN ook vies. Je kan beter gewoon een potje los foliumzuur van de etos kopen. Zo'n roze potje. Daar ga je niet van :puke:
Zal ik hem er eventjes voor je uithalen?
Oh hemel, Aruba staat op standje molesteren! Dat belooft nog wat voor vandaag.

Ik wil het ook wel doen, wilde vroeger veearts worden, dus heb al wel wat praktijkervaring!
Vriend is toch ook een eikel he.

Hij: moet je eens horen. Ik werk met iemand die zijn vriendin de MG heeft.
?? Haha! Snap het niet!

De helft van mijn collega's heeft de MG en ik verdenk mezelf er nu ook ernstig van. Snap de ophef niet zo denk...
Goedemorgen,

Marielle, nog steeds ziek, jeetje je hebt het lekker te pakken. Ik loop ook al 2 weken lekker te hoesten. gaat helaas niet zo snel over.

Kan jij mij misschien nog even die lijst sturen over hyves.....Ik word nu weer door iemand toegevoegd maar geen idee wie het is??!!!

Gaat het weer een drukke dag worden hier?!
Gedaan!
thnx
Och wat erg! Ik ben weer eens de meest debiele plaatjes aan het zoeken en toen stuitte ik op een site met de meest schokkende beelden die ik ooit gezien heb. Over hoeveel kinderen er in de oorlog in Isreal omkomen en op welke wijze. Zie je gewoon de hersentjes van kleine kindertjes eruit liggen. Echt verschrikkelijk!!!!!

Waarom willen we eigenlijk nog kinderen op deze fucked up aardkloot zetten?
Natuurlijke drang marielle... het enige wat ik vroegah wilde worden was mama (al vanaf dat ik 4 was) het is niet onze schuld dus haha..

Ik begin mezelf er ook al van te verdenken dat ik de griep heb/krijg, heb zere keel (tussen neusholte en keel in eigenlijk), heb ineens verhoging terwijl ik dat vanmorgen niet had en nog steeds een wiebelige maag.

De pillen zijn overigens niet veel anders dan de gemiddelde multivitamine qua ranzigheid :D Heb ooit een mv gehad die er echt uitzag alls koeienvoer bleg
quote:Marielle1410 schreef op 13 november 2009 @ 09:49:

Och wat erg! Ik ben weer eens de meest debiele plaatjes aan het zoeken en toen stuitte ik op een site met de meest schokkende beelden die ik ooit gezien heb. Over hoeveel kinderen er in de oorlog in Isreal omkomen en op welke wijze. Zie je gewoon de hersentjes van kleine kindertjes eruit liggen. Echt verschrikkelijk!!!!!

Waarom willen we eigenlijk nog kinderen op deze fucked up aardkloot zetten?waarom zoek je dan ook?
Ik zocht op iets anders en toen kwam ik dit tegen. Ik zoek niet met opzet op kindjes met opengeschoten hoofden... Was zo'n doorstuurmail dat de Amerikanen weg moesten it Israel om alle kwaad die ze daar veroorzaakten.

Ik wil het niet weten

LALALALALALALALALALALALALALALALA

Wat niet weet dat niet deert!

He betrap ik mezelf daar nou op struisvogelgedrag? Mmmm dacht dat dat ergens anders op een topic was???
Snap je het niet? Zoon is 9 weken. Die wil ik nog niet ziek hebben.
Ja maar als vriendin van collega van man het heeft.... Dan kun je je toch overal zorgen om gaan maken? Je ademt het virus met elke ademhaling minstens 50.000 bacillen in momenteel.

De vraag is alleen is de weerstand zo verminderd dat je het krijgt. Overal waar we gaan staan of zijn is het virus inmiddels al.

Hier zijn halve basisscholen al besmet, helft van collega's zit ziek thuis en vriendin van mijn broertje met hele familie heeft het ook al gehad.
Nou hek is van de dam... Ik hoest bloed. Toch maar even dokter bellen!
jeetje Marielle dat is niet goed hoor! Dokter bellen hoor.
Zit wel een kern van waarheid in Marielle.

Hey maar dat is inderdaad niet goed, zou ook even bellen.
@stukje cake.. belachelijk ja dat de dokter er niet is.. hihi

maar stelt echt niks voor.. eruit halen.

ik heb hem er in mei uit laten halen en was heeel heel zenuwachtig maar was er al uit voor ik het wist..

bij ons op werk ook al mg.. collega s gisteren ingeent.. kids allemaal prefentief wat gekregen..

alleen mocht ik de prik dus niet .. dan mag je 2 maand niet zwanger worden en ja dan red ik de september baby natuurlijk nooit!!
@marielle.. jeetje dat klinkt echt niet goed! goed dat je dokter gaat bellen..
[quote]maliboo schreef op 13 november 2009 @ 09:33:

Kan jij mij misschien nog even die lijst sturen over hyves.....Ik word nu weer door iemand toegevoegd maar geen idee wie het is??!!![quote]

En tóch accepteren.. Wat zijn we allemaal nieuwsgierig he!

Je hebt onwijs veel foto's. Leuk om te weten hoe iedereen eruit ziet. Al hoop ik nog steeds geen bekende tegen te komen. Dat beetje anonieme is juist leuk.
Dokter had al een stuk of 40 bloedhoesters gehad deze week. Als het maandag nog zo'n pijn doet moet ik komen. Kon geen kwaad zei hij, het heerst en komt door het hoesten. Okidokie!

Ik moet morgen dus in ieder geval zo fit zijn dat ik wel naar de Sinterklaas-intocht kan! Wil ik voor geen goud missen. Al moeten ze mij er heen dragen!

Ik ga even met de kippen op de spreekwoordelijke eierstok!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven