Uitgerekend september 2010!!!
zondag 8 november 2009 om 13:11
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
dinsdag 17 november 2009 om 11:30
quote:Sproet schreef op 17 november 2009 @ 11:28:
(snapt hannie nu dan ook waarom ik al vroeg of ze nog kon zitten??)Ey, 1 ding tegelijk hoor. Het valt niet mee om zo hard na te moeten denken. Vraag het over een uur nog maar eens.
(snapt hannie nu dan ook waarom ik al vroeg of ze nog kon zitten??)Ey, 1 ding tegelijk hoor. Het valt niet mee om zo hard na te moeten denken. Vraag het over een uur nog maar eens.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
dinsdag 17 november 2009 om 11:32
dinsdag 17 november 2009 om 11:35
quote:stukje_cake schreef op 17 november 2009 @ 11:31:
[...]
niet zo bijster groot, redelijk normaal..
niet gehoord van de nieuwe rage? miniatuur schilderen?
Gebruik je daar zo'n paaseiersetje voor?
Lijkt me wel handig, daar klem je ze zo tussen.
[...]
niet zo bijster groot, redelijk normaal..
niet gehoord van de nieuwe rage? miniatuur schilderen?
Gebruik je daar zo'n paaseiersetje voor?
Lijkt me wel handig, daar klem je ze zo tussen.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
dinsdag 17 november 2009 om 11:36
quote:Sproet schreef op 17 november 2009 @ 11:32:
*klopt hannie even vriendelijk op haar mooie krullen*
Doe maar rustig hoor...
*geeft hannie ter geruststelling een nieuwe bol roze wol, speciaal aangeschaft voor dit soort situaties*
Mooi he? Ga maar weer lekker breien...
Kom ik je over een half uurtje halen voor je pilletje en de boterham...Ze vin me haar mooi.
*klopt hannie even vriendelijk op haar mooie krullen*
Doe maar rustig hoor...
*geeft hannie ter geruststelling een nieuwe bol roze wol, speciaal aangeschaft voor dit soort situaties*
Mooi he? Ga maar weer lekker breien...
Kom ik je over een half uurtje halen voor je pilletje en de boterham...Ze vin me haar mooi.
dinsdag 17 november 2009 om 11:41
dinsdag 17 november 2009 om 11:46
quote:Sproet schreef op 17 november 2009 @ 11:39:
Tuurlijk vind ik je haar mooi, Hannie!
Staat ook beeldig bij je mooie bril!
*sluipt hinnikend van de lach weg*
Je mag me niet uitlachen!!!!!!
Tuurlijk vind ik je haar mooi, Hannie!
Staat ook beeldig bij je mooie bril!
*sluipt hinnikend van de lach weg*
Je mag me niet uitlachen!!!!!!
dinsdag 17 november 2009 om 11:51
quote:Sproet schreef op 17 november 2009 @ 11:47:
Ik lach jou toch niet uit hannie??
*klopt nog eens op haar mooie krullen*
Ik lachte om een heeeeel leuk binnenpretje...
Beetje moeilijk voor jou om te begrijpen...
Ben je al begonnen met je mooie nieuwe wol?
Maak wat voor de beebie. Mooi he?
Ik lach jou toch niet uit hannie??
*klopt nog eens op haar mooie krullen*
Ik lachte om een heeeeel leuk binnenpretje...
Beetje moeilijk voor jou om te begrijpen...
Ben je al begonnen met je mooie nieuwe wol?
Maak wat voor de beebie. Mooi he?
anoniem_88483 wijzigde dit bericht op 17-11-2009 11:57
Reden: Voor sproet
Reden: Voor sproet
% gewijzigd
dinsdag 17 november 2009 om 12:09
quote:Sproet schreef op 17 november 2009 @ 12:03:
Hannie, het is 12 uur, tijd voor je pilletje en dan de boterham...
En ik moet nu aan het werk, dus ga maar lekker even eten en dan weer verder breien...
Dag hoor!
Ja, de zuster komt eraan met mijn 12-uurtje:
Ben straks weer terug.
Hannie, het is 12 uur, tijd voor je pilletje en dan de boterham...
En ik moet nu aan het werk, dus ga maar lekker even eten en dan weer verder breien...
Dag hoor!
Ja, de zuster komt eraan met mijn 12-uurtje:
Ben straks weer terug.
dinsdag 17 november 2009 om 12:52
Nou dames, lekker bezig geweest hoor! Carrera heeft haar ware indentiteit ook onthuld. Welkom Hannie! Die pillen zijn ook meteen je eten voor de hele dag zeker? Jemig wat veel joh!
Hebt banochtend mezelf bijeengeraapt en met 2 paracetamollen in mijn donder toch maar even het dorp ingeweest. Moet Lien ook blijven entertainen. Ik zoek een teletubbie laptop voor Lien; uitverkocht! Toen zag ik nog een heel mooi gebreid tuniekje van Noppies. Moet er in haar maat zijn, uitverkocht komt ook niet meer terug. Ik was lyrisch van het tuniekje. Nu op internet aan het zoeken, maar kan hem niet vinden. Inmiddels wel op TTLaptop geboden op marktplaats.
Ik ga binnenkort op naailes (echt waar) hoop ik ook zulke mooie truitjes en jurkjes te kunnen naaien als diegene die Hannie breidt.
IK WIL NOPPIES TUNIEK VOOR LIEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hebt banochtend mezelf bijeengeraapt en met 2 paracetamollen in mijn donder toch maar even het dorp ingeweest. Moet Lien ook blijven entertainen. Ik zoek een teletubbie laptop voor Lien; uitverkocht! Toen zag ik nog een heel mooi gebreid tuniekje van Noppies. Moet er in haar maat zijn, uitverkocht komt ook niet meer terug. Ik was lyrisch van het tuniekje. Nu op internet aan het zoeken, maar kan hem niet vinden. Inmiddels wel op TTLaptop geboden op marktplaats.
Ik ga binnenkort op naailes (echt waar) hoop ik ook zulke mooie truitjes en jurkjes te kunnen naaien als diegene die Hannie breidt.
IK WIL NOPPIES TUNIEK VOOR LIEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!