Uitgerekend september 2010!!!

08-11-2009 13:11 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.

Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden

Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.

Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:

Komt allen tezamen....

Zo, die zitten er weer in.

Voel me een stuk beter nu:

Nee mariel, die zijn niet voor een hele dag hoor.

Je mocht trouwens willen dat je net zo mooi kan breien als ik.

Moet ik met je mee googlen naar dat tuniekje trouwens?
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Niet via kleertjes.com te vinden?

Deze?

http://www.kleertjes.com/ ... &fs[m]=0&fs[t]=1&id=35279

Gokje hoor, maar hij is gebreid en van Noppies...
Nee dat is hem niet. Hij is er in het paars en in het ijsblauw met allemaalgekleurde bloemen op de bovenkant. Pas verkrijgbaar vanaf maat 92. Ik ga de winkel maar eens bellen.

Ik moet hem hebben. Zelfs op de site van noppies kon ik hem niet vinden. Als ik wat in mijn kop heb, dan moet het gebeuren hoor!
Oke hier de info:

Hij is niet van noppies, maar van name-it.

Hij heet galtea icehouse knitted dress. Oftewel gebreide tuniek.

Is dus blauw met gekleurde bloemen en helemaal mijn smaak!

Heb hem nodig in maat 92! Wie hem vindt is mijn held voor altijd!
Ik heb hem, ik heb hem! Nu nog kijken of ik hem ook kan bestellen!
Mooi, laat anders even weten of het lukt, dan google ik verder voor je!
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Jaaaaa! Ik heb hem besteld! Vet cool! evenkijken of ik een plaatje kan plakken!
Net gekocht voor Lien! Ik vind hem gaaf!
Mooie roze romper eronder. Nieuwe gekleurde maillots van de Hema, dit gaat leuk staan!
Hahaa, Marielle in de wolken!

Gefeliciteerd met je aankoop!
Ik voel me echt zwanger... Dis toch niet normaal?

Zet opeens grote vraagtekens bij mislukte 2 weken terug. Heb zere mamaloetsias... Mmm kan ook eisprong betekenen. Mislukte was echt mislukt, dat zag ik echt op de echo.

WaanbeeldMarielle

quote:Marielle1410 schreef op 17 november 2009 @ 13:31:

Net gekocht voor Lien! Ik vind hem gaaf!Leuk!
quote:Marielle1410 schreef op 17 november 2009 @ 13:54:

Ik voel me echt zwanger... Dis toch niet normaal?

Zet opeens grote vraagtekens bij mislukte 2 weken terug. Heb zere mamaloetsias... Mmm kan ook eisprong betekenen. Mislukte was echt mislukt, dat zag ik echt op de echo.

WaanbeeldMarielle

[afbeelding]

Raar, hoe je lichaam je soms voor de gek kan houden he?

Er was zeker niks te zien op de echo?
Auwa mamloetsias! (heerlijk woord!)

Denk inderdaad eisprong... en anders heb je nu al de verschijnselen voor je augustus-baby!!!!!

Twee weekjes afwachten... en anders gewoon voor de grap er een test tegenaan gooien, geeft misschien ook wat rust...

Ik had eerder trouwens nooit last van mij mamaloetsias... maar deze keer... K2 wilde laatst voorgelezen worden en laat dat nooit zachtzinnig merken (ze pleurt het boek keihard op je schoot), maar nu ramde ze het dus wat scheef, en kwam het in mijn voorgevel terecht! AU!!!!!!!
Oooooooooooooooh wat leuk! Ik krijg net bericht van de krant dat ze onze dochter als smoeltje van de week willen plaatsen! Nou dat is toch weer leuk zeg!

Ik heb wel vaker van die waanbeelden. Er was inderdaad niks meer op echo te zien, ja baarmoeder die meuk naar buiten werkte. Dat zag je echt heel duidelijk. Gewoon misselijk zijn kan natuurlijk ook he?

Mamaloetsias is idd een prachtig woord. Maar zo heb ik er nog wel meer! Komen vast in de loop der tijd nog wel eens te pas.

Zo voor het eerst naar de kapper met Linus. Ben benieuwd. Wilde eigenlijk zoiets:

Ik vind dit meer iets voor Lien:

Staat ook leuk, in de krant!
Wel oppassen met stopcontactjes!

Mmm, daar wordt ze zo dom van van zo'n kapsel. Mijn spatiebalk heeft kuren nadat Lien gister laptop op grond heeft gesodemieterd.

Ik heb zo'n trek in pizza of in iets anders lekker hartigs.... Eens even skooieren in de kasten!
Pas op hoor, dit ruikt naar mishandeling.

Straks krijgen we weer een topic dat jullie zijn aangegeven...
Mijn kind! Die mishandel ik wanneer ik dat wil!

Zit hier nog iets tussen?

*stort even in*

pfff... straks tot 17:30 aan het werk... nu geen zak te doen...
Word even gek van de volgende zwangere vriendin. Zelfs lief zei gister: "Het wordt nu wel heel erg he?"

Zo dit doe ik ermee!

En voor Sproet:

Nou zeg, madame ligt alweer 3 uur te slapen. Ook niet goed hoor!

Wakker worden Lientje!
Ik wil naar huihuis!!!!!!
Mijn dametje is net van d'r troon gevallen. Mooie gekapte en geknipte haartjes.Staat ze als een prinsesje bij de tv. Laat ze echt een allermachtigste megascheet. How lady-like hahaha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven