Uitgerekend september 2010!!!

08-11-2009 13:11 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.

Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden

Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.

Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:

Komt allen tezamen....

quote:stukje_cake schreef op 17 november 2009 @ 22:46:

Heb vandaag de kaarten voor de show van Jeff Dunham binnen gekregen :-DEn dat is..??!!
quote:Vera01 schreef op 17 november 2009 @ 22:48:

Echt om gek van te worden he, die MG topics. Het houdt maar niet op.

een schande is het!
"De oproep is al binnen..." (nieuw topic)

Klinkt meer alsof je man een oproep heeft gekregen om het land te dienen tijdens wereldoorlog III
Wat goed dat jullie allemaal zo bezig zijn met de babykamers, word ook wel tijd trouwens, September is het zo!

In het kader van de MG is het misschien wel leuk om een mexicaanse baby kamer te maken.

Dan nog mijn avatar. Dat zijn dus 2 pootjes van mijn herfstkatten. Gemaakt toen jongste net geboren was, het word weer tijd voor een andere avatar.

Trouwens nog even een foto van WV

Riz heel veel sterkte nog de laatste loodjes, probeer rustig aan te doen, zeker met die hoge bloeddruk.

Marielle ik las jou dip momentje nog. Het is soms gewoon zwaar k*t, en je soms zo voelen is echt niet verkeerd en lucht soms alleen maar op (ik heb gister avond nog een poos mezelf heul zielig gevoeld, luchte ook op).
vera: even op youtube jeff dunham intikken..

misschien dat achmed the dead terrorist je iets zegt, alhoewel ik dat zelf 1 van zijn mindere typetjes/poppen vind...

ik zat meer aan een wilde westen kamer te denken, dan worden de mexicaantjes vast wel weggejaagd!

zoals jullie zien, ik ben al bijna klaar! kinderledikantje moet nog in de kar geplaatst worden, heb een gat in de bedbodem gemaakt, groot genoeg om het ledikantje in te passen...
helaas vanmorgen ongesteld geworden..

komt dus steeds dichter bij september..
Cake, ik heb 'm opgezocht nu weet ik idd wie hij is, leuk. Wanneer ga je? Ik ben ook helemaal weg van je kamertje!! Denk alleen niet dat ie met z'n sombrero in dat bed past.

Vandaag de grote dag he, succes
quote:fee7 schreef op 18 november 2009 @ 10:18:

helaas vanmorgen ongesteld geworden..

komt dus steeds dichter bij september..Kan nog een aug baby worden en met die pillen van Sproet (nee niet die voor Hannie, maar om de baby langer te laten zitten) komt het toch nog goed.
Nu naar de tandarts!
He Fee bah! Ongesteld zijn sucks!!!!

Lief is echt helemaal om hoor, die baby moet en zal er komen. Word weer helemaal een beetje verliefd op hem als ie zo doet.

Gister nog een keer extra aangedouwd zodat Sjaak wel goeie ogen kreeg, nou da's toch pittig van hem!

Ik ben te werk en heb zo weer een vergadering.

Ben trouwens bezig met een heel leuk project. Hoe je kinderen op een zo simpele mogelijke wijze meer kan laten leren van de natuur. Zonder kant-en-klare speeltoestellen neer te zetten. Echt leuk om te doen!

Wat een storm buiten zeg, ben weer naar buiten!
he dames ik meld me af voor dit topic.
waarom?
Nut is zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en daarom ga ik maar verkassen naar het zomer2010 topic
echt niet
Zegge, laat ons even niet zo schrikken, zeg!!!

(Maarre, dat je die overstap maakt, is natuurlijk een grapje... maar dat je zwanger bent dan?????????)
Nut, echt niet zwanger?????????? Of echt niet naar zomer 2010???
Marielle, helpt aandouwen voor goede ogen dan??????

(moest zoooo lachen toen ik het las! )
Haha wat een verwarring, ja ik ben zwanger en ja ik blijf hier en nee ik verhuis niet
Nut is echt wel zwanger!!! Hoe goed zeg! Oh hemel ik moet de apotheek maar even een extra aanvraag sturen voor extra pauzepillen!

Nut!!!!!!!!!! Gefeliciteerd! Ik zei het toch! Vivavetgoed!!!

Ik weet wel wat anders ga wel even aan den Viva-angels vragen om de naam van het topic te veranderen.

Sproet, lief zei ook echt bij de laatste duwtjes (hahahahaha) en deze zijn voor goeie ogen en een goed afweersysteem hahhahaha! Daarna moest ik verplicht met benen omhoog. Hahaha, wie is er nou meer mee bezig??

Lief zegt altijd dat Lien niet geheel goed afgewerkt is bij het maken, vandaar dat hij het nu beter wilde doen!
Ben alvast MP aan het afstruunen voor een nieuwe kinderkamer.....hoop toch niet dat ik er 8 krijg zoals eerder met mijn grote mond........ of ben ik te vroeg met kinderkamer...nee toch?
JAAAAAAA!

Gefeliciteerd!!!

Vertelvertel!

(Hoelang, wie is de uiteindelijke WV geworden, zijn het er acht??????)

Te vroeg met de kinderkamer???

Hoe kom je daar nou bij??

Joh, je mag wel eens opschieten!!!!
Haha was ie je aan het aandouwen......waar liep je heen dan? Oh nee jullie deden het in de auto!!!
Hahaha, Marielle, het gaat om de details, he?

Nou, broeden dan maar nu!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven