Uitgerekend september 2010!!!
zondag 8 november 2009 om 13:11
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
woensdag 18 november 2009 om 13:47
Gek he! Ben alweer zo onzeker als de pest, nee het was echt een plus, voordat ik klaar wat met piesen dus geen gezeik Nut, klaar!
Zo, soms moet je streng zijn voor jezelf.
Vanavond voor vent thuiskomt pies ik nog over de 2de heen en dan duw ik die in zn flesje bier lijkt me wel een originele manier van vertellen toch?
Vanavond voor vent thuiskomt pies ik nog over de 2de heen en dan duw ik die in zn flesje bier lijkt me wel een originele manier van vertellen toch?
woensdag 18 november 2009 om 13:51
quote:nut schreef op 18 november 2009 @ 13:47:
Gek he! Ben alweer zo onzeker als de pest, nee het was echt een plus, voordat ik klaar wat met piesen dus geen gezeik Nut, klaar!
Enne, een plus voor je klaar was met plassen, dus inderdaad geen geZEIK!!!!
(Snap je onzekerheid compleet hoor, ik geloof namelijk nu nog steeds niet dat ik zwanger ben.... Van wie dat wezentje met dat kloppende hartje op die echo dan was... beats me!)
Enne, een plus voor je klaar was met plassen, dus inderdaad geen geZEIK!!!!
(Snap je onzekerheid compleet hoor, ik geloof namelijk nu nog steeds niet dat ik zwanger ben.... Van wie dat wezentje met dat kloppende hartje op die echo dan was... beats me!)
woensdag 18 november 2009 om 13:56
woensdag 18 november 2009 om 13:58
O ik blijf er maar naar kijken he 
Nu ook maar aan het werk, nu even hard werk en en dan over 31 weken hopelijk genoeg tijd om hier te forummen.
O heb ff gekeken, zou zo rond 25 juli zijn.......
Haha Sproet, wat zou het anders moeten zijn....een verdwaalde muis in je bed gehad anders??
haha schat je piept, nee hoor dat ben ik niet
sorry, nu weer serieus aan het werk, leuk hoor thuiswerken!
Nu ook maar aan het werk, nu even hard werk en en dan over 31 weken hopelijk genoeg tijd om hier te forummen.
O heb ff gekeken, zou zo rond 25 juli zijn.......
Haha Sproet, wat zou het anders moeten zijn....een verdwaalde muis in je bed gehad anders??
haha schat je piept, nee hoor dat ben ik niet
sorry, nu weer serieus aan het werk, leuk hoor thuiswerken!
woensdag 18 november 2009 om 13:59
quote:nut schreef op 18 november 2009 @ 13:43:
Marielle, help me, de test wordt steeds vager, (ordinaire goedkope test van de Kruidvat) dat kan geen kwaad toch?
Doe je vanavond lekker nog een test samen met je man/vriend/verwekker.
(Is normaal trouwens, vooral bij wat goedkopere merken is die streep zo weg.)
Marielle, help me, de test wordt steeds vager, (ordinaire goedkope test van de Kruidvat) dat kan geen kwaad toch?
Doe je vanavond lekker nog een test samen met je man/vriend/verwekker.
(Is normaal trouwens, vooral bij wat goedkopere merken is die streep zo weg.)
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.