Uitgerekend september 2010!!!

08-11-2009 13:11 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.

Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden

Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.

Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:

Komt allen tezamen....

Nou de WW ben ik nog niet over uit, dat zien we over 9 maanden pas

Hoelang? Dat weet ik ook niet, beetje rare cyclus, dus mss toch nog sep, zoon heeft ook 10 dagen extra in buik gebivakkeerd, dus het kan vast nog wel!
Meiden, gewoon op bed hoor. Hoe dodelijk gewoon en ordinair hahaha!

Nut, weet niet hoe jij september wil halen hoor. Dat is gewoon augustus of misschien zelfs nog wel juli. Te vroeg voor een kamer? Die moet je toch allang hebben!!!
Nut, SUPER!!!! Proficiat!

Komt vast door de goede vibes op dit topic
Nut, de stoppil gewoon een maand slikken, dan kom je zeker uit in september.
oh dat wordt een saai kind dan Marielle, hup vanavond nog even wat spectaculairs
tnx ladies, mn eigen vent weet het nog genees, heeft geen tijd om de telefoon aan te nemen, bijeenkomst ofzo..nou dan niet! Ik zit wel te hyperen achter de comp.
Geloof niet dat wij saaie kinderen kunnen maken....

Ben je al uit de namen Nut? Je moet er nogal wat verzinnen!
Whahahaha, wat een eer! Jullie worden ook eerder ingelicht dan mijn lief hoor. Prioriteiten stellen!
Zo is dat! Bij mijn vorige twee zwangerschappen wisten de meiden van mijn andere viva-groepje het ook eerder dan mijn vriend, haha. That's what friends are for, toch?
Hahahaha, dat is een primeur, man weet het nog niet eens!

Namen is een eitje:

ofwel At/mH-namen, of gewoon 1t/m8.

Ik stem voor

Annie

Bertje

Corry

Dickie

Eddy

Freek

Gerrie

Hannie (tribute naar Carrera!!)
Marielle, help me, de test wordt steeds vager, (ordinaire goedkope test van de Kruidvat) dat kan geen kwaad toch?
En anders dus gewoon Hennie-1 t/m Hennie-8 (lekker unisex naam kiezen, geen probleem!)
Bertje is leuk! Ik wil een bertje, zo dat ik ook weer klaar. Weer wat afgestreept op mn lijstje!
Positieve test = positieve test!

Na 10 minuten is hij niet meer betrouwbaar, dus niet meer naar kijken!

(Clear Blue wel trouwens, die van zoonlief (4,5 jaar) is nog steeds positief!!!)
Neen, kan geen kwaad! Streep is streep. Had ik ook. De tweede die ik deed na 3 dagen later bleef de streep wel staan!

Moet je anders een paar van mij? Erfenisje uit mijn vaders fabriek!
Jongens niet teveel kletsen, moet nu echt even naar een afspraak. Lekker met dit weer
Gek he! Ben alweer zo onzeker als de pest, nee het was echt een plus, voordat ik klaar wat met piesen dus geen gezeik Nut, klaar!

Zo, soms moet je streng zijn voor jezelf.

Vanavond voor vent thuiskomt pies ik nog over de 2de heen en dan duw ik die in zn flesje bier lijkt me wel een originele manier van vertellen toch?
Ah joh blijf hier!
Werk ze!

(En broeden he, dat ei wordt gewoon hier ter plekke bevrucht!)
quote:nut schreef op 18 november 2009 @ 13:47:

Gek he! Ben alweer zo onzeker als de pest, nee het was echt een plus, voordat ik klaar wat met piesen dus geen gezeik Nut, klaar!

Zo, soms moet je streng zijn voor jezelf.

Vanavond voor vent thuiskomt pies ik nog over de 2de heen en dan duw ik die in zn flesje bier lijkt me wel een originele manier van vertellen toch?

Enne, een plus voor je klaar was met plassen, dus inderdaad geen geZEIK!!!!

(Snap je onzekerheid compleet hoor, ik geloof namelijk nu nog steeds niet dat ik zwanger ben.... Van wie dat wezentje met dat kloppende hartje op die echo dan was... beats me!)

Bier, appelsap... het blijft feestelijk!
quote:nut schreef op 18 november 2009 @ 12:55:

Nut is zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nut, gefeliciteerd met dit cadeautje!!!!!!!!!!!!

Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
O ik blijf er maar naar kijken he :(

Nu ook maar aan het werk, nu even hard werk en en dan over 31 weken hopelijk genoeg tijd om hier te forummen.

O heb ff gekeken, zou zo rond 25 juli zijn.......

Haha Sproet, wat zou het anders moeten zijn....een verdwaalde muis in je bed gehad anders??

haha schat je piept, nee hoor dat ben ik niet

sorry, nu weer serieus aan het werk, leuk hoor thuiswerken!
quote:nut schreef op 18 november 2009 @ 13:43:

Marielle, help me, de test wordt steeds vager, (ordinaire goedkope test van de Kruidvat) dat kan geen kwaad toch?

Doe je vanavond lekker nog een test samen met je man/vriend/verwekker.

(Is normaal trouwens, vooral bij wat goedkopere merken is die streep zo weg.)
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
quote:Carrera schreef op 18 november 2009 @ 13:56:

[...]

Nut, gefeliciteerd met dit cadeautje!!!!!!!!!!!!

[afbeelding]Tnx, word helemaal blij en zit met een heule grote glimlach op mn smoeltje van je plaatje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven