Uitgerekend september 2010!!!

08-11-2009 13:11 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.

Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden

Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.

Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:

Komt allen tezamen....

quote:Sproet schreef op 18 november 2009 @ 13:51:

[...]

(Snap je onzekerheid compleet hoor, ik geloof namelijk nu nog steeds niet dat ik zwanger ben.... Van wie dat wezentje met dat kloppende hartje op die echo dan was... beats me!)

Dat zal wel normaal zijn als het al eens (of vaker) mis is gegaan denk ik.

Ik heb het nog steeds hoor. Voel nu af en toe wat kriebelen in mijn buik, maar het besef moet nog steeds komen.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
25 juli, mooie datum, precies een maand na mij!

Moest even nadenken over die muis...

Verrekt klein beestje geweest dan, zo'n 1,3 millimeter....

Zag er op beeld trouwens verdacht uit als een kikkertje....

Heb ik dat zeg!

Ben ja geeneens zwanger!

Gewoon een kikker naar binnen geslopen daar!

, ben gek op kikkerbilletjes
(werktitel van deze kleine is serieus kikker geworden sinds de echo, kan die foto niet anders meer bekijken dan als een kikkertje!)
Gefeliciteerd Nuts!!!!!!!!!

Je kunt beter naar deze kijken:

Mijn zusje had ook de tests van de kruidvat, de positieve heeft ze ook bewaard, weet alleen niet of het 2e streepje nog zichtbaar is..

Ben blij dat plasticje er straks uit gaat.. was net aan het hoesten en hij deed me ineens pijn... Heb wel beetje last van kloppend hart nu...

Tante stuurde me net foto's van haar mooie kids! En ja, september-baby's zijn erg mooi! (heb een nichtje als verjaardagscadeau, half Antilliaans, half kaaskop)
quote:nut schreef op 18 november 2009 @ 13:27:

Haha wat een verwarring, ja ik ben zwanger en ja ik blijf hier en nee ik verhuis niet

wow, commotie gemist, wat goed! feli!!!!

bij mij werd de vage streep trouwens juist steeds duidelijker....

marielle, waar blijft mijn genenmixje?
quote:stukje_cake schreef op 18 november 2009 @ 14:13:

En ja, september-baby's zijn erg mooi! en dat blijven ze ook, zelfs 32 jaar na dato
Nog wel een tip. Als je vanavond nou nog een test hebt gedaan, doe dan wat blanke nagellak op de streepjes. Dan blijven ze staan en kun je de test bewaren.

Is het raar dat ik dat hele stuk over die kikker maar eng vind?

stukje cake: halfbloedjes zijn zo mooi! Ik zou het bijna jammer vinden dat mijn aanstaande een kaaskop is (net als ik trouwens). Hij heeft 2 indo-nichtjes, echt supermooie meiden.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Stukje cake, het viel mij echt heel erg mee hoor dat ie eruit ging, erin deed veel meer zeer. Succes straks.

Sproet onze werktitel is Bertje!
Carrera gaat vanavond haar bed dubbelchecken op de aanwezigheid van kikkertjes en ander gespuis....
Ik zal mijn spiraalervaringen hier maar niet neerzetten, zijn geen leuke dingen om te horen als ie er nog uit moet...
Nut, ik voel me gevleid, "mijn" Bertje gekozen als werktitel!

(En dat terwijl de aanstaande papa nog niet eens weet dat Bertje uberhaupt bestaat!)
quote:Sproet schreef op 18 november 2009 @ 14:18:

Carrera gaat vanavond haar bed dubbelchecken op de aanwezigheid van kikkertjes en ander gespuis.... Hou op!!!! Ik krijg helemaal de kriebels hiervan....
Cake, succes met de verwijdering!

(Carrera, nu maak jij míj bang met die spiraal-insinuaties...)
Sorry Carr, zal het nooit meer doen... *grinnikt*
Nou vooruit, het is je vergeven.

*Wijt het aan de hoge dosis hormonen die hier om je oren vliegt...*
Hahahaha!

En anders is dit een tip voor het slapen gaan:

*biedt bij voorbaat vast haar verontschuldigingen aan *
Nut, wat heb ik allemaal voor belangrijks gemist vanmiddag (zie je, had niet naar die klote tandarts moeten gaan )?! Bertje is in aantocht goed gedaan!!!!!
quote:Sproet schreef op 18 november 2009 @ 14:27:

Hahahaha!

En anders is dit een tip voor het slapen gaan:

[afbeelding]

Maar zit de ingang inmiddels niet hermetisch afgesloten?

Ja toch???

Mag het hopen inderdaad!

Pfiew, Carrera kan weer rustig slapen...
wat zie ik nou voor ondergoed voorbij komen? is het de bedoeling dat er niks uit komt of niks in gaat??
Niks ín, kikkers bijvoorbeeld...
Kikkers kunnen wel door dat sleutelgat hoor. Dan heb ik het nog niet over de bed-buggs, die kruipen echt overal tussendoor
**moet even teruglezen om dit te snappen**

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven