Uitgerekend september 2010!!!
zondag 8 november 2009 om 13:11
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
woensdag 18 november 2009 om 14:00
quote:Sproet schreef op 18 november 2009 @ 13:51:
[...]
(Snap je onzekerheid compleet hoor, ik geloof namelijk nu nog steeds niet dat ik zwanger ben.... Van wie dat wezentje met dat kloppende hartje op die echo dan was... beats me!)
Dat zal wel normaal zijn als het al eens (of vaker) mis is gegaan denk ik.
Ik heb het nog steeds hoor. Voel nu af en toe wat kriebelen in mijn buik, maar het besef moet nog steeds komen.
[...]
(Snap je onzekerheid compleet hoor, ik geloof namelijk nu nog steeds niet dat ik zwanger ben.... Van wie dat wezentje met dat kloppende hartje op die echo dan was... beats me!)
Dat zal wel normaal zijn als het al eens (of vaker) mis is gegaan denk ik.
Ik heb het nog steeds hoor. Voel nu af en toe wat kriebelen in mijn buik, maar het besef moet nog steeds komen.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
woensdag 18 november 2009 om 14:01
woensdag 18 november 2009 om 14:13
Gefeliciteerd Nuts!!!!!!!!!
Je kunt beter naar deze kijken:
Mijn zusje had ook de tests van de kruidvat, de positieve heeft ze ook bewaard, weet alleen niet of het 2e streepje nog zichtbaar is..
Ben blij dat plasticje er straks uit gaat.. was net aan het hoesten en hij deed me ineens pijn... Heb wel beetje last van kloppend hart nu...
Tante stuurde me net foto's van haar mooie kids! En ja, september-baby's zijn erg mooi! (heb een nichtje als verjaardagscadeau, half Antilliaans, half kaaskop)
Je kunt beter naar deze kijken:
Mijn zusje had ook de tests van de kruidvat, de positieve heeft ze ook bewaard, weet alleen niet of het 2e streepje nog zichtbaar is..
Ben blij dat plasticje er straks uit gaat.. was net aan het hoesten en hij deed me ineens pijn... Heb wel beetje last van kloppend hart nu...
Tante stuurde me net foto's van haar mooie kids! En ja, september-baby's zijn erg mooi! (heb een nichtje als verjaardagscadeau, half Antilliaans, half kaaskop)
woensdag 18 november 2009 om 14:14
woensdag 18 november 2009 om 14:15
Nog wel een tip. Als je vanavond nou nog een test hebt gedaan, doe dan wat blanke nagellak op de streepjes. Dan blijven ze staan en kun je de test bewaren.
Is het raar dat ik dat hele stuk over die kikker maar eng vind?
stukje cake: halfbloedjes zijn zo mooi! Ik zou het bijna jammer vinden dat mijn aanstaande een kaaskop is (net als ik trouwens). Hij heeft 2 indo-nichtjes, echt supermooie meiden.
Is het raar dat ik dat hele stuk over die kikker maar eng vind?
stukje cake: halfbloedjes zijn zo mooi! Ik zou het bijna jammer vinden dat mijn aanstaande een kaaskop is (net als ik trouwens). Hij heeft 2 indo-nichtjes, echt supermooie meiden.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
woensdag 18 november 2009 om 14:18
woensdag 18 november 2009 om 14:19
quote:Sproet schreef op 18 november 2009 @ 14:18:
Carrera gaat vanavond haar bed dubbelchecken op de aanwezigheid van kikkertjes en ander gespuis.... Hou op!!!! Ik krijg helemaal de kriebels hiervan....
Carrera gaat vanavond haar bed dubbelchecken op de aanwezigheid van kikkertjes en ander gespuis.... Hou op!!!! Ik krijg helemaal de kriebels hiervan....
woensdag 18 november 2009 om 14:31
quote:Sproet schreef op 18 november 2009 @ 14:27:
Hahahaha!
En anders is dit een tip voor het slapen gaan:
[afbeelding]
Maar zit de ingang inmiddels niet hermetisch afgesloten?
Ja toch???
Hahahaha!
En anders is dit een tip voor het slapen gaan:
[afbeelding]
Maar zit de ingang inmiddels niet hermetisch afgesloten?
Ja toch???