Uitgerekend september 2010!!!

08-11-2009 13:11 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.

Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden

Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.

Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:

Komt allen tezamen....

quote:Marielle1410 schreef op 17 november 2009 @ 14:35:

Word even gek van de volgende zwangere vriendin. Zelfs lief zei gister: "Het wordt nu wel heel erg he?"Stelletje kl*te wijven zijn het
hahah.. leuk die kapsels voor Lien. Wat is het uiteindelijk geworden?

Wil ook naar huis Sproet. Ben eigenlijk benieuwd wat voor werk je doet. Ik weet dat je eigen baas bent, met klanten te maken hebt en daar afspraken mee maakt en daar ook niet altijd op it te wachten. Er gaan nu allerlei fantasien door mn hoofd....

**werkt Sproet als prostituee, verzekeringsadviseur, nagelstyliste...**
quote:Carrera schreef op 17 november 2009 @ 12:09:

[...]

Ja, de zuster komt eraan met mijn 12-uurtje:

[afbeelding]

Ben straks weer terug.Carrera mag ik wat van die pillen lenen? Kan wel een beetje energie gebruiken..
Hahaha, ik zat me eigenlijk ook al af te vragen wat jullie daarvan dachten...

Als je een beetje goed onderzoek doet hier op de Kinderpijler, kom je het vanzelf tegen...

*zet Vera een

op, duwt haar een

in handen en west haar veel succes!

(ben dus in ieder geval geen prostituee, verzekerinsagent of nagelstyliste... hebben doorgaans niet zoveel met kindjes te maken....)
Vera, die pillen voor Hannie zijn geen energietabletjes, maar ernstige downers...

Toen Hannie vorige keer haar pilletje een keer vergeten was, troffen we dit in haar kamertje aan:

Zelfs haar mooie bloemetjesbehang (had ze zelf uitgekozen!) aan gort:

Jeetje Sproet, krijg ik nog een opdracht mee ook. Ben niet voor één gat te vangen dus ga op onderzoek uit. Krijg vanavond wel eters dus kan even duren voordat ik aan de slag kan. Zal iig mn pet opzetten en mn vergrootglas meenemen!

Heb trouwens met 2 vriendinnen afgesproken en omdat dat de laatste paar keer niet zo'n succes was (lees: kreeg van één een kutopmerking, de ander vertelde zwanger te zijn en de derde was boos omdat ik haar niet meteen van al mn ellende op de hoogte stel) ben ik benieuwd wat me vanavond te wachten staat.
Aaaahhh... arme Hannie.. als we je moeten helpen opruimen moet je het zeggen hoor. Kunnen alleen 2e kerstdag niet.
quote:Vera01 schreef op 17 november 2009 @ 17:28:

Aaaahhh... arme Hannie.. als we je moeten helpen opruimen moet je het zeggen hoor. Kunnen alleen 2e kerstdag niet.

Nou hier Hannie nog even. Ben zo moe van de pillen en het is al bijna bedtijd....

Nee, opruimen hoeft niet hoor. Dat hebben de zusters al gedaan. Dit is mijn nieuwe behang, mooi he?

Maar Hannie gaat zo slapen. Zo moeeeeeeeeee.

Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Nou Sproet,dat was toch ook niet erg moeilijk! Je bent logopediste. Maar dan rijst bij mij de vraag....

Wat doen de andere meiden voor werk? Wat ik doe is inmiddels niet meer moeilijk te raden met een blik op mijn hyves. Mmm vind ik wel interressant!
Hannie, mag jij wel kinderen krijgen van je begeleiders?
iemand nog zinnige vragen over de MG? dan open ik even een topic...
MG? Uhm even mijn hersencellen laten kraken... Wat betekent MG ook alweer?
Maand Groepjes???
Aaaah! Mexicaanse Griep! Hoe kon ik dat nou vergeten!?Uhm nee, ben ik wel over uitgevraagd.

Maarre, we hebben het hier toch alleen maar over Mexicaanse kinderen?

Waar zijn jullie allemaal?

Iemand nog een badmeubel of een designradiator nodig? Ze gaan nu MP op. En da's wat anders dan MG of MK haha!
Vera, succes vanavond, hoop dat het iets soepeler verloopt dan de vorige keer!

Marielle, zit je hier lekker tegen jezelf te kletsen? Kom ik je lekker gezelschap houden!

(Enne, sssst! Niet aan Hannie vragen of ze wel kindjes mag... Laat haar maar lekker in die waan... Is al jaren preventief gesterilliseerd... Complete schijnzwangerschap dit!)

Momo, jij vond dat er nog niet genoeg topics waren over de MG, begrijp ik?

Ik zit hier lamlendig op de bank, mij af te vragen of mijn maag nou doorgeeft dat ie honger heeft, vol zit, of misselijk is... Pfff...
Heuj, was ik weer!

Moest even werken (bso), was leuker dan gisteren..

Hannie, mag ik je zusters en je pillen ff lenen? euh zusters lenen en pillen gebruiken... 2e hands pillen zit niemand op te wachten..

zusters kunnen mooi hier helpen opruimen.

Leuk tuniekje marielle!, enige wat ik nodig heb is een babykamer.. denk niet dat iemand op dit topic er 1 over heeft:P

sproet, als ik zo'n gevoel heb, neem ik een vitaminepil (dwz, als ik er die dag niet al 1 gehad heb, nu dus niet meer aangezien ik als van die wil zwanger worden dingen slik) , dan gaat dat gevoel vanzelf over. ooit ergens gelezen dat als je lichaam blijft roepen om je huis af te zoeken naar iets eetbaars, je iets van vitamientjes tekort komt.. tot nu toe heeft het gewerkt..

ga ff de was ophangen..
Die pil slik ik 's ochtends altijd al braaf, dus dat gaat niet...

Maar goed, komt goed, zet maag even in de negeerstand...

(Maar je hebt gelijk hoor, zolang een lichaam niet krijgt wat het nodig heeft, blijft het honger aangeven... daarom kunnen dikke mensen nog steeds denken dat ze onverzadigd zijn als ze 2 complete fastfood-maaltijden op hebben... een volkoren boterham met sla en tomaat vult dan beter voor je lijf!)
Nou Plakkie, voor een mooi bedrag mag je mijn kinderkamer wel over nemen hoor! Even fotootje zoeken...

Ooooh Lien d'r mooie kamer!
Net verhuisd he? Beetje kaal nog. Zal morgen wel eens even een fotootje maken van de kamer zoals ie nu is.
Krijgt Sjaak geen bed dan?

Arm kind...
Sjaak mag een nieuwe! Ik heb zin om nieuw te kopen. En voor een goed bod is alles te koop!

He, geen medelijden met Sjaak hoor. Een verwend nest is het!
Marielle, mooi behang.. zou ik ook wel willen op een meisjeskamer!

cake-man (yes ik heb een man!) zegt dattie er nie zo veel van kan zien:s

ben zelf al wezen internet-windowshoppen om te bekijken wat ik zoal mooi vind.. zijn toch wel vaak de donkere kleurtjes: teak, kersen enz..

Zag ook een zwarte babykamer en dat was me net wat te duister... goth/alto magtie op zn 15e wel worden...
De nieuwe kamer van Sjaak gaat een hollandseboerenkamer worden. Compleet met koeien, ruitjesbehang en delftsblauwe elementen. Me I like! Heb een hele gave babykamer gezien, maar vrees dat ik lief niet zo ver ga krijgen. Of iemand moet nog 800 euro over hebben voor oude kamer.

Eerlijk gezegd heb ik er echt onwijs veel zin in. Lekker weer keutelen, fantaseren, namen verzinnen (oh nee zijn al verzonnen en heet Sjaak natuurlijk), lekker shoppen, over dikke buik aaien. Nou ja, ooit zal het er wel weer eens inzitten.

Vooralsnog vermaak ik me prima met wijn, sterke drank en af en toe een stiekem sigaretje. Het kent ook voordelen, niet zwanger zijn!

Ik kruip zo mijn bed in, moet nodig weer aan Sjaak gewerkt worden! Houdoe!
Misschien kun je op marktplaats zo'n houten koe die je kunt melken :P

Heb vandaag de kaarten voor de show van Jeff Dunham binnen gekregen :-D
Vriendinnen de deur uit (is zowaar goed gegaan vanavond, was al bang nog meer vriendinnen kwijt te raken..haha..) en denk ga eerst 'ns uitvinden wat voor werk Sproet dan doet. Thanx Mariel, scheelt me weer tijd. Logopediste, leuk! Ben ik zelf ook nog bij geweest vroeger. Ik sliste. Maar je hebt je eigen praktijk dus?

Leuk Mariel, die kinderkamer voor Sjakie. Kan ik me ook wel in vinden.

Echt om gek van te worden he, die MG topics. Het houdt maar niet op.

Ga ook maar 'ns vroeg naar bed vanavond. Helaas geen sept baby maken (kan ook helemaal niet in november). Bis morgen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven