Uitgerekend september 2010!!!

08-11-2009 13:11 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.

Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden

Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.

Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:

Komt allen tezamen....

Hier 2 mislukte en helaas 0 gelukte. Maar het ei is inmiddels ingenesteld, dus dat komt goed. Nr.1 is in de maak
Stand na 3 vrouwen: 11 mislukte! Wat zullen ze het gezellig hebben daarboven!
Hahaha, 1 grote speeltuin!
quote:Marielle1410 schreef op 19 november 2009 @ 15:08:

Carrera?! Heb jij er ook al 4? Dan zijn we met z'n tweeën al goed voor 9 mislukte koters. Niet best!Ja, dat zijn er nogal wat. Moet er niet aan denken om er hier 4 te hebben rondlopen trouwens.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
quote:Marielle1410 schreef op 19 november 2009 @ 15:07:

Mijn lief vraagt nu steeds. Gaan we liefdeloze sex hebben omwille van het kind, of gaan we elkaar eens flink liefkozen?

Niet best hoor, die gedachtengang!Die discussie hadden wij een paar maanden na mislukking 4 ook. Toen afgesproken om het los te laten en het niet meer te doen omdat het moest. Meteen was het raak die maand. Het heeft er niks mee te maken, maar vond het wel grappig!
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Zat vanochtend in de auto te denken. Stel nou dat het wel een tweeling wordt... Slik! Ja niet dat het niet gewenst is, maar slik... Kiss my job goodbye! (Of nog smeuiiger een drieling?)
quote:Naski schreef op 19 november 2009 @ 15:15:

Hahaha, 1 grote speeltuin!Wel een aangepaste speeltuin mag ik hopen? Ze mankeren allemaal natuurlijk iets.
quote:Marielle1410 schreef op 19 november 2009 @ 15:17:

Zat vanochtend in de auto te denken. Stel nou dat het wel een tweeling wordt... Slik! Ja niet dat het niet gewenst is, maar slik... Kiss my job goodbye! (Of nog smeuiiger een drieling?)Jeetje, dat zou wat zijn! Zit het in je familie dan?
Vera, wat balen dat het bloeden weer is begonnen. Ik dacht dat het juist gestopt was. Dit schiet zo niet op hè?

Hier trouwens wel twee konijnen, haha. Ik weet niet wat het is, maar de laatste tijd hebben we vaak (minstens 3x per week) van die spontane acties. Voor het eten nog even naar boven, 's avonds voor de open haard op de bank etc. Misschien hangt er iets in de Twentse lucht? Vriend klaagt in ieder geval niet
quote:Carrera schreef op 19 november 2009 @ 15:18:

[...]

Wel een aangepaste speeltuin mag ik hopen? Ze mankeren allemaal natuurlijk iets.Hahahahahahaha, ik zie het al helemaal voor me. Niet goed dit hoor hahaha!
quote:Naski schreef op 19 november 2009 @ 15:19:

Vera, wat balen dat het bloeden weer is begonnen. Ik dacht dat het juist gestopt was. Dit schiet zo niet op hè?

Hier trouwens wel twee konijnen, haha. Ik weet niet wat het is, maar de laatste tijd hebben we vaak (minstens 3x per week) van die spontane acties. Voor het eten nog even naar boven, 's avonds voor de open haard op de bank etc. Misschien hangt er iets in de Twentse lucht? Vriend klaagt in ieder geval niet

Mmmm, maar even een weekendje Twente boeken dan!

Nee hoor, bij ons is de sex nog steeds spontaan. Alleen manlief houdt zich de laatste tijd er iets vaker mee bezig haha!
Nut, geef me trouwens even jou mariabeeld te leen. Dat vruchtbaarheids ding werkt als een tierelier!
Ik heb er 2 waarvan er één niet verder is gekomen dan m'n eileider (maar wel flink bleef doorgroeien, eigenwijze genen van z'n moeder). Nr 3 en 4 zitten nu nog gedeeltelijk bij manlief en mij en zullen in dec samenkomen .

Leuk Mariel een twweling, worden we samen moddervet.
quote:Carrera schreef op 19 november 2009 @ 15:18:

[...]

Wel een aangepaste speeltuin mag ik hopen? Ze mankeren allemaal natuurlijk iets. wat een triest klasje...
Zo net ff kind 1 van school gehaald.

Hahahaha zie het al helemaal voor me die speeltuin.
quote:Melody74 schreef op 19 november 2009 @ 15:37:

Zo net ff kind 1 van school gehaald.

Hahahaha zie het al helemaal voor me die speeltuin.

Zoiets? Jammer dat er toezicht moet zijn, hoe zouden ze dat geregeld hebben daarboven? Zie mijn arme oude omaatjes niet meer babysitten.

Al is deze mislukte wel te oud voor 1 van die van ons.
quote:Carrera schreef op 19 november 2009 @ 15:39:

[...]

[afbeelding]

Zoiets? Jammer dat er toezicht moet zijn, hoe zouden ze dat geregeld hebben daarboven? Zie mijn arme oude omaatjes niet meer babysitten.Mijn vader is heel leuk met kinderen! Die houdt vast wel een oogje in het zeil!
O nu snap ik mijn eigen plaatje dat is natuurlijk zo'n oppasoma van onze mislukte
quote:Marielle1410 schreef op 19 november 2009 @ 15:42:

[...]

Mijn vader is heel leuk met kinderen! Die houdt vast wel een oogje in het zeil!Oh, fijn! Kan hij die van mij ook in de gaten houden?
Zo, zijn we lekker aan de galgenhumor hier? Lekker!

Voel me wel zielig hoor, ik heb maar 1 mislukte...

Maar ben blij te horen dat ie wel 11 vriendjes heeft gekregen!

Moet nu erg denken aan Timmy van Southpark...

9 stuks he? Denk dat ie gillend gek wordt, maar vooruit. Echt weigeren kan hij nu toch niet.
Volgens Derek Ogilvie zijn alle mislukten altijd om ons heen, wat zal dat een drukte zijn dan !
Och Sproet, krijg bijna medelijden met je.

He ik heb weer trek in haring met slagroom! Oh en ik ga zo nog even leuk shoppen en die banden weer even oprekken. Nog zo'n bandje halen tegen de misselijkheid en wat gemberthee drinken....
quote:Marielle1410 schreef op 19 november 2009 @ 15:42:

[...]

Mijn vader is heel leuk met kinderen! Die houdt vast wel een oogje in het zeil!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven