Uitgerekend september 2010!!!
zondag 8 november 2009 om 13:11
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
donderdag 19 november 2009 om 15:48
quote:Sproet schreef op 19 november 2009 @ 15:45:
Zo, zijn we lekker aan de galgenhumor hier? Lekker!
Voel me wel zielig hoor, ik heb maar 1 mislukte...
Maar ben blij te horen dat ie wel 11 vriendjes heeft gekregen!
Moet nu erg denken aan Timmy van Southpark...
[afbeelding]
Je zal er maar zoeen hebben.
Zo, zijn we lekker aan de galgenhumor hier? Lekker!
Voel me wel zielig hoor, ik heb maar 1 mislukte...
Maar ben blij te horen dat ie wel 11 vriendjes heeft gekregen!
Moet nu erg denken aan Timmy van Southpark...
[afbeelding]
Je zal er maar zoeen hebben.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
donderdag 19 november 2009 om 15:49
Hahahaa, ik kan zooooo lachen om de mutserigheid daar!
Ben jij ook zo misselijk???? Jaaaaa.... Heb jij nog een libido????? Neeeee.... Ik voel me zooooo moe..... Ik ooooook!!!!
Pffffffffff
Lekker allemaal tegen elkaar aan lopen klagen, nee, dat helpt!!!
Melody, inderdaad zeg!
Al die kinderen om ons heen.... vond het al wat mistig de laatste tijd... maar dat zijn natuurlijk al die geestjes!
Ben jij ook zo misselijk???? Jaaaaa.... Heb jij nog een libido????? Neeeee.... Ik voel me zooooo moe..... Ik ooooook!!!!
Pffffffffff
Lekker allemaal tegen elkaar aan lopen klagen, nee, dat helpt!!!
Melody, inderdaad zeg!
Al die kinderen om ons heen.... vond het al wat mistig de laatste tijd... maar dat zijn natuurlijk al die geestjes!
donderdag 19 november 2009 om 15:49
quote:Melody74 schreef op 19 november 2009 @ 15:46:
Volgens Derek Ogilvie zijn alle mislukten altijd om ons heen, wat zal dat een drukte zijn dan !Vergeet niet je VK te bellen en haar te chanteren om maar een vroege echo te krijgen. Anders moet je nog zoooooooooooo lang wachten!
Volgens Derek Ogilvie zijn alle mislukten altijd om ons heen, wat zal dat een drukte zijn dan !Vergeet niet je VK te bellen en haar te chanteren om maar een vroege echo te krijgen. Anders moet je nog zoooooooooooo lang wachten!
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
donderdag 19 november 2009 om 15:54
donderdag 19 november 2009 om 16:06
ooooh, nu voel ik me helemaal schuldig. géén mislukte. en heb de laatste dagen ook enorm lopen klagen over pijntjes en ditjes en datjes op 'mijn eigen' groepje.
laatst was een of andere onderzoekert die zei dat een volledige werkweek in het 1e trimester veel te stressig was voor de as moeder. ik stel voor om naast een bevallingsverlof ook een verwekkingsverlof in te voeren. hebben we nou een gristelijk kabinet of niet???
laatst was een of andere onderzoekert die zei dat een volledige werkweek in het 1e trimester veel te stressig was voor de as moeder. ik stel voor om naast een bevallingsverlof ook een verwekkingsverlof in te voeren. hebben we nou een gristelijk kabinet of niet???
donderdag 19 november 2009 om 16:07
donderdag 19 november 2009 om 16:15
o jee DJ Momo je wordt toch niet besmet ? (Met klagen) hahaha geintje hoor.
Geen volledige werkweek in 1ste trimester, vind ik beetje onzin, maar wel lekker natuurlijk, Overal alles uit zien te halen natuurlijk.
Helaas ben ik een thuisblijfmoeder wat dat betreft dan, maar wat heb ik te klagen, hahaha altijd verlof (ahum)
Geen volledige werkweek in 1ste trimester, vind ik beetje onzin, maar wel lekker natuurlijk, Overal alles uit zien te halen natuurlijk.
Helaas ben ik een thuisblijfmoeder wat dat betreft dan, maar wat heb ik te klagen, hahaha altijd verlof (ahum)
donderdag 19 november 2009 om 16:27
quote:Sproet schreef op 19 november 2009 @ 16:18:
Zoals het konijn ooit aan het schaap vroeg:
"Hoe is dat nou, niet zwanger zijn?"
hehehe, zat net weer op veel te dure schoenen sites te loeren. ai ai ai ai. en zo'n kind schijnt ook al geen goedkoper hobby te zijn. mag er nog wel een krantenwijk bij nemen dan!
Zoals het konijn ooit aan het schaap vroeg:
"Hoe is dat nou, niet zwanger zijn?"
hehehe, zat net weer op veel te dure schoenen sites te loeren. ai ai ai ai. en zo'n kind schijnt ook al geen goedkoper hobby te zijn. mag er nog wel een krantenwijk bij nemen dan!
donderdag 19 november 2009 om 16:47
Ga nu even wat tijd besteden aan mijn niet mislukte kids, daarna eten en vergaderen, lees pas vanavond laat weer bij. (en dat is altijd heel karwei met jullie dames).
PS kijk wel uit met naalden onder de kerstboom, ik lees altijd in zwangerwordentopics over slijmdraden trekken (juk). Wel lastig al dat slijm en naalden lijkt mij.
PS kijk wel uit met naalden onder de kerstboom, ik lees altijd in zwangerwordentopics over slijmdraden trekken (juk). Wel lastig al dat slijm en naalden lijkt mij.
donderdag 19 november 2009 om 16:53