Uitgerekend september 2010!!!
zondag 8 november 2009 om 13:11
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
donderdag 19 november 2009 om 19:40
donderdag 19 november 2009 om 21:02
gatverdegatverdegatver!
Marielle, moest eerst bijna kotsen en daarna tot tranen lachen
Vera, wat een eumeunig vieze luier!
Naski, ik woon ook in twente, maar geen libido verhogende lucht hier hoor
misschien te dicht bij duitsland 
Cakeman had nog honger.. nu niet meer hij heeft alleen de laatste 2 snotfoto's bekeken, toen wilde hij niet meer kijken..
weer goed voor 5 min lachen
Marielle, moest eerst bijna kotsen en daarna tot tranen lachen
Vera, wat een eumeunig vieze luier!
Naski, ik woon ook in twente, maar geen libido verhogende lucht hier hoor
Cakeman had nog honger.. nu niet meer hij heeft alleen de laatste 2 snotfoto's bekeken, toen wilde hij niet meer kijken..
weer goed voor 5 min lachen
donderdag 19 november 2009 om 21:04
Ik zie het! :puke:
Poepluiers van pasgeborenen stinken echt niet zo erg!
(ze ruiken ook niet honingzoet, maar het is een typisch geurtje waarvan je niet over je nek gaat doorgaans)
En als ze ouder worden, "groei" je vanzelf mee in de stank...
(Pas als kindjes vast voedsel gaan eten, met name vlees, dan gaat het stinken!)
Wat echt stinkt, is poep van kinderen ouder dan 3... dat is echt volwassen-poep-stank!
Dus Vera-man: Niet zeuren, niet bang zijn, het komt goed!!!
(En dan als laatste nog: poep van je eigen kind stinkt SERIEUS minder erg dan van andere kinderen. Is vast een of ander grapje van moeder natuur, maar ik vind poepluiers van andere kinderen veeeeeel erger stinken dan die van de mijne!)
(ze ruiken ook niet honingzoet, maar het is een typisch geurtje waarvan je niet over je nek gaat doorgaans)
Wat echt stinkt, is poep van kinderen ouder dan 3... dat is echt volwassen-poep-stank!
(En dan als laatste nog: poep van je eigen kind stinkt SERIEUS minder erg dan van andere kinderen. Is vast een of ander grapje van moeder natuur, maar ik vind poepluiers van andere kinderen veeeeeel erger stinken dan die van de mijne!)
donderdag 19 november 2009 om 21:10
quote:Vera01 schreef op 19 november 2009 @ 20:46:
Manlief kan echt niet tegen poep (hondepoep, babypoep, dierenpoep..) alleen de lucht al laat 'm kokhalzen. Maar ja, we moeten er straks toch aan geloven. Heb 'm dit vast onder z'n neus geduwd
[afbeelding]ha vera, jij hebt de 5d echo al gehad, zie ik? knap he, die technieken van tegenwoordig!!!
Manlief kan echt niet tegen poep (hondepoep, babypoep, dierenpoep..) alleen de lucht al laat 'm kokhalzen. Maar ja, we moeten er straks toch aan geloven. Heb 'm dit vast onder z'n neus geduwd
[afbeelding]ha vera, jij hebt de 5d echo al gehad, zie ik? knap he, die technieken van tegenwoordig!!!
donderdag 19 november 2009 om 21:16
quote:Sproet schreef op 19 november 2009 @ 21:04:
Man is niet overtuigd Sproet, zeikerd..
Man is niet overtuigd Sproet, zeikerd..
donderdag 19 november 2009 om 21:24
quote:Vera01 schreef op 19 november 2009 @ 21:20:
Cakie, zie net dat je in Twente woont. Denk dat ik ze dan maar de hele week breng. Is zo'n takke-end rijden voor één dag.
Jeeeeeeeeej! krijg ik zomaar 2 septemberkindjes voor niets
Laat het spiraal er maar weer inzetten, ben klaar, gratis en voor niets!
Cakie, zie net dat je in Twente woont. Denk dat ik ze dan maar de hele week breng. Is zo'n takke-end rijden voor één dag.
Jeeeeeeeeej! krijg ik zomaar 2 septemberkindjes voor niets
Laat het spiraal er maar weer inzetten, ben klaar, gratis en voor niets!