Uitgerekend september 2010!!!

08-11-2009 13:11 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.

Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden

Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.

Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:

Komt allen tezamen....

Het maakt mij niet uit waar ik de slijmdraden moet checken! Als ze maar gecheckt worden!

Ik zie tegenwoordig door al dat sperma de draden niet meer hoor! Weet niet meer wat wat is.

Zo zag het er vanochtend uit:

Zo hoort het:

Of uit je neus!

Verkeerd gekwakt! (Oh wat erg haha!)

Samen delen!

GATVERDAMME, Marielle!!!!!!!!!!!!!!!!

Die eerste foto was al dramatisch (wel toepasselijk, die dennennaalden er doorheen!), maar die laatste foto's..... :puke:
O please, mag die laatste foto alsjeblieft weg? Word daar serieus onpasselijk van...
Oh hahahaha, ik moet zo hard lachen hahahaha! Wat is lachen toch heerlijk.
Wat erg, zit serieus in mijn eentje op de bank te janken van het lachen. Hoe zielig kan je in hemelsnaam zijn hahaha!
Ben deze zwangerschap nog niet misselijk, maar nu wel ! Gatver wat een vieze foto's. Eens met Sproet: weg ermee.

Ik ga nu snel naar vergadering, tot later !
quote:Melody74 schreef op 19 november 2009 @ 19:57:

Ben deze zwangerschap nog niet misselijk, maar nu wel !dito. GAT VER DAM ME. (grappig, op zich zelf is elke lettergreep weer een woord)
Marielle.. whahahha... ik kom niet meer bij.. hahaha.. wat verschrikkelijk ranzig!!!! Die 1e is echt net met dennenaalden erin!! Die laatste is echt té smerig.
Moet nog even iets doen, maar over een kwartiertje ben ik er weer. Nog mensen van de partij deze avond?
Ik ben er wel, maar durf bijna niet meer te kijken...

Heb nog nooit zo snel naar beneden gescrolled als nu... zie ik die ranzigheid tenminste niet!

Marielle, die eerste foto trouwens echt laten staan, die is té leuk!
O gelukkig, hier inmiddels een nieuwe pagina begonnen, scheelt een hoop!
Ja zeg! Zit ik hier ineens tegen mezelf te kleppen??
Manlief kan echt niet tegen poep (hondepoep, babypoep, dierenpoep..) alleen de lucht al laat 'm kokhalzen. Maar ja, we moeten er straks toch aan geloven. Heb 'm dit vast onder z'n neus geduwd

Ben er Sproet!
gatverdegatverdegatver!

Marielle, moest eerst bijna kotsen en daarna tot tranen lachen :-)

Vera, wat een eumeunig vieze luier!

Naski, ik woon ook in twente, maar geen libido verhogende lucht hier hoor :'( misschien te dicht bij duitsland :P

Cakeman had nog honger.. nu niet meer hij heeft alleen de laatste 2 snotfoto's bekeken, toen wilde hij niet meer kijken..

weer goed voor 5 min lachen :-)
Ik zie het! :puke:

Poepluiers van pasgeborenen stinken echt niet zo erg!

(ze ruiken ook niet honingzoet, maar het is een typisch geurtje waarvan je niet over je nek gaat doorgaans)

En als ze ouder worden, "groei" je vanzelf mee in de stank...

(Pas als kindjes vast voedsel gaan eten, met name vlees, dan gaat het stinken!)

Wat echt stinkt, is poep van kinderen ouder dan 3... dat is echt volwassen-poep-stank!

Dus Vera-man: Niet zeuren, niet bang zijn, het komt goed!!!

(En dan als laatste nog: poep van je eigen kind stinkt SERIEUS minder erg dan van andere kinderen. Is vast een of ander grapje van moeder natuur, maar ik vind poepluiers van andere kinderen veeeeeel erger stinken dan die van de mijne!)
fruithapjespoep is ook zo erg

Lang leve werken op het kdv.. genoeg vieze luiers gedaan om te weten hoe het moet..
quote:Vera01 schreef op 19 november 2009 @ 20:46:

Manlief kan echt niet tegen poep (hondepoep, babypoep, dierenpoep..) alleen de lucht al laat 'm kokhalzen. Maar ja, we moeten er straks toch aan geloven. Heb 'm dit vast onder z'n neus geduwd

[afbeelding]ha vera, jij hebt de 5d echo al gehad, zie ik? knap he, die technieken van tegenwoordig!!!
@ Momo, ja unbelievable he! Kon het ook bijna niet geloven! En zelfs mét luier om!
quote:Sproet schreef op 19 november 2009 @ 21:04:

Ik zie het! :puke:

Poepluiers van pasgeborenen stinken echt niet zo erg!

(ze ruiken ook niet honingzoet, maar het is een typisch geurtje waarvan je niet over je nek gaat doorgaans)

En als ze ouder worden, "groei" je vanzelf mee in de stank...

(Pas als kindjes vast voedsel gaan eten, met name vlees, dan gaat het stinken!)

Wat echt stinkt, is poep van kinderen ouder dan 3... dat is echt volwassen-poep-stank!

Dus Vera-man: Niet zeuren, niet bang zijn, het komt goed!!!

Man is niet overtuigd Sproet, zeikerd..
quote:stukje_cake schreef op 19 november 2009 @ 21:10:

fruithapjespoep is ook zo erg

Lang leve werken op het kdv.. genoeg vieze luiers gedaan om te weten hoe het moet..Komt mijn 2-ling straks bij jou op het kdv.
Cakie, zie net dat je in Twente woont. Denk dat ik ze dan maar de hele week breng. Is zo'n takke-end rijden voor één dag.
Nee, geen ZEIKerd... een SCHIJTerd!!!!

(Maak er een Southpark-dagje van!)
quote:Vera01 schreef op 19 november 2009 @ 21:20:

Cakie, zie net dat je in Twente woont. Denk dat ik ze dan maar de hele week breng. Is zo'n takke-end rijden voor één dag.

Jeeeeeeeeej! krijg ik zomaar 2 septemberkindjes voor niets :-)

Laat het spiraal er maar weer inzetten, ben klaar, gratis en voor niets!
Hahah.. Met die kerstmuts is ie helemaal toepasselijk! Al hoop ik niet dat ie 2e kerstdag een drol tevoorschijn tovert. Misschien leuk als piek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven