Uitgerekend september 2010!!!

08-11-2009 13:11 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.

Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden

Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.

Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:

Komt allen tezamen....

wat spannend en leuk melody!
Duty calls! Brood smeren, man gaat naar bed.

Trusten.

***Vera volgt slaafs ***

Succes morgen Melody.
Idd, ik laat het jullie morgen wel weten. (wel laat, moet eerst nog 's avonds mijn hobby uitoefenen).
Trusten Vera.
quote:Melody74 schreef op 23 november 2009 @ 22:54:

Ja, bij haar jongere broertje heeft ze ook alles bewust meegemaakt (ook de paniek toen ik bloedverloor). De echo's van 12 en 20 weken is ze ook meegeweest toen. Nu is ze 7 dus nog bewuster van alles. Ze heeft nog niks door. Gisteren zei ze: "Mam ik zou wel willen dat je weer zwanger was. O nee toch niet, want dan moet je weer zo overgeven."

Dus toen zei ik: "Dus je wilt nog wel een broertje of zusje erbij?" Dat wilde ze wel heel graag, maar dat vond ze zielig voor mij. Lief he.

Ze was toen alleen eerder op de hoogte, tijdens een weekendje vakantie verloor ik bloed en toen was ik best bang en moest huilen waar ze bij was. Daardoor moest ik wel uitleggen wat er aan de hand was. Dit keer hoort ze pas wat als alles goed is en een dag voordat we het anderen gaan vertellen (ik hoop 1ste kerstdag).Lief die reactie van je dochter!
Wat basel/bazel ik nou, ik kan het gewoon 's middags wel laten weten.
Succes morgen Melody!

Ja, ik ben er ook nog hoor....jullie gaan alleen zo snel dat k t vaak niet bijhou
Hey Riz,

Ik had idd niet door dat je er ook was.

Hoe is het met jou ?
t schijnt dat kinderen wel vaker iets aanvoelen?

Maar wat lief dat ze dat zegt en ook meteen aan de misselijkheid van toen denkt. Het klinkt alsof je een leuke sociale dochter hebt!
hey riz!
Ze is idd heel sociaal en erg "wijs" voor haar leeftijd. Dus pas als alles goed is laat ik het haar weten, anders heeft ze allemaal zorgen die niet voor een kind nodig moeten zijn.

De andere van mij is 1,5 dus die weet van niks die gaat morgen ook mee naar de echo. Die snapt er toch niks van. En dan hoef ik niet tegen oppas te liegen.

Want tja, waarom moet je dan weg en waarheen, ben daar zo slecht in he.
Hey Aruba !

Gaat het een beetje met de voedingen ? Hoe oud is je kleintje ?
Net verlate kraamvisite gehad. Waarom snappen mensen nou niet dat 4 uur blijven 's avonds echt niet meer gezellig is. Demonstratief geeuwen werkte ook niet
quote:Melody74 schreef op 23 november 2009 @ 23:06:

Gaat het een beetje met de voedingen ? Hoe oud is je kleintje ?Saba, of bedoelde je iemand anders?
Morgen echo he. Spannend. Hoe laat?
Ja, jij was toch van de kolf maraton ?
Ja idd spannend, om 13:35
Sorrie, ben onduidelijk, ik bedoel jou Aruba.
Ik ga ook naar bed, morgen kleine eerst MG-prik.

En dan echo !

Trusten en tot morgen.
Ja klopt. Kolven ging goed. Krijg er alleen nog geen liters voeding van helaas.

13.35 Oke dan. Hier even wat laten weten he!
Goeiemorgen dames!

Hab net even 25 pagina's bijgelezen, maar ben weer helemaal bij! Oh foto's van de nageboorte! Ik vond dat ding zo interressantdat ik meer foto's van de placenta heb dan van een pasgeboren Lien

Festini, ik vind je denkwijze niet meer dan normaal. Vraag mezelf ook wel eens af of ik ooit de medische molen in zou willen. Zwanger zijn en worden moet vooral leuk blijven, dus een lekker borreltje en sigaretje op zijn tijd laat ik niet staan!

Melody! Spannend vanmiddag! Zal voor je duimen!

Duimen jullie ook voor mij? Ik krijg vanmiddag onderzoeken naar al die miskramen. Weet eigenlijk steeds niet precies wat ze gaan doen. Eerst gesprek met de gyn en sowieso bloedprikken. Weet niet of ze ook nog in the womb gaan kijken. Ergens hoop ik van wel en dat ze dan al gewoon kunnen zien dat ik 3 weken zwanger ben! Dat lijkt me nou geweldig! Dit is dus het enige medische waar ik aan mee werk. Ik wil niet met behulp van iets zwanger worden... Maar de reden waarom het steeds fout gaat wil ik wel graag weten. Al denk ik dat ze niks vinden.

Riz, voor jou zijn de laatste daagjes aangebroken! Zenuwachtig? Ik ben haast al zenuwachtig voor jullie!

Aruba, jij hebt de taak van gore plaatjesplakker goed van me overgenomen! Ik ben trots op je! Ouwe melkkoe!

Vera, krijg steeds een vreemdere beeld van jou kerel hoor. Terwijl jij er op de foto's best leuk uitziet!

Sproet geen bzv fan? Das toch van de gekke!

Ik ben weer thuis. Lekker een paar daagjes naar Valkenburg en Maastricht! Was erg gezellig! Heb mijn portemonnee gespaard. Niet zoveel uitgegeven. Heb het grote nieuws ook verteld! Mam, zus en de rest ik ben 2 en een halve week zwanger! Blij dat ze waren! 5 december weet ik of alles goed is, want dan pies ik 2 strepen. Mijn moeder wil een jongetje. Toen kwam het hulpje van kerstman en daar mocht ik een wens aan doorgeven. Toen heb ik een babie-jongetje gewenst. Weer een nieuwe pot zwanger-zijn pillen gekocht. (Iedereen keek me raar aan) 1 tante vond het maar stom dat ik zo deed. Je verteld toch niet zo openlijk dat je zwanger wilt worden? Dus ik kijk haar met grote ogen aan en zeg 'Ja maar das toch geen geheim meer?' Na 5 mislukte zwangerschappen weet de hele wereld toch inmiddels wel dat wij graag een tweede willen? Oepssss, tante wist helemaal niet van de 5 mislukte. Ze stond even raar te schuivelen daar op de grond.

Maastricht heeft een vet leuke Name-it winkel. Heb me in kunnen houden,maar wat een leuke kinderkleding. Och och och!

Toen weer terug naar Friesland rijden. Nog nooit zulk noodweer meegemaakt op de weg. Niet normaal. Was zo blij dat ik om 23.00 uur heerlijk met een wijntje thuis op de bank zat.

Zo en nu even lekker douchen!
Oh @rodebes. Wat leuk dat je mijn tabel zo mooi vindt!

Ik heb hem gemaakt in excel, dan knippen en plakken naar paint. Daar moet je de tabel bijsnijden en opslaan. Dan uploaden met photobucket.com. Link kopiëren en hier plakken!

Makkie, kind kan de was doen!
OMFG! Ik kan het niet geloven.....

**Rent jankend van het lachen door het huis!**

(KeekevenopZ2010envraagtzichafofilskeditmeentofnuookdegekmetzeheeft)

Even serieus, Bloempje schrijft in datzelfde beruchtte topic dat ze met 9 weken een beetje bruinige afscheiding en een ontzettende pijn/kramp in haar rug en buik heeft. In het antwoord daarboven wordt gezegd dat ze zich geen zorgen hoeft te maken! Mmmm rare dokters daar! Ik zou namelijk die vraag gewoon aanmijn VK gesteld hebben, de VK zou gezegd hebben komals de wiedeweerga hier naar toe. En ik zou een echo gekregen hebben. Aan het hoofd van de VK zie ik dat zij het ook spannend vindt, want dit soort klachten zijn geen bandenpijn. Na 3 seconden heeft ze goed of slecht nieuws voor me. Maar ach waarom naar de VK gaan als ze hier een topic vol VK's hebben?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven