Uitgerekend september 2010!!!

08-11-2009 13:11 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.

Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden

Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.

Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:

Komt allen tezamen....

Zo, kijk ik na uren, ben ik nog de laatste die gepost heeft hahaha, dat komt hier niet vaak voor.
Waar is iedereen?
Ik moet wel erg lachen om jullie topic.

Maar ik wil eigenlijk even een heel andere vraag stellen, hoe maak ik zo'n mooie tabel als in de OP? Kan iemand mij dat vertellen?
weer present.. moet nog even wat eten flansen, denk sushi in een handomdraai
even radar kijken, gaat over zorgverzekeringen.. we willen overstappen, dus kan handig zijn
quote:rodebes schreef op 23 november 2009 @ 19:20:

Ik moet wel erg lachen om jullie topic.

Maar ik wil eigenlijk even een heel andere vraag stellen, hoe maak ik zo'n mooie tabel als in de OP? Kan iemand mij dat vertellen?ik heb zelf geen idee, marielle houdt 'm bij voor ons. ik denk dat zij morgen weer present is.
Aaaaruuuuuuuubaaaaaaa...... ik ben hieierrrrrrrr!!!!!!

****staat zwaaiend boven op een berg op de uitkijk****
quote:stukje_cake schreef op 23 november 2009 @ 20:38:

even radar kijken, gaat over zorgverzekeringen.. we willen overstappen, dus kan handig zijn

Zat ook te kijken, maar saai..

Straks lekker kneuterig Memories!
niet echt veel info waar je wat aan hebt..

achterlijk dat je al korting kan krijgen als je soms boodschappen bij ah doet of dat je lid van fc twente of groningen kunt worden om èn gratis lidmaatschap te krijgen èn korting te krijgen!

kreeg net deze op mijn hyves binnen, zooo schattig!

kreeg hem met titel: anti depression
Cake, die is echt leuk, daar ga je echt hardop van lachen. En wat lijken ze op elkaar he!
echt wel! ik heb em stiekum 4x gekeken omdat hij zo schattig is :-)

heb aan cakeman gevraagd of wij er 2 tegelijk zouden nemen..

dan ben ik wel in 1x klaar :(
das gewoon dwingen :| li? zegt toch nee en dan beetje hem gaan bellen dat je in de beurt bent oftie toch nie...? en waarom dannie li?
jeej.. ik ben ook es tegen mezelf aant l*llen
quote:stukje_cake schreef op 23 november 2009 @ 22:02:

das gewoon dwingen :| li? zegt toch nee en dan beetje hem gaan bellen dat je in de beurt bent oftie toch nie...? en waarom dannie li?ik heb het wel 4x gelezen, maar begrijp er geen reet van??!!
Ben er nog hoor cake!
we hebben hier ook memories gekeken..

Die oudere dame die tegen de wil van haar ouders ging trouwen met een emigrant ergens in een ver buitenland..

Ze was toen weer even naar nl gekomen en toen ze terug ging, ontmoette ze ene ali? op de boot..

Die zocht ze nu dus weer..

Meneer wilde haar eerst wel ontmoeten en later weer niet.. hebben die mevrouw en Anita Witzier besloten om hem voor het blok te zetten door er toch naartoe te gaan en hem te bellen dat ze op nog geen 5 min afstand waren. Ze waren zo aan het drammen aan de telefoon!

Ik vind dat je dat niet kunt maken. als hij niet wil, dan niet..

ik ging ervanuit dat je nog zo deels mee zat te lezen vera..
manlief had al weer gezapt naar voetbal, heb dus niet gekeken. nu snap ik waar je het over had.
Nog iemand wakker ?
ik nog present
Hai Melody, ik ben er nog even. Straks brood smeren voor man (emancipatie is ver te zoeken hier). Morgen echo toch, spannend!
Idd, wat lief dat je dat onthouden hebt !
Ik net broodgesmeerd voor oudste, die moet morgen door echo naar overblijf.

(waarom moet je weg dan ? Nou gewoon, wat regelen. Ze moest eens weten !)
Leuk als je het straks kan vertellen. De oudste is toch al groot genoeg om het echt te begrijpen?
Ja, bij haar jongere broertje heeft ze ook alles bewust meegemaakt (ook de paniek toen ik bloedverloor). De echo's van 12 en 20 weken is ze ook meegeweest toen. Nu is ze 7 dus nog bewuster van alles. Ze heeft nog niks door. Gisteren zei ze: "Mam ik zou wel willen dat je weer zwanger was. O nee toch niet, want dan moet je weer zo overgeven."

Dus toen zei ik: "Dus je wilt nog wel een broertje of zusje erbij?" Dat wilde ze wel heel graag, maar dat vond ze zielig voor mij. Lief he.

Ze was toen alleen eerder op de hoogte, tijdens een weekendje vakantie verloor ik bloed en toen was ik best bang en moest huilen waar ze bij was. Daardoor moest ik wel uitleggen wat er aan de hand was. Dit keer hoort ze pas wat als alles goed is en een dag voordat we het anderen gaan vertellen (ik hoop 1ste kerstdag).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven