Vrolijke Doorstart
maandag 28 september 2009 om 13:28
Zo, zwangerschap, geboorte, kraamvisite en eerste twee maanden zijn 'ingeplakt'
Doel is om vanavond het eerste jaar compleet te hebben!
Zorro schrok trouwens wel van de prijzen.
En als je het optelt is het ook wel veel
het is 50 euro (ongeveer) per boek
Dus 5 jaren van Zen is al 250,-
6 jaar van Zootje is 300 euro
2 jaar van Zeefje is 100 euro
Maakt 650 euro...pfffff. Niet te lang over nadenken
Doel is om vanavond het eerste jaar compleet te hebben!
Zorro schrok trouwens wel van de prijzen.
En als je het optelt is het ook wel veel
het is 50 euro (ongeveer) per boek
Dus 5 jaren van Zen is al 250,-
6 jaar van Zootje is 300 euro
2 jaar van Zeefje is 100 euro
Maakt 650 euro...pfffff. Niet te lang over nadenken
maandag 28 september 2009 om 13:32
Als ik het al gered had, dan vanachter klaptop LLL. Ik luister mee, maar kijk niet echt, tenzij iets me opvalt of interesseert. Kun je zeggen in welk/wat voor item je zat of niet??
Ik ga dat dansprogramma eens in de gaten houden dan, wanneer en waar wordt het uitgezonden?
Boef is vandaag thuis omdat hij vanmorgen te moe was om op zijn benen te staan. Wilde zelf ook echt graag thuisblijven.
En gezellig dat het is!! Hij en Schurk spelen al de hele dag samen, met het keukentje (om de beurt in een schort met ruches dat ze van opa hebben gekregen - leuk fotomateriaal straks voor vriendinnetjes die voor het eerst mee naar huis komen ), met de gogo's (opa en oma Spanje hebben er een heleboel opgestuurd voor ze teruggingen), in de zandbak, met het fotoboek. Ik weet niet wat ik meemaak na die Midden Oostentaferelen van de afgelopen weken!
Ely, lekker ding. Kun jij nou de 1e november???
(effe zorgen dattie opvalt)
Ik ga dat dansprogramma eens in de gaten houden dan, wanneer en waar wordt het uitgezonden?
Boef is vandaag thuis omdat hij vanmorgen te moe was om op zijn benen te staan. Wilde zelf ook echt graag thuisblijven.
En gezellig dat het is!! Hij en Schurk spelen al de hele dag samen, met het keukentje (om de beurt in een schort met ruches dat ze van opa hebben gekregen - leuk fotomateriaal straks voor vriendinnetjes die voor het eerst mee naar huis komen ), met de gogo's (opa en oma Spanje hebben er een heleboel opgestuurd voor ze teruggingen), in de zandbak, met het fotoboek. Ik weet niet wat ik meemaak na die Midden Oostentaferelen van de afgelopen weken!
Ely, lekker ding. Kun jij nou de 1e november???
(effe zorgen dattie opvalt)
maandag 28 september 2009 om 13:34
maandag 28 september 2009 om 15:22
quote:athena schreef op 28 september 2009 @ 13:32:
Als ik het al gered had, dan vanachter klaptop LLL. Ik luister mee, maar kijk niet echt, tenzij iets me opvalt of interesseert. Kun je zeggen in welk/wat voor item je zat of niet??
Ivm de herkenbaarheid maar niet, maar was ook puur achtergrondfilmpje, dus waarschijnlijk heb je me niet gezien . Ik had geen tekst ofzo, maar werd ooit gevraagd door vriendin die bij NOS werkt of ik wilde figureren in item over iets in mijn stad. En kennelijk is materiaal het archief ingegaan voor hergebruik, want toen Sjaak en ik donderdag journaal zaten te kijken zag ik ineens mezelf voorbijkomen. Grappige gewaarwording .
En SYTYCD is iedere zondag om acht uur, en wordt ook vast doordeweek herhaald, maar weet niet wanneer.
Ivm de herkenbaarheid maar niet, maar was ook puur achtergrondfilmpje, dus waarschijnlijk heb je me niet gezien . Ik had geen tekst ofzo, maar werd ooit gevraagd door vriendin die bij NOS werkt of ik wilde figureren in item over iets in mijn stad. En kennelijk is materiaal het archief ingegaan voor hergebruik, want toen Sjaak en ik donderdag journaal zaten te kijken zag ik ineens mezelf voorbijkomen. Grappige gewaarwording .
En SYTYCD is iedere zondag om acht uur, en wordt ook vast doordeweek herhaald, maar weet niet wanneer.
maandag 28 september 2009 om 16:58
Ely, jij bent goed bezig met de fotoboeken! Ik vind het wel een nadeel van digitaal fotograferen dat je het allemaal niet zo snel meer opbergt zoals met ouderwetse foto's die je moest laten ontwikkelen.Respect voor jou met ale jaren te gaan!
Athena, leuk dat je knullen zo lekker samen het het keutelen zijn. Dat geeft een burger moed
LLL, sowieso vind ik sommige programma's in buitenland veeeeel beter. X-factor UK vind ik veel beter, American Idol en dingen als de kookprogramma's in de VS. Sommige NL programma's zijn het helaas nou net niet.
Ik ben gammel en krijg zo een vriendinnetje van Loeder te eten. Hoop dat ze een beetje leuk zijn samen.
Athena, leuk dat je knullen zo lekker samen het het keutelen zijn. Dat geeft een burger moed
LLL, sowieso vind ik sommige programma's in buitenland veeeeel beter. X-factor UK vind ik veel beter, American Idol en dingen als de kookprogramma's in de VS. Sommige NL programma's zijn het helaas nou net niet.
Ik ben gammel en krijg zo een vriendinnetje van Loeder te eten. Hoop dat ze een beetje leuk zijn samen.
maandag 28 september 2009 om 17:58
Ik vind het grootste nadeel van digitaal dat je zo moet uitzoeken. Want je schiet maar raak, boeit het, je kunt het zo weer weggooien als het niet leuk is. Terwijl je vroegah je rolletje naar de fotograaf bracht en dan een mapje met hoogstens 24 foto's terugkreeg die je dan ook vrijwel allemaal gewoon inplakte.
Voordeel is wel weer dat je met digitaal altijd de exacte data hebt.
Ik ben aan het koken en er dreutelt een bloedchagrijninge Schurk om me heen. Die was er na 3,5 uur nog niet aan toe om zijn nest uit te komen. Jammer joh, dat heeft mama nou elke ochtend .
Voordeel is wel weer dat je met digitaal altijd de exacte data hebt.
Ik ben aan het koken en er dreutelt een bloedchagrijninge Schurk om me heen. Die was er na 3,5 uur nog niet aan toe om zijn nest uit te komen. Jammer joh, dat heeft mama nou elke ochtend .
maandag 28 september 2009 om 19:01
Argh, ik krijg al die Bart Smit boekjes enzo in de bus en bedenk me dat over 6 weken die StinkSint weer in het land is. Pff..wat gaat het hard! Maar gelukkig is intocht Sint al gedekt, maar ga maar cadeaus verzamelen. Djeez, het was toch net zomer?
Kinderen zijn echt leuk samen en ben in nopjes met dit vriendinnetje. Ik ben dol op kindjes die alles eten en ook alles lusten.
Kinderen zijn echt leuk samen en ben in nopjes met dit vriendinnetje. Ik ben dol op kindjes die alles eten en ook alles lusten.
maandag 28 september 2009 om 20:24
maandag 28 september 2009 om 20:28
Sinterklaas sucks. Vooral omdat Boef net jarig is als die baard weer in Nederland komt en je dus nu al rekening met goede verspreiding van cadeaus moet houden.
Voor de rest vind ik het een geweldig feest: traditioneel bij ons met erwtensoep en elkaar per gedicht door de gehaktmolen halen.
Vrolijk: waar haal jij in godesnaam de tijd vandaan om zoveel programma's te volgen? Neem je alles op en kijk je tot 04:00 door of zo?
Voor de rest vind ik het een geweldig feest: traditioneel bij ons met erwtensoep en elkaar per gedicht door de gehaktmolen halen.
Vrolijk: waar haal jij in godesnaam de tijd vandaan om zoveel programma's te volgen? Neem je alles op en kijk je tot 04:00 door of zo?
maandag 28 september 2009 om 20:35
Nee, maar wij downloaden alles en dan kijken we gewoon elke keer weer wat in de week. Maar er zitten al sowieso geen reclames in en dan is het al naar 40-45 minuten gecomprimeerd en voordeel is dat je kijkt wanneer je zin hebt. Ik kijk vaak ook even boven voordat ik ga slapen omdat we boven via apperaat dingen vanaf laptop kunnen streamen. Erg handig.
Ja, jullie gedichtenparade waar je het elk jaar over hebt. Hahaha..lijkt me erg leuk om dat eens mee te maken als fly on the wall.
Ja, jullie gedichtenparade waar je het elk jaar over hebt. Hahaha..lijkt me erg leuk om dat eens mee te maken als fly on the wall.
maandag 28 september 2009 om 20:45
Nope geen PP, en Sinterklaas leuk, maar niet echt ons familieding. Wij vierden altijd kerst thuis, en alleen een chocoladeletter met Sinterklaas. Mijn schoonouders hadden er altijd de mond van vol, van sinterklaas vieren, maar zoals met zoveel dingen snappen ze gewoon totaal niet hoe je zoiets gezellig maakt. Dus is het altijd in tien minuten voorbij, omdat alle kinderen tegelijk een cadeautje mogen uitpakken, en we alleen voor de neefjes en nichtjes een cadeautje mogen kopen. Dus drie cadeautjes per kind, drie keer een rondje scheuren en klaar. Tien pepernoten en een glaasje wijn en dat is het dan weer. Nou ja, volgende keer maar weer proberen het een beetje te sturen...
En nu ga ik strijken en GA kijken.
En nu ga ik strijken en GA kijken.
maandag 28 september 2009 om 22:16
Ik vind strijken helemaal niet zo erg. Vind echt huishoudelijk poetsen veel erger. En de stofzuiger en ik zijn nog steeds geen goeie vrienden.
Wij hebben hier net een poging gedaan om de film Ronja de Roversdochter te kijken. Zusje had die voor ons opgenomen en iedereen bezwoer ons dat íe zo leuk was. Maar ik vond er geen bal aan. Na een uur besloten dat het zonde van mijn tijd was en hem uitgezet, wat een saaie hap!
Ik ga dus douchen en mijn bed in. Morgen een gezellig ( ) afdelingsuitje inclusief werkoverleg waarin we als afdeling naar verwachting een veeg uit de pan gaan krijgen over mobility. Stomme Neverlanders ook! Wish me luck!
Wij hebben hier net een poging gedaan om de film Ronja de Roversdochter te kijken. Zusje had die voor ons opgenomen en iedereen bezwoer ons dat íe zo leuk was. Maar ik vond er geen bal aan. Na een uur besloten dat het zonde van mijn tijd was en hem uitgezet, wat een saaie hap!
Ik ga dus douchen en mijn bed in. Morgen een gezellig ( ) afdelingsuitje inclusief werkoverleg waarin we als afdeling naar verwachting een veeg uit de pan gaan krijgen over mobility. Stomme Neverlanders ook! Wish me luck!
maandag 28 september 2009 om 22:43
Luck!!
Hier ook minstens een boek per jaar nodig hoor.
Maar foto's staan redelijk gearchiveerd. Alleen kloppen hier bepaalde data niet, heel gek.
Vanavond trouwens niet verder gegaan. Zemmie gooide roet in het eten
Vanmiddag visite gehad van de juffen van Zen en Zootje
Leuk hoor, ook de juffen van vorig jaar van Zootje waren er
Juffeninvasie dus
Zootje was even de wijsneus vanavond.
Zorro vraagt na het eten 'Wie gaat er mee naar boven?' (naar bed)
Zegt Zootje heel bijdehand: Ja, lekker handig als je het vráágt, gaat er natuurlijk niemand mee.
Je moet gewoon zéggen; we gaan nu naar boven!'
Kijk, die weet hoe het werkt (en hoe mama het doet )
Hier ook minstens een boek per jaar nodig hoor.
Maar foto's staan redelijk gearchiveerd. Alleen kloppen hier bepaalde data niet, heel gek.
Vanavond trouwens niet verder gegaan. Zemmie gooide roet in het eten
Vanmiddag visite gehad van de juffen van Zen en Zootje
Leuk hoor, ook de juffen van vorig jaar van Zootje waren er
Juffeninvasie dus
Zootje was even de wijsneus vanavond.
Zorro vraagt na het eten 'Wie gaat er mee naar boven?' (naar bed)
Zegt Zootje heel bijdehand: Ja, lekker handig als je het vráágt, gaat er natuurlijk niemand mee.
Je moet gewoon zéggen; we gaan nu naar boven!'
Kijk, die weet hoe het werkt (en hoe mama het doet )
maandag 28 september 2009 om 23:40
Hahahaha..die Zootje is heerlijk bijdehant! Lekker ding
Waarom kreeg je visite van juffen? Was dat voor kramen of juffenbezoek?
Ah Athena, have fun morgen in Neverland!
Hier nu gaar, heb net de dubbele season starter van GA gekeken en hij was best ok.Had er alleen wat meer van verwacht. Maar ach, altijd ok om 1,5 uur naar McSteamy & McDreamy te kijken. ben er nog niet over uit wie leuker is
Waarom kreeg je visite van juffen? Was dat voor kramen of juffenbezoek?
Ah Athena, have fun morgen in Neverland!
Hier nu gaar, heb net de dubbele season starter van GA gekeken en hij was best ok.Had er alleen wat meer van verwacht. Maar ach, altijd ok om 1,5 uur naar McSteamy & McDreamy te kijken. ben er nog niet over uit wie leuker is
dinsdag 29 september 2009 om 12:33
Joeheee...we hebben een date meiden! Ik ben een beetje brak en ben thusi want moet verschrikkelijk kuchen en hoesten. Volgens mij zitten holtes vol en heel irritant want begon als beetje onschuldig kriebelhoestje. Ik snap ook niet da het 's ochtends heel erg is, op de dag afneemt zoda je denkt dat het allemaal beter gaat en dan midden in de nacht weer in alle hevigheid toeslaat.
Mijn nicht gaat beginnen met haar chemo en ze heeft familiefoto's laten maken met haar. Ze zijn zooo leuk geworden en zo bizar als je bedekt wat de reden erachter is. Maar ze is positief en ik kan eerlijk zeggen dat het een echte bikkel is.
Mijn nicht gaat beginnen met haar chemo en ze heeft familiefoto's laten maken met haar. Ze zijn zooo leuk geworden en zo bizar als je bedekt wat de reden erachter is. Maar ze is positief en ik kan eerlijk zeggen dat het een echte bikkel is.