Vrolijke Doorstart
vrijdag 12 maart 2010 om 22:28
Nee, wat echt niet kan is iedere ochtend ruzie met een peuterpuber die in de sneeuw op zijn crocs (mét sokken, oh horror) naar het kidnerdagverblijf wil. Ik vond het nogal slim van mezelf . Alleen jammer dat ie ze weer gevonden heeft. Maar inmiddels hebben we de deal dat hij ze binnen aanmag, in plaats van slofjes. Wat ook wel jammer is, want de jongens hebben hele cute slofjes . En ik ben helemaal niet oppervlakkig .
vrijdag 12 maart 2010 om 22:37
Raar, die FvB waren toch echt als 500 ballen kostende dingen in mijn geheugen blijven hangen. Maar wel goed dat ze dan zo lekker zitten, mag ook wel voor dat geld (zelfs voor die luttele 300 )
LLL: hoe herkenbaar, die discussies over op crocs in de sneeuw. Al waren die wel eventjes over toen ik eindelijk snowboots voor de heren had weten te scoren, want toen wilde hij alleen maar die aan. Totdat de sneeuw weer weg was.
Zul je zien dat 'ie straks op zijn snowboots hoog zomer naar het kdv wil, wedden?
Gelukkig mag hij zijn crocs nu elke maandagmiddag in het zwembad aan als Boef zwemles heeft.
Schurk is trouwens net zo oppervlakkig als jullie, want trok vanavond mijn laarzen aan die bij hem natuurlijk tot onder zijn oksels kwamen. Het was echt geen gezicht, vent en ik lagen dubbel (en Schurk was woest want hij was niet grappig).
LLL: hoe herkenbaar, die discussies over op crocs in de sneeuw. Al waren die wel eventjes over toen ik eindelijk snowboots voor de heren had weten te scoren, want toen wilde hij alleen maar die aan. Totdat de sneeuw weer weg was.
Zul je zien dat 'ie straks op zijn snowboots hoog zomer naar het kdv wil, wedden?
Gelukkig mag hij zijn crocs nu elke maandagmiddag in het zwembad aan als Boef zwemles heeft.
Schurk is trouwens net zo oppervlakkig als jullie, want trok vanavond mijn laarzen aan die bij hem natuurlijk tot onder zijn oksels kwamen. Het was echt geen gezicht, vent en ik lagen dubbel (en Schurk was woest want hij was niet grappig).
vrijdag 12 maart 2010 om 22:43
vrijdag 12 maart 2010 om 22:46
quote:lilalore schreef op 12 maart 2010 @ 22:43:
[...]
Ik heb zijn (lelijke!) sneeuwlaarsjes twee weken geleden al verstopt . Ben echt een evil moeder.
En ik ga nu naar bed anders is het zo weer twaalf uur. Truste!
Evil!
Truste, maar het is toch weekend? Waarom moet je er voor middernacht in? Verander je anders in een weerwolfje?
[...]
Ik heb zijn (lelijke!) sneeuwlaarsjes twee weken geleden al verstopt . Ben echt een evil moeder.
En ik ga nu naar bed anders is het zo weer twaalf uur. Truste!
Evil!
Truste, maar het is toch weekend? Waarom moet je er voor middernacht in? Verander je anders in een weerwolfje?
vrijdag 12 maart 2010 om 22:47
vrijdag 12 maart 2010 om 22:49
Snowboots verstoppen, da's nog wel een goed idee zeg! Dat kan ik ook wel doen, gesteld dat die pokkesneeuw dan vanaf nu wegblijft.
Heb ik laarzen van 300 euro vrolijk? Da's nieuw voor me;-)
Ik ga er ook zo in. Ik loop krom van de spierpijn en ben ongesteld en moe. Lekker met een boek mijn bed in. Welterusten!
Heb ik laarzen van 300 euro vrolijk? Da's nieuw voor me;-)
Ik ga er ook zo in. Ik loop krom van de spierpijn en ben ongesteld en moe. Lekker met een boek mijn bed in. Welterusten!
vrijdag 12 maart 2010 om 22:51
quote:vrolijk schreef op 12 maart 2010 @ 22:46:
[...]
Evil!
Truste, maar het is toch weekend? Waarom moet je er voor middernacht in? Verander je anders in een weerwolfje? Nou, het scheelt niet veel . Poppetje is ineens weer enorm aan het spoken 's nachts (ook evil, lijkt op haar moeder ) en ik word zooooo sjacherijnig van slaapgebrek. Dus om het weekend een beetje gezellig te houden moet ik echt NU mijn nest in. Dag!
[...]
Evil!
Truste, maar het is toch weekend? Waarom moet je er voor middernacht in? Verander je anders in een weerwolfje? Nou, het scheelt niet veel . Poppetje is ineens weer enorm aan het spoken 's nachts (ook evil, lijkt op haar moeder ) en ik word zooooo sjacherijnig van slaapgebrek. Dus om het weekend een beetje gezellig te houden moet ik echt NU mijn nest in. Dag!
vrijdag 12 maart 2010 om 22:52
quote:lilalore schreef op 12 maart 2010 @ 22:51:
[...]
Nou, het scheelt niet veel . Poppetje is ineens weer enorm aan het spoken 's nachts (ook evil, lijkt op haar moeder ) en ik word zooooo sjacherijnig van slaapgebrek. Dus om het weekend een beetje gezellig te houden moet ik echt NU mijn nest in. Dag!Ai succes dan maar! Truste meid!
[...]
Nou, het scheelt niet veel . Poppetje is ineens weer enorm aan het spoken 's nachts (ook evil, lijkt op haar moeder ) en ik word zooooo sjacherijnig van slaapgebrek. Dus om het weekend een beetje gezellig te houden moet ik echt NU mijn nest in. Dag!Ai succes dan maar! Truste meid!
vrijdag 12 maart 2010 om 22:58
quote:athena schreef op 12 maart 2010 @ 22:55:
Mijn stretchlaarzen kostten 90 euro mensch, dat scheelt wel wat meer met die enorrum dure exemplaren van jou.
Weet je trouwens wat ik wel heb (nu vent de aanleg van electriciteit eindelijk heeft geregeld):
[afbeelding]
Oh ok, verkeerd onthouden!
Stoere mixer wel zeg! Lijkt op die superdooper Kitchenaid dingen, maar deze meer retro. Leuk!
Mijn stretchlaarzen kostten 90 euro mensch, dat scheelt wel wat meer met die enorrum dure exemplaren van jou.
Weet je trouwens wat ik wel heb (nu vent de aanleg van electriciteit eindelijk heeft geregeld):
[afbeelding]
Oh ok, verkeerd onthouden!
Stoere mixer wel zeg! Lijkt op die superdooper Kitchenaid dingen, maar deze meer retro. Leuk!
vrijdag 12 maart 2010 om 23:02
Kitchenaid is wel het summum, maar die vind ik echt te duur. Die kosten dus wél 400-500 ballen. Deze vind ik eigenlijk nog mooier, inderdaad meer retro. Eigenlijk wilde ik een knalroze of rode, maar daar was vent niet echt voor te porren.
Enne, als jij er lekkerder van slaapt, wil ik best zeggen dat mijn stretchlaarzen 200 euro kostten hoor
Mag ik trouwens in het kader van onsmakelijke onderwerpen even heel blij meedelen dat Boef sinds dinsdag aan de Forlax zit en sinds gisteren weer zelf naar de wc kan om te poepen en dan binnen 10 seconden klaar is? Vandaag zelfs 4x. Het manneke is zoooo blij en opgelucht. En wij ook.
Enne, als jij er lekkerder van slaapt, wil ik best zeggen dat mijn stretchlaarzen 200 euro kostten hoor
Mag ik trouwens in het kader van onsmakelijke onderwerpen even heel blij meedelen dat Boef sinds dinsdag aan de Forlax zit en sinds gisteren weer zelf naar de wc kan om te poepen en dan binnen 10 seconden klaar is? Vandaag zelfs 4x. Het manneke is zoooo blij en opgelucht. En wij ook.
vrijdag 12 maart 2010 om 23:10
vrijdag 12 maart 2010 om 23:24
Ik geloof je meteen, het begint wel veelbelovend inderdaad. Haha, eigenlijk zou ik mijn klaptop mee naar bed moeten nemen, heb ik meteen goed leesvoer (heb Dan Brown uit en was helemaal teleurgesteld in het slappe eind van het verhaal). Maar lezen met pc in bed gaat toch niet echt lekker, dus ik houd het bij een boek.
Goodnight!
Goodnight!