Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Alle reacties Link kopieren
@Pluis, toch wel spannend nou, niet? Heb je er al over nagedacht of je een stuitbevalling wil of een keizersnee? Als de kleine in stuit blijft liggen dan. Lijkt me zo'n lastige beslissing bij een eerste kindje!

Wat betreft dat gigavirus, ik vind het dit jaar juist wel meevallen. (althans met mij.. ) Dochter is inderdaad in oktober een paar keer ziek geweest, oorontsteking en 6e ziekte, en 1 dagje buikgriep, samen met de helft van het kdv (en daar heb ik ook 1 dagje last van gehad). Nu is ze inmiddels 2,5 week flink aan het hoesten, en slaapt sindsdien vrijwel elke nacht vanaf een uur of 1 tussen ons in. (Voor ons dus ook alweer een aantal gebroken nachten, omdat ze ook daarna nog een paar keer wakker wordt). Maar daar is ze verder niet ziek van. Vriend heeft z'n holtes (voorhoofd etc) ontstoken, en loopt daar nu ook al 2 weken mee, en heeft ook het hoesten van dochter, die zit dus wel in de lappenmand. Met mij gaat het gelukkig helemaal prima, wat een verschil met verleden jaar!!!

@Freddy, geweldige foto's!! Gebroken nachten is inderdaad niet niks. Kan je alleen adviseren overdag ook een rustmomentje te pakken, nu kan dat nog.... Enne, dan zo ineens slaap je een nacht meer dan 6 uur achter elkaar, HEERLIJK is dat. Ik ga voor je duimen dat dat heel snel is!

groetjes Beer
Vanochtend weer ctg. Was beter dan gister hartslag beeb was wat lager en beeb bewoog weer. Komt waarschijnlijk doordat de medicatie van mijn medicijnen is verhoogd dat hij zich beter voelt. Maandag weer een ctg en mocht ik het tussentijds niet helemaal vertrouwen moet ik gelijk bellen en krijgen we weer een ctg.

beer weet niet zo goed wat ik wil als dde kleine in stuir blijft. Twijfel heel erg tussen kiezersnede of stuitbevalling hoop dat de gyn een duidelijke mening heeft.

Wat een rust verder hier waar is iedereen?
Jeetje Pluis, wat een naar verhaal. gelukkig houden ze je nu goed in de gaten.

Hopelijk wil de kleine van het weekend nog even draaien. Scheelt dat in ieder geval weer kopzorgen. Hoewel, als je zou kiezen voor een keizersnede dan heb je waarschijnlijk je kindje eerder vast dan wanneer je moet wachten op een natuurlijke bevalling. lastige keuze, je krijgt hier vast wel een goed advies voor van je gyn.

Beer, lekker he al die ziektes om je heen. wel knap dat je je er zo goed door heen slaat. En niet te vergelijken met vorig jaar inderdaad. Heerlijk toch.

Gisteren naar de verloskundige. Alles weer goed en ik heb goedkeuring gekregen om te gaan bevallen.

Vannacht slecht geslapen. Wel van 7.30 tot 10.30 uur redelijk geslapen, maar dat is wel een beetje de wereld omdraaien.

Wil zometeen nog even boodschapjes doen, maar het hagelt hier en wacht dus op een droog momentje.

Als het hier een beetje op wil schieten kan ik eind december ook op de tribune met een gluhwein. Lijkt me heerlijk
plukkie, als jij nu eerst bevalt ben ik volgens het schema aan de beurt. je goedkeuring is binnen dus moedig je zoon maar aan!

en dan volgende week lekker op de tribune!

hoop dat ik dan snel naast je kan komen zitten, heb hier de goedkeuring ook binnen dus van mij mag het.

staat je bed al op klossen? moet je nog veel doen?

ik moet aan mijn presentatie werken maar wil niehiet... pffff.... toch maar even laatste beetje discipline bij elkaar schrapen nu....
Vlinder, zal frummel aansporen voor de dag te komen, voor zover dat werkt. Maar liever na het weekend als ik zou mogen kiezen.

Bed staat niet op klossen. Wil in het kraamhotel bevallen en daar de eerste dagen ook doorbrengen dus dat hoeft niet(denk ik). Verder nog een paar envelopjes schrijven, maar de rest is klaar.

Doe je best nog even met je scriptie. Zou toch wel een heel fijn gevoel geven als je dat helemaal af kan ronden voordat je mama gaat worden. Hoef je je daarna alleen maar om de baby te bekommeren.
plukkie je schiet nu wel echt lekker op!

En krijg je ook nog kraamzorg thuis, dan moet je bed namelijk op klossen zodat hun de controles goed kunnen doen.

Wel lekker dat je helemaal klaar bent.

Vlinder na volgende week heb jij dus ook een soort van officieel verlof, gegeven door jezelf? Lekker hoor. Moet je nog veel doen?

hier vanochtend druk aan de opruim/schoonmaak geweest. Nu nog even lekker bankhangen en straks komt een vriendin en gaan we in het centrum lekker thee leuten met lekkers erbij.
Nee, geen kraamzorg meer thuis(wel nog mams en schoonzus die komen helpen).

Heerlijk zo'n sopaanval.
hey meiden,

plukkie, dat scheelt weer dat je bed niet op klossen hoeft. na het weekend is goed hoor, maar dan niet te lang meer wachten

voor morgenavond hoe ik gelukkig niet veel meer te doen, pluis, ik weet wat ik wil zeggen en meer kan ik niet doen, vanmiddag nog wat sint inkopen doen met mams, morgen dan afstuderen. vanaf zaterdag wil ik echt de laatste baby dingen gaan doen, adressen op enveloppen schrijven, box binnenkort ophalen, en vooral soppen! ik vind mijn huis echt vies, de ramen zijn al in geen eeuwen schoongemaakt, ik wil dweilen, opruimen... nu steeds geen tijd gehad om dat echt uitgebreid te doen. geniet van het theeleuten, altijd gezellig!
vlinder lekker dan de tijd voor jezelf en je kleintje! Hoop dat je geslaagd bent voor je sintinkopen, hier gelukkig alles al in huis.

Moet nog wel een verjaardagscadeau voor mijn moeder die zaterdag jarig is. kijk pluisman wel lief aan of die morgen meegaat anders moet ik zo zeulen.

plukkie zou als ik jou was wel de klossen in huis houden dat mocht je ze toch ergens nog willen gebruiken dat je ze bij de hand hebt!

Zal ze zelf ook eens gaan halen.

theeleuten was erg gezellig, weer helemaal bijgekletst en soms ook zo heerlijk om weer eens met iets heel anders bezig te zijn.

Wel sneu voor vriendin echt iedereen in haar omgeving is zwanger of net bevallen en hun willen voorlopig nog niet maar ze ziet wle al haar vriendinnen veranderen.
Hé,

Ik kom heel vaak kijken, zeker nu met al die decemberbuiken :-)

Met meisje gaat alles goed. Ze vinden haar op de crèche zo leuk dat ze haar amper weer mee willen geven s avonds. Heerlijke lieve vrolijke zoete dochter heb ik, dat is zo fijn. Mijn ouders leveren nog steeds stress op, nu weer gedoe over de Sinterklaas. Maar vind het erg fijn dat ik iets veel belangrijkers in mijn leven heb. Ik ook morgen sinterklaasinkopen doen, vriend werkt thuis dus ik kan even weg en verder is het mamadag!
Ik kom ook regelmatig kijken, het wordt wel spannend nu!

Ik heb maandagavond weer eens voor m'n beurt gesproken, want dinsdagmorgen was ook dochter ziek. Gelukkig lijkt het mee te vallen, 2 dagen koorts gehad (39-40), maar vanmorgen weer een stuk beter. Ze is ook weer een stuk levendiger vandaag. Nu echt afkloppen dat het met mij ook goed blijft gaan.... (knock knock knock).

Dametje, leuk zo'n vrolijk meisje! enne sterkte met alle gedoe.

Ik ga vanmiddag ook maar weer verder met de sinterklaas...
dametje wat leuk dat het zo goed bevalt op het dagverblijf! Zo laat je je meisje wel met een goed gevoel achter.

Hoe gaat het met jou met het zoeken van werk, lukt dat een beetje?

Spanning gaat hier wel komen nog 1 nachtje voor plukkie ik ben benieuwd!

Hier alles zijn gangetje heel de ochtend wel heel veel harde buiken de ene is nog niet weg of de volgende komt dus ga zo lekker de bank op met een boek.
He Pluis, wat spannend allemaal zeg bij jou... Doe maar rustig aan hoor!!

Beer beterschap met je dochtertje, gaat ook wel weer erg rond he al die virusen... Oudste dochter is ook al een paar keer ziek geweest.

Gelukkig gaat het met jou wel goed.

Dametje wat heerlijk zo'n vrolijk meisje! Vervelend dat je ouders nog steeds zoveel stress opleveren...

December (as) mama's spannend hoor bij jullie!!! Ik blijf nog even lekker zitten op de tribunen, zonder gluwein want ik geef nog bv maar J&J champagne is ook best lekker (crodino trouwens ook) .

Hier gaat alles nog steeds super! Norah (naam mag wel in het schema) groeit als kool! Ze is nu ruim 8 pond en word al een echt spekkie, heerlijk hoor!

Verder draait ze nu van haar buik op de rug(!!!), lacht heel veel en brabbelt ook steeds meer. Het is echt een heerlijk meisje, heel rustig en we geniet volop van haar en natuurlijk van oudste dochter

honger alarm gaat af... later meer
Volgens mij is Plukkie vandaag nog niet langs geweest??!! Heb ook even op het december-topic gekeken maar daar is ze ook niet geweest......

Sinterklaas-stress, moet nog 5 gedichten........
Ik zit ook nog steeds vol spanning op de tribune! Plukkie is idd nog niet langsgeweest Freddy!

Pluis, erg schrikken! Voel je je er wel een beetje rustig onder?

Lady_Bug leuk van je te horen en dat je dochter goed groeit is natuurlijk helemaal fijn.

Allemaal veel plezier met Sinterklaas trouwens! Wij doen er hier niet aan (nooit), maar zal er binnen een paar jaar wel weer van moeten komen

Vlinder, wat moest je dan nog doen voor presentatie?!
Ik heb net even gekeken op December, maar plukkie heeft zich vanochtend nog gemeld.
HUP PLUKKIE HUP!
Hai dames,

haha, niets aan de hand hoor. Hier alles nog helemaal stil en geen teken van een naderende bevalling. Al vanaf het begin heb ik 19 december in mijn hoofd en het verbaast me niets als we die datum gaan halen. 1 ding is zeker over maximaal 15 dagen kunnen we ons kleintje vasthouden.

Wel heel lief dat jullie me in de gaten houden

Beer, beterschap met je dochter

Zal me braaf melden elke dag om verwarring te voorkomen. Heb trouwens een mobiel nummer van iemand van het december topic. Dus als ik ben bevallen dan wordt het daar gemeld en Plukkieman zal wat later een wat uitgebreider stukje hier plaatsen.
Aruba gaat toch de tribune maar eens opbouwen. Waar zijn de rode lounchebanken? Op welke zolder staan ze?
Aruba, de tribune staat al met straalkacheltjes en al, je kan je aanmelden voor gluhwein, chocolademelk en jip&janneke champagne!! Hoe gaat het verder met je?

Plukkie, nog geen nieuws dus, jammer hoor en we houden je inderdaad goed in de gaten
- komt even wat mandarijntjes en pepernoten brengen-
hoi allemaal,

na een lange vermoeiende week ben ik er ook weer eens, presentatie van gister was echt super, ik heb een negen gekregen voor mijn afstudeerwerk! toen ik in de trein terug naar huis zat merkte ik wel hoe moe ik was.

vandaag beetje rustig aan doen, diner bij mijn ouders (mams is jarig), sinterklaas vieren...

aruba, gezellig op de tribune, ik blijf nog even in de buurt van de straalkachels hangen en dan ga ik ook de baan op!

dametje, wat naar dat je nog steeds stress hebt onder de situatie met je ouders

lady, fijn te horen dat met norah ook alles goed is! groeit lekker zo te horen

beer knapt je dochter al weer wat op? vervelend zeg, weer een zieke.

ik ga mijn nieuwe fiets zo ophalen en dan naar mijn ouders, morgen kom ik weer eens buurten...

liefs vlinder
Meld, met baby in buik.

Vandaag uitgerekende dag en werd vanmorgen wakker met het idee dat het vandaag de verjaardag was van onze kleine uk. Maar ja dat is natuurlijk niet zo.

Zal me later vandaag nog eens melden. Nu eerst even koffie drinken met onze hulp en daarna winkelen bij Ikea.

Haha de meeste vrouwen krijgen last van hun hormonen en ik krijg spontaan een gat in mijn hand.
Ow jullie hebben al gebouwd. Tjongejonge jullie moeten niet sjouwen! Maar kachels, chocomelk. Lekker *Aruba maakt nog wat hapjes* Fijn dat we komende tijd de tribune kunnen laten staan. Vind ik helemaal niet erg
Dames, vandaag bij de kinderarts geweest. Kind weegt nu 4460 gram en is 55 cm. Heupjes gecontroleerd, was ok. De dokter hoorde ook een 'ruis' bij zijn hart, dus ook een verwijzing voor de cardioloog rijker grrr. Nou ja, zal wel niks aan de hand zijn, want bij de 20-weken echo was alles in orde.

Verder heb ik nu zoveel afspraken staan en ik moet ook nog naar Berlijn voor een paspoort, ik word gek!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven