Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand nog iets gehoord van Snok? Die zou nu toch wel een beetje wat uitslagen moeten weten? Hoop maar dat alles goed is.
Of was ze nou op vakantie????????
Snok is op vakantie.
Liubi, mooi gegroeid hoor. Wanneer mag je naar de cardioloog of heb je nog geen afspraak gemaakt?

Summer, hoe is het bij jou? Doen jullie nog iets aan Sinterklaas?
as dinsdag gelukkig. zie er wel tegen op hoor. nou ja, zal wel niks zijn...
Kan me wel voorstellen dat je je een beetje zorgen maakt hoor. Gelukkig kan je snel terecht. Laat je het ons dinsdag meteen weten?
Oh Liubi ik lees het nu pas :( Rot zeg, je wil gewoon dat alles goed is. Gelukkig hoor je vaak dat een ruisje onschuldig is en gaan ze er meteen achteraan. Ik denk aan je!

Zit zelf ook in spanning voor de echo dinsdag. Had er helemaal een nachtmerrie over (echt een vreselijke, waarbij je gillend wakker word).

Snok dus op vakantie Gelukkig.

Plukkie hier geen sinterklaas hoor. Wij vieren altijd kerst thuis.
Summer, voor jullie ook spannend he. Dinsdag is gelukkig al snel dan zijn jullie tenminste van de onzekerheid af.
Meld me even met baby in buik.

Denk dat ie voor Kerstkindje gaat

Iedereen een leuk Sinterklaas gehad?
luibi tjee dat moet schrikken zijn geweest. Is wel iets wat je vaker hoort en eigenlijk altijd onschuldig is. maar wle fijn dat je zo snel op controle mag dan krijg je teminste duidelijkheid.

Wat moet je allemaal nog doen? Wanneer kom je naar nederland?

summer nog een paar nachtjes en dan voor jou ook duidelijkheid hoop ik, ze laten je wel lang doorlopen zo.En die nachtmerries zeer herkenbaar (schijnt een kwaaltje te zijn)

Net een soort van halve aanvaring gehad over de kerst. Werd gebeld met de vraag "we doen normaal cadeautjes zullen we dat nu ook doen je bent niet verplicht te komen" Dus nogmaals uitgelegd dat ik op geen enkele manier een verplichting wil met kerst en mezelf ken weet dat ik niet hoef maar voel me toch verplicht. Werd niet echt in dank afgenomen. Kwam ook nog de vraag komen jullie dan morgen eten. Moest weer nee zeggen want we hadden al plannen. Was geen goede beurt die ik daar maakte. En hou toch al niet van dat claim gedrag en vrees dat het alleen maar erger wordt als de kleine er is.

Eenmaal opgehangen vloeiden de tranen flink. Gelukkig staat pluisman helemaal achter me. Vervolgens een paar flinke harde buiken en krampen door mijn buik.

plukkie ben benieuwd wanneer jullie kleine komt vast wel voor de kerst!

Vermaak je je nog wel of is nu de lol eraf?
Liubi, dat moet even schrikken zijn, maar het is vast niet ernstig, sterkte dinsdag en ook met alle drukke afspraken.

Summer, jij ook sterkte komende week, toch spannend he?

Pluis, was dat (schoon)familie die je belde? Lastig hoor, eigenlijk wil je heel eerlijk zijn en boos worden, maar dat maakt de situatie alleen maar erger. Kan je man hier niet iets in betekenen? Jij moet echt rustig aan doen met je bloeddruk, je kan dit soort spanningen er echt niet bij hebben. Probeer het je niet te erg aan te trekken, jij en je kleintje zijn belangrijk, de rest niet!!!!!!

Plukkie, een kerstkindje??!! Zolang kan ik niet wachten op de tribune hoor!!

Gisteren was Sinterklaas-avond bij ons erg gezellig, vooral zoontje is vreselijk verwend, al heeft hij er niet veel van meegekregen. Het is heerlijk weer, dus we gaan zo even lekker buiten wandelen!

liefs

Freddy
Vlinder, ik vind het heel erg knap, zo dicht op je uitgerekende datum afstuderen, gefeliciteerd!

Liubi, probeer je ook te delegeren?Je bent echt pas bevallen.

Plukkie, gek he,als je over je uitgerekende datum bent. Eerste kinderen komen gemiddeld genomen altijd later.

Pluis, vervelend, maar het is niet zo dat jij geen goede beurt maakt, zij maken geen goede beurt. Dit is een hele kwetsbare fase en misschien geeft het lucht als pluisman belt dat jullie zowiezo niet komen met de kerst? Doe wat jij nodig hebt om je de komende weken lekker te kunnen ontspannen, dat komt je bevalling ook ten goede. Of het erger word als de kleine er is? Het hoeft niet. Blijf gewoon met pluisman heel goed praten wat en hoe jullie het willen. En voel je straks niet verplicht om ze veel te entertainen en op de koffie te hebben. Echt, je kraamtijd, de weken voor en na je bevalling zijn heel bijzonder en kwetsbaar. Daar mag je van genieten! Eerst met zijn tweeën en dan met zijn drieeen. Andere mensen kunnen vanalles willen maar die komen gewoon eventjes op de tweede plaats. En waarschijnlijk bedoelen ze het goed maar alles komt nu vier keer zo gevoelig binnen bij jou. Dat is toch lastig voor te stellen soms voor anderen. Niet iedereen beschikt over een geweldig inlevingsvermogen.

iedereen

Ga zo Sinterklaas met mijn vader en broertje en zijn gezin vieren. Kerst dit jaar met mijn moeder. We doen het om en om.
Pluis, wel een beetje aan jezelf denken hoor, zeker als de kleine zo heftig reageert. Jullie zijn nu het belangrijkste.

Hoe komt het trouwens dat je je zo verplicht voelt? heb je niet zo'n goede band met je schoonouders?
lief jullie reacties. Plukkie band met schoonouders is op zich wle goed alleen ze claimen heel erg. hebben alleen 2 zoons helemaal blij mee maar nu een schoondochter in de familie moeten alle moeder dochter dingen gedaan worden liefst ook gewoon een vaste dag van langskomen en alles. En ik ben dat van huis uit helemaal niet gewend en vind dat ook helemaal niet prettig. Is zelfs wel eens subtiel gemeld dat bij hun vroeger oma bij de bevalling is geweest.

En nu elke keer als we langs gaan proberen ze opnieuw een poging te doen om ons ons toch vast te laten leggen voor kerst en oud en nieuw. En hoe harder ze dat proberen hoe harder ik de andere kant op ren. Heb dan gewoon geen zin meer om langs te gaan.

Maar goed hoop nu echt duidelijk te zijn geweest!

Straks lekker de boom opzetten heb er wle zin in!

dametje nog verwend gister met sinterklaas? Wel handig jullie om en om plan met de kerst heb je teminste ook een dag zonder verplichtingen, al las ik op je andere topic dat jij je wel verheugd op kerst met je schoonfamilie..
Hé Pluis, is het niet fijner als pluisman duidelijk is? Geclaim zou op mij ook een averechts effect hebben!

Ik doe ook niet aan naar verjaardagen 'moeten'. Dit jaar heb ik besloten dat ik wel naar verjaardag van schoonmoeder ga zodat ze kleindochter aan haar vrienden kan showen. Is ze dolgelukkig mee, maar als ik niet zou komen zou het ook goed zijn gelukkig. Nee, geen dagje vrij met kerst, eerst met mijn moeder vieren (met mijn vader dus sinterklaas gedaan) en dan tweede kerstdag naar schoonouders. Maar inderdaad voor ons levert dat geen stress op.

Plukkie ik heb je nog niet gezien vandaag
Hee lieve dames...

Ben terug.....was heerlijk maar ook weer fijn om thuis te zijn....

Brief is binnen!!! Alles is goed!!!!!!!!!!!! HEerlijk nieuws dus bij thuiskomst....

Van de week ook meer over geslacht....zal eens bellen

Moet echt ff bijlezen hor dames....veel gemist denk ik zo....

Enne Summer thx voor je mailtje ..Hoe is t met jou?

x
Vlinder, gefeliciteerd met je afstuderen!! Wat super goed van je dat het gelukt is voordat de beeb er is!!!

Pluis, heb je een mooie boom?

Dametje, goed dat je het zo hebt kunnen verdelen met de feestdagen. Hoe gaat het nu met jou met de borstvoeding, je hebt eerder toch ook moeten kolven enzo?

Snok, wat een goed nieuws, heerlijk om zo terug te komen van een fijne vakantie en dan ook dit nieuws!!!! En hou ons op de hoogte van het geslacht, je houdt de spanning er zo wel in
Liubi, lees net je topic over je angst. Ik herken het wel een beetje en het is al goed dat je je er in ieder geval bewust van bent. Weet je nog hoe relax je eigenlijk was voor de bevalling, dat je niet zenuwachtig was of bang voor wat ging komen? Je was er volgens mij van overtuigd dat het goed zou komen en dat het ging gebeuren zoals het ging gebeuren. Probeer af en toe dat gevoel van rust en kalmte terug te halen en vertrouw erop dat het goed gaat komen. En weet dat een groot deel ook hormonen is, tranen zitten hoog en op het ogenblik is er maar één ding op de wereld voor jou, over een tijdje wordt dat minder en begin je ook weer andere dingen belangrijk of leuk te vinden en dan weet je ook rationeel dat het goed gaat met je zoontje, ook als jij even niet in de buurt bent
@Freddy, bedankt voor je woorden. Op het moment lukt het even niet om relaxed te zijn, maar ik weet zeker dat als alles bij de cardioloog goed is dat ik dan zelf ook wat relaxer kan zijn. Ik kom het dinsdag zeker vertellen. En het heeft waarschijnlijk ook zeker met hormonen te maken. Ze zijn nog niet weg...
Snok super dat alles goed is! Ook ik ben nu wel heeeeeeeeeel benieuwd naar het geslacht van jullie kindje.

Vlinder gefeliciteerd!!!

Liubi ik kan me voorstellen dat je bent geschrokken... En ook jou gevoel herken ik. Ik had dat gevoel vooral bij oudste dochter. Alles is nieuw en het besef dat dat kleine mensje helemaal afhankelijk is van jou hakt er soms best in.

Toch zal het over een poos relaxter zijn. Maar mijn ervaring is ook dat zodra je moeder word je er een boel zorgen en angst bij krijgt.

Nu bij Norah geniet ik pas veel meer dan toen, ik ben veel relaxter en zekerder van alles.

Knuffel voor jou.

Ik laat het even hierbij, wij gaan morgen een midweek weg. Ik hoop als ik terug kom dat er dan weer babies bij zijn. December dames heeeeeeeel veel succes en sterkte deze laatste vervelende loodjes
Allereerst een dikke knuffel voor jou Liubi. Heb ook even je topic gelezen. Begrijpelijk dat je je ongerust maakt. Jouw mannetje is het allerbelangrijkste nu voor jou. Nog maar 1 dagje wachten en dan weet je in ieder geval meer van de cardioloog en ben je wellicht een beetje meer gerustgesteld.

Heb je een speciale reden om extra bang te zijn voor wiegendood?

Kan nog niet zeggen dat ik je gevoel herken en 'tips'geven, maar ga er eigenlijk vanuit dat ik je over een aantal weken helemaal begrijp.

Heel veel liefs en een dikke knuffel
Lady, veel plezier van de week!

Pluis, jammer dat ze jou zo claimen en ook wel een beetje apart om zo'n opmerking over een bevalling te maken.

Das toch meer iets tussen een vrouw en haar partner. Hopelijk is het nu duidelijk en anders is het misschien inderdaad wel een idee als Pluisman eens met zijn ouders gaat praten.

Hangt je boom al helemaal vol?

Zometeen lunchen met mijn schoonzusje en daarna oma ophalen om naar opa in het ziekenhuis te gaan. Einde van de middag naar de verloskundige, ben benieuwd of ze nog iets te vertellen heeft.
dames ik weet t!!!!! t wordt een jongen!!!!!!!!
Snok!!!! Een jongetje. Wat leuk!!!!!!!!!! Gefeliciteerd. Moet je even omschakelen of is het helemaal goed zo?

Pluis..in 1 woord: VRESELIJK. Echt waar, ik zou daar dus echt niet tegenkunnen dat geclaim. Snap je dan ook helemaal (mijn schoonouders hebben er ook weleens een handje van zeg maar..). En tegen je eigen ouders durf je toch altijd meer te zeggen dat tegen je schoonouders. Ooh en zo'n vaste dag in de week... ga weg. Goed je grenzen proberen aan te geven en gelukkig staat je man achter je.

Liubi dikke en ik denk aan je. Snap je angst!! Sterkte met afwachten en we horen het morgen.

Morgen om 10.15 moet ik voor de echo! Erg spannend dus.... maar het zit vast goed. *slik*...

Gister een k*tdag gehad, baby heel weinig gevoeld, stressig.. En op het moment dat ik even moment van ontspanning had begon ze gelukkig te bewegen.
Nou weer even terug uit het ziekenhuis. CTG was weer niet in orde beeb had een te hoge hartslag gemiddeld 190 en moet zijn tussen de 120/160. Kan gewoon een moment opname zijn en dat die even heel actief is. Mag vanmiddag terug voor nog een ctg.

Ook ligt de kleine nog in stuit en als de ctg vanmiddag goed is wordt er woensdag een draaipoging gedaan. Gyn zij al wel dat het lastig zou worden daar kleine al wel iets is ingedaald,buik heel strak is en placenta aan de voorkant.

Maar goed eerst vanmiddag maar eens

luibi dikke knuffel voor jou hoop dat je na morgen iets meer rust krijgt! Ben je voor jezelf wel op de hoogte wat je kan doen om de kans op wiegendood zo veel mogelijk te verkleinen? Geeft nooit garanties maar je misschien wel een beter gevoel!

Hoe laat moet je morgen naar het ziekenhuis?

Summer jij ook een dikke knuffel hopelijk morgen gewoon een mooie echo!

En vreselijk he asl ze zo weinig schoppen. Als je het niet vertrouwd of het veel minder is dan normaal gewoon je vk bellen. Heb ik mijn gyn ook moeten beloven dat als ik het niet vertrouw dat ik bel. Ze kijken liever 10 keer voor niets dan 1 keer voor..........................

En stress bij jou is niet goed voor de kleine!

Lady fijne vakantie.

kerstboom staat hier alweer helemaal gezellig. Zijn jullie ook al in kerstsfeer?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven