Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Alle reacties Link kopieren
Super dat je echo goed was Summer en goed dat je er zo rustig onder kon blijven. Vind ik persoonlijk echt heel knap van je. Maar dat zal dat oergevoel wel zijn geweest zeker.

Snok een zoon!!!
Owja Ka fijn dat je het hartje kon horen. Zit je nu hele dagen naar dat bandje te luisteren?
wat fijn wat van je te horen! ik heb jou ook wel gemist, al is je afwezigheid wel te verklaren. hoe is het nu met jullie? drukke tijd voor de boeg met de oplevering van jullie huis! hier inderdaad wachten op de drie decemberbaby's.
hey aruba! jij ook hier! hoe is het? beetje rust in je hoofd en lijf gekregen afgelopen maand?
quote:vlinder1987 schreef op 10 december 2008 @ 12:54:

hey aruba! jij ook hier! hoe is het? beetje rust in je hoofd en lijf gekregen afgelopen maand?Ja en nee. Het doet af en toe nog pijn om hier te komen. De confrontatie. Gisteren te horen gekregen in het ziekenhuis dat ze niets meer aan mijn pijn kunnen doen. Dus dat kwam best hard aan. En hoe is het met jou? De laatste loodjes nu he. En ik zag dat je ook nog geslaag bent helemaal goed van je! Gefeliciteerd.
wat een naar nieuws meis die pijn waar ze niets aan kunnen doen was toch een soort heftige menustruatiepijn? wat stom dat daar niets aan te doen is. stomme vraag misschien maar heeft het nog gevolgen voor een eventuele zwangerschap? of voor je kinderwens?

knap van je dat je hier komt kijken, als je het niet trekt moet je het niet doen hoor, denk aan jezelf! ja laatste loodjes, we tellen af, nog 12 dagen tot uitgerekende datum. ben officieel nogniet geslaagd heb mijn afstudeerwerk wel afgerond maar moet nu nog wat kleine dingen voor ik officieel mijn papiertje krijg... komt wel in januari...
Maar je gaat wel door en je gaat het afmaken! Komt helemaal goed. Ik vind jou ook echt een doorzetter en een positieveling.

De pijn is na mijn eisprong en voor mijn menstruatie. Die menstruatie valt meestal wel mee qua pijn gelukkig anders is het totaal 3 weken pijn.

Nee de kinderwens komt er volgens de gyn niet mee in gevaar want ik heb een paar maandjes geleden die kijkoperatie gehad en de vrouwenonderdelen waren allemaal goed zeg maar. We zullen het wel zien. Ik geef het niet op en blijf toch zoeken naar alternatieven.

Nog 12 daagjes. En voel je al wat rommelen? Ben je er helemaal ready steady klaar voor?
dankje voor het compliment, ja zeker nu dit afstudeerproject afgerond is heb ik wel weer moed om die laatste dingetjes ook nog even te doen.

toch twee weken pijn ongeveer per maand, knap dat je dat allemaal kan dragen. erg heftig meis, gelukkig komt de kinderwens niet in gevaar, hopelijk vinden jullie snel een goed alternatief waarmee je de pijn kunt onderdrukken.

ik ben klaar voor de bevalling, ik begin er liever vandaag dan morgen aan. hoop dat ukje er in ieder geval voor de kerst uit wil komen... maar we moeten het afwachten, ik ben erg nieuwsgierig...
hey meiden, prive berichtje geplaatst. bij de foto's.
Yes...Snok krijgt een zoon dus haal dat roze maar weg whahhahahah...Zie dat Aruba t al gemeld heeft; stom ook vergeten ff berichtje achter te laten .....maandag terug van Mexico gekomen en brief was binnen...HElemaal gezond en t wordt een jongen
Huh ik heb toch niets gemeld? Er stond al door iemand geschreven van roze naar blauwe wolk dus ik heb niks verklapt hoor
Trouwens mijn buikje ook ff prive neergezet als reactie op Vlinder haar foto's
whahahha Aruba heb NIET teruggelezen...las alleen maar dat jij het zei....joh whatever...no secret..pikte er alleen maar uit wat ik in snelligheid (leuk woord) last....
Effe kopie andere topic

draaipoging is helaas niet gelukt. Ze hebben het 3 keer geprobeerd maar de kleine wilde niet. Stuitje bleef in het bekken en wilde er niet uit. Stonden op een gegeven moment met 2 aan het stuitje te trekken en 1 bij het hoofd maar kleine bewoog niet. Was ook behoorlijk pijnlijk gebeuren.

Hele bekken voelt nu ook beurs.

Nu dinsdag weer naar de gyn en dan gesprek met wat voor soort bevalling.

Verder even geen puf om te reageren
Pluis klote zeg......heb je zelf voorkeur? Wil je graag natuurlijk bevallen of eigenlijk liefst dan maar keizersnee?

Echt jammer....doe rustig aan .....
Hallooo

Alles goed hier. Ik heb weer een "lekker" lange cyclus maar geen drukte erom. Nog anderhalve week en dan lekker vrij.

Een hartje, even ter info, hoort een gaatje in het tussenschot te hebben. Dit omdat de longetjes nog niet ontplooit zijn. De harthelft die bloed normaal naar de longen pompt, zou zonder dat gaatje veel te veel bloed naar de longen pompen. Door het gaatje gaat dit bloed dus het lichaam in ipv de longen. Doordat de longen na de bevalling ontplooien onstaat er een andere drukverdeling die het gaatje dichtdrukt en dan groeit het ook heel snel echt dicht. Hoop dat het duidelijk is... hihi.

Pluis wat vervelend zeg die draaipoging blegh. Klinkt heel pijnlijk allemaal hoop dat je er snel uit bent met de keuze voor de bevalling! Knuffel!!

Snok mocht er hier een meisje komen hebben we dus niet dezelfde naam hihi. Ook leuk een jongen, volgens mij had je het gewoon hier gemeld toch? Ik hoor het niet voor het eerst in ieder geval haha.
Bloem, fijn even van je te horen! Wat zal je straks blij zijn als jullie je eigen plekkie hebben.

Aruba, dat is heftig nieuws om nu mee te dealen.

Pluis wat balen! Ik hoop dat dat beurse gevoel snel wegtrekt.

Liubi, nog bedankt voor je hulp.

Vandaag vrij drukke dag gehad met Prada dus laat haar vader nu even de poepluier doen!
Dementie?
Dametje wie is Prada?
Oooo leuk al die foto's op prive. Mooie buikjes en babies geweldig!!

Vlinder wat goed je presentatie zeg!! Lijkt me wel een last die van je schouders is zo!

Aruba wel leuk dat je zo af en toe langskomt ook al is het moeilijk voor je. Ik hoop dat je pijnklachten bij een zwangerschap afnemen en wegblijven! Ik duim voor je!!
snok, dat is nickname van dochter van dametje haha. jij begint ook een mooi buikje te krijgen trouwens!

pluis, balen dat het niet gelukt is. wat zijn nu de opties en heb je al voorkeur?
whahahahah ik dacht al...ze zou haar kindje toch geen prada genoemd hebben? Kwam me ook al niet bekend voor....Prada is trouwens wel prachtig merk whahahaahahha

Goeiemorgen overigens....

Thx Vlinder....Gaat opschieten voor je he?
@Snok, een jongetje, leuk! Jongetjes zijn leuk, je kunt er alleen helaas veel minder 'leuke' kleertjes voor scoren. Het is allemaal nogal hetzelfde: ribbroekjes of spijkerbroekjes en een bloesje of een truitje.

En bereid je maar ernstig voor op het thema: 'boogjesplassen' . Ik kan hier 2 tot 3 keer per dag de vloer schoonmaken.
haha liubi, geweldig, dat boogjesplassen...

het gaat mij eigenlijk steeds minder uithalen. eerst wilde ik heel graag een meisje maar een jongetje lijkt me ook steeds leuker. was gister even met manlief naar de c&a en even bewust gekeken voor 'leuke' jongenskleren. nu hebben ze bij de c&a niet echt veel leuks vind ik maar ik denk als wij een jongetje krijgen dat het erg vaak spencertjes aan heeft.

ja snok, a.s. maandag 39 weken, nu dus 38 en een paar dagen.
snok, jij volgende week 20 weken echo? schiet ook alweer lekker op!

mibb? ben je er nog? hoe is het met je? veel moe of gewoon druk? laat je af en toe even wat van je horen?

ps. snoks jongetje staat nog in het roze in het schema...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven