Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Snok! Inbreekster hihihihi. Nou dat had ik niet verwacht! Ik had dus blijkbaar geen griep.

Ben volgens mijn berekening op 10 november uitgerekend. En ik ga volgende week naar de HA. Viel vanochtend pardoes van de wc...

Ok, even opruimen hier, morgen komen de 'jongens' (vrienden van mijn man) om met z'n allen naar de CEBIT in Hannover te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Even illegaal op het werk.

Liubi GEFELICITEERD, wat een goed nieuws!!!!!!!!!!!!!!'

Ik zit helemaal blij te zijn voor je hier.

Het was wel een hele lange cylcus maar het wachten is beloond. Nog best snel dus eigenlijk want dit is pas je tweede cylcus toch? Theoretisch zou je dus nog best verder kunnen zijn al je bijvoorbeeld de innesteling ipv de eisprong hebt gevoeld of had je een paar dagen geleden ook al getest?

nu weer snel aan het werk
Ach...zit je man in automatisering? Mijne ook Ik zelf ook overigens dus ben er ook wel eens geweest

Ga maar lekker genieten ervan...echt..wat een verrassing...fijn!
Liubi, waaaaaaaauw! Gefeliciteerd, wat geweldig!!

Wat moet dat een verrassing voor je zijn geweest. Echt te gek.

Moet over 2 uurtjes naar het ziekenhuis voor controle. Ben benieuwd.

Kom vanavond verslag doen en uitgebreider schrijven.
Liubi gefeliciteerd!!!!!

echt geweldig!!!!! Hoe reageerde je vriend?
wow liubi, is al ons duimen toch niet voor niets geweest, ik zit hier stiekum op school te forummen met een bigsmile op mijn gezicht haha. oh wat ben ik blij voor je!! je idee dat je noooooit meer ongesteld zou worden is voorlopig in ieder geval waar! hah geniet ervan, meis!

ik moet ook weg, supervisie bijeenkomst, bluh!

summer, hou je taai, sterkte vanavond lijkt me spannend hopleijk goed nieuws data les nu schoon en lichamelijk afgrond is.
@Vlinder, hihi.

@Summer, heel veel succes vanavond. Hopelijk is alles goed vanbinnen, lichaam schoon. Sterkte!
LIUBI!!!! WAUW GEFELICITEERD Meid!!! Eindelijk word je geduld beloond! Super zeg!!!! Wat zal je blij zijn!

En Freddy een goede echo jij ook gefeliciteerd natuurlijk!!!

Wat een goed nieuws hier vandaag! Hier word ik helemaal vrolijk van! Meiden geniet ervan!

Wat ik met trouwens ook afvroeg, hebben we nog wel weer wat van Kreta gehoord na haar echo? Misschien lees ik erover heen, kan natuurlijk.

Voor nu laat ik het er even bij, zometeen weer werken (maar 1 dagje gelukkig).
anoniem_51230 wijzigde dit bericht op 06-03-2008 13:24
Reden: lastig namen spellen
% gewijzigd
YESSS Liubi gefeliciteerd!!!! Echt je hebt het zo verdiend na al die onzekerheid. ben benieuwd hoe ver je bent.

Je bent echt mijn hoop op zwanger worden ondanks een lange cyclus!!
JIPPIEEEEEE, weer een zwangere erbij, gefeliciteerd Liubi.

Ik dacht laat ik even snel op het forum kijken misschien is er nog goed nieuws en ja hoor, dat maakt mijn dag weer goed.

Wauw wat leuk voor je!!! En dat na zoveel dagen wachten.

Freddy, jij ook van harte gefeliciteerd met het kloppende hartje..plaats je een foto van de echo ook op het priveforum? ben benieuwd of heb je geen foto gekregen?
Hee meiden!

Ff een update. Het ging goed in het ziekenhuis, het was een heel fijn gesprek. Een superlieve man met heel veel humor. Eileider was naar het lab geweest en het was verder helemaal goed (geen abnormale dingen, alleen dat hij was gescheurd), ik was 5 weken en 6 dagen (klopte precies met mijn berekening en cyclus).

Rechtereileider (overgebleven dus) is gezond, maar er zitten alleen verklevingen van de blindedarm naar de eileider zelf. Dit verklaart voor mij een hoop pijn van de afgelopen jaren. Is verder niet schadelijk voor een zwangerschap, dus maak mij daar geen zorgen over verder.

Verder verwacht hij menstruatie binnen 6-8 weken max. na de operatie. Dus nu max 4 weken. Maar ik voel het al rommelen. En omdat ik al een 28daagse cyclus had, verwacht hij dat het na 1e menstruatie weer helemaal regelmatig wordt! Dus dat is fantastisch nieuws.

Ik mag alles weer doen. Halleluja! De kilo's vliegen eraan als je zoveel stilzit en uit verveling alleen maar zit te eten. Morgen dus meteen weer mijn crosstrainer afstoffen en gaan met de banaan.

Ik ben heel erg blij. Vanavond lekker uit eten met vriend, zus en zusman.

Liubi, nogmaals, ik vind het echt te gek dat je zwanger blijkt te zijn. Zo verdiend na die *%%&cyclus van je! En fijn om te horen voor de overige meiden met een lange cyclus natuurlijk!

Kreta, hoe is het met je?

Voor de overige meiden, ik kom echt allemaal op jullie reageren vanavond. Eerst even heerlijk hapje eten en genieten en als ik thuisben kom ik weer schrijven (ben nu bij zus.)
Liubi, wat geweldig nieuws!!! Gefeliciteerd, daar komen de pompoenetjes....

Jij bent echt nu de hoop van alle meiden met een onmogelijk lange cyclus!! Eindeloos geduld, af en toe wat frustratie, maar toch vertrouwen houden...... Hoe is het met Liubi-man? Had trouwens nog niet eens gezien dat er al een november 2008-topic is.

Vanochtend hebben we bij de vk het hartje gehoord, echt helemaal super!! Ik zal als het lukt het weekend plaatje van de echo plaatsen. Ik weet niet of inscannen goed gaat met zo'n papiertje. Kennen jullie die aflevering van Friends dat Rachel en Ross echo hebben en Rachel steeds het niet ziet op de monitor.... I don't see it!!! Zo voelde ik me af en toe ook gisteren, op de foto is het wel redelijk goed te zien.

Mibb, als je de tabel gaat aanpassen: uitgerekende datum = 19 september en volgende keer vk = 7 april

Hoe is het trouwens met je, volgens mij een tijdje niet gezien.

Ik hoop echt dat er alleen nog maar goed nieuws komt hier!!

liefs Freddy
Liubi, WOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Wat super de super. Gefeliciteerd. En dat met zo'n lange cyclus. helemaal geweldig.

Summer, fijn dat het bij jou ook goed gaat.

Ja Mibb, hoe is het met jou? Gaat alles goed?

Hieronder een samenvatting van alle NODS etc, dan hoef je die niet apart op te zoeken.

Liubi Zwanger!!!!!!!!!! uitgerekend november

Bloem 13 maart

India NOD 29 maart

Ka nod 27 maart

Plukkie NOD 31 maart

Freddy uitgerekende datum = 19 september en volgende keer vk = 7 april
Summer goed nieuws dus ok voor jou...fijn dat je verder kan zonder moeilijk gedoe...weet dat je plannen in ijskast hebt gezet maar ik bedoel verder in breedste zin zeg maar

Mijn NOD is overigens rond 26e denk ik...wederom..weet het niet echt...Als ik gelijk weer regelmatig ben is het wat eeerder...we zulllen zien
luibi wat goed gefeleiciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!

Ben benieuwd hoe ver je nu echt bent.

Freddy goed zeg de echo en hartje moet fijn zijn om te zien!

Summer jij ook al goed nieuws bij de arts! Mooi dat alles goed is en je alles weer mag wat je wil doen!

Hier weinig nieuws. Probeer er in mijn hoofd niet te veel mee bezig te ziijn, dus vandaar soms wat minder hier dan voorheen. Merk dat de afstand mij wle goed doet ook al ben ik super nieuwsgierig naar wat er bij jullie allemaal speelt en gebeurd!

Nieuwe baan vraagt nog genoeg afleiding en energie en is gewoon superleuk.

Komende zaterdag ben ik jarig en verder druk aan het kijken voor de vakantie. Dus snok kom maar op met alle goede NY tips en adviezen wat wel en niet te doen.
Goeiesmorgens! Alles ok? Hier nog niet echt last van kwaaltjes, behalve dan de normale als moe (echt niet normaal meer!), een beetje kortademig, pijn in borsten etc. Ik moest trouwens wel een beetje lachen, mijn ouders waren vorige week op bezoek en mijn moeder had voor drie maanden Etos Zwanger en Teunisbloemolie uit NL meegebracht. Die heb ik nu niet meer nodig! Was gisteren voor het eerst heel even misselijk. Er zat een ontzettend dikke man in de trein die onwijs naar zweet rook. Toen ging ik dus echt bijna over mijn nek. BRRRR.

@Ladybug, nee heb ook niets meer van Kreta gehoord. Kreta? Hoe gaat ie???

@Zus, geef de moed niet op! Al moet ik zeggen dat ik dat wel gedaan had drie weken geleden. MAAR, een bezoek aan de Paus in Rome heeft toch geluk gebracht!!!

@Summer, dat is goed nieuws! En hopelijk wordt het weer helemaal regelmatig!! Dat zou natuurlijk mooi zijn. Maar ga je nu nog met de nuvaring?

@Freddy, gefeliciteerd met de echo!! Ik ben benieuwd wanneer ik mag! Liubiman was trouwens een beetje verbaasd. We weten het hoe wel, maar het wanneer niet zo goed. Als ik uitga van mijn eisprong op een maandag, en de klusserij op zaterdag dan waren de 'zwemmers' wel erg sterk.

@Plukkie, dank je wel! Spannend al die NOD's! Wie volgt?

@Pluis, Ik had op het laatst ook wat afstand genomen. Wie weet helpt het? Heb je al vakantieplannen? Ben wel jaloers op Snok! Naar NY, geweldige stad! Wij gaan in april 5 dagen naar een vriendin in Letland (Riga) maar daarna hebben we geen plannen meer. Heb ook nog geen vakantie aangevraagd. Misschien een paar dagen naar een Spaans of Grieks eiland als het lukt. Manlief wil graag op bezoek bij zijn broer in Moskou, maar ergens zie ik dat niet zo zitten met zwangerschap etc. Maar goed, in juni kan het nog makkelijk. Wil ook nog heel graag naar NL.
Tjonge ik wist dat de paus pro conceptie was, maar dat dat zo ver gaat...

Liubi van harte gefeliciteerd!!

Jeetje wat een lange spanning.
Zo, ben nog niet helemaal wakker, was laat thuis van werk, dat hakt er toch in.

Maar Summer, fijn dat de controle goed ging en zo n aardige dokter lijkt me ook ontzettend helpen.

Freddy gefeliciteerd met het kloppende hartje, leuk he!

Lief en ik gaan vanmiddag weer twee creches bezoeken. Eigenlijk weten we al dat we de eerste top vonden maar ja, voor het vergelijken gaan we toch maar wel.

Pebbles, leuk die bewegingen, voel je eerder dan bij je eerste?
luibi geloof dat ik mijn vakantie plannen van NY toch maar weer omzet naar rome(was eerst de planning)

Hoe kwam je eigenliojk op het idee om toch maar eens te gaan testen????????????

Verder hier druk met boodschappen doen, huis opruimen (wat halt een mens toch altijd overhoop voor zijn verjaardag) en wil nog gaan sporten
er zitten weer aardig wat NODs aan te komen en genoeg vrijwilligers die dit denk ik wel de laatste keer willen laten zijn. hopelijk volgen we snel allemaal liubi's voorbeeld naar het bovenste rijtje.

ik ben er nog steeds vrolijk onder/over. heb je het je ouders ook al verteld liubi? of heb je heel onschuldig die pillen van je moeder aangenomen?

broertje komt vanvond logeren, heb er zin in, hij ook, een en al verwennerij voor hem natuurlijk. manlief was erg lief gister zei hij 'ik hoop echt dat je nu zwanger bent, wil zo graag een kindje met jou'. *glimglimglimlach*

succes met verjaarsvoorbereidingen pluis!

wat goed om te horen summer, dat het goed was bij de arts!

zus, jij wordt vast ook snel zwanger, het is liubi ook gelukt ;) haha.

liefs vlinder
anoniem_53339 wijzigde dit bericht op 07-03-2008 13:24
Reden: vergeet op de helft te reageren
% gewijzigd
hoi meiden,

Even kort bericht.

Ben er een weekje van tussen. Vannacht gaan we op vakantie. Heerlijk, echt helemaal zin in. Ga nu mijn koffer pakken en dan nog een kort slaapje doen. Volgende week zondag zijn we weer terug en dan hoop ik weer een zwangere te mogen verwelkomen. Dus zet hem op allemaal.

Pluis, heel veel plezier met je verjaardag! Geniet er van ennu niet te veel taartjes eten he?

Vlinder, wat een lief manneke heb jij toch!

Doei doei
plukkie fijne vakantie!!!!!!!!

pluis die tips ga je zeker krijgen hahahaha

liubi..geloof me...zwanger of niet...van zweet gaat iedereen over nek toch?

Dames fijn weekend...volgens mij komt mijn ovulatie eraan
@Snok, hihihi, dat klopt. BAH!!! Vies zo'n lucht.

Succes met klussen hihi
Hee Liubi jij ook nog hier? Hoe voel je je verder!!?
Ja prima! Beetje moe, dat wel. Ben om een uurtje of half 5 bekaf. Maar had ik niet ooit gezegd dat ik van alle kwaaltjes ging genieten?

Was vandaag wel een beetje instabiel. Zat op de fiets naar huis en opeens moest ik zomaar huilen. Op weg naar huis in de trein begon ik onwijs te twijfelen. Word ik een goede moeder? Wat als ik geen moedergevoelens krijg? AARG....Komt dat bekent voor bij de anderen????

@summer, hoe is het verder met jou?? En met zus? Komt Zus nod er niet bijn aan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven