Lijf & Lijn alle pijlers

10 dagen dieët!!

27-10-2010 08:02 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben nu een week bezig met dit dieët en her gaat erg goed moet ik zeggen. Ik wil dit nog wel een tijdje volhouden want nog min 8 kilo eraf.



Maar wat ik mij nu afvraag is: Hoe ga ik straks weer over op een normaal eetpatroon??



Groet.
quote:sofi2010 schreef op 27 oktober 2010 @ 13:34:

ik zal het dieet er eens bij zoeken hier neer zetten...



mss dat het dan anders wordt...het is mij toen wel gelukt..dus het kan wel.



Alsjeblieft niet. Het is totaal onverantwoord en je kan hoog en laag blijven springen dat het tussen de oren zit en dat het wel kan.

Hmm, ja, misschien als iemand zijn lijf en geest niet gezond wil houden. Ja, dan kan het.



Print dit uit: http://www.fitnessforum.nl/forum/index. ... topic=1613

en lees het op je gemak en dan begint het misschien een beetje te dagen wat men je hier probeert te vertellen.
Alle reacties Link kopieren
ik weet ook wel dat het niet het gezondste dieet is dat er bestaat. het daagt ook wel. Alleen denken mensen bij een 500 kcl dieet meteen het ergste terwijl ik alles binnenkreeg wat moest. alleen niet zoveel. MIjn lijf en geest zijn gezond hoor..maar goed ik wil ook niemand overtuigen hoor...absoluut niet...maar wil alleen duidelijk maken dat het wel kan! en dat je niet terugvalt enz.
Puck
Alle reacties Link kopieren
Nee, je dénkt dat je alles binnenkreeg wat je moest binnenkrijgen. Dat is godsonmogelijk met 500 kcal.



Ik snap dat het feit dat een arts er aan meewerkt, het de schijn van niet zo heel ongezond geeft, maar helaas, er zijn veel (commercieel werkende) artsen die niet het beste voor hebben met je gezondheid maar wel met hun eigen portemonnee.

Juist dat idee dat het dan toch niet heel slecht kan zijn, is wat ze proberen te bereiken door hun naam eraan te verbinden en er een schijn van gezond aan te geven. Terwijl het net zo slecht is als elk ander 500 kcal dieet.



Ik ben wel blij dat je het anders wilt gaan aanpakken. Geleidelijk met beweging, dat is echt het beste voor je lijf!
Alle reacties Link kopieren
Nou ik ben eruit het wordt dus een beetje van het 10 dagen dieët en een beetje van mijzelf.



Als ik nu als ontbijt en lunch 2 broodjes met mager beleg doe en tussendoor fruit. Als diner gewoon de 2 aardappeltjes met 2 flinke scheppen groente en als toetje een glas optimel ofzo dan kom ik een heel eind dacht ik zo. En 's avonds niet snaaien natuurlijk.



Is gehakt en karbonades wel goed vlees of moet ik dan kiezen van de rundvlees varianten?? Ik bak ik dieët bak en baad.
Alle reacties Link kopieren
Vul je nieuwe eetpatroon eens in op de eetmeter van het voedingscentrum. Dan zie je direct of jet wel oké is.

vitaminen en mineralen kan jet het best over de periode van een week bekijken.
Alle reacties Link kopieren
Ja en het sporten dat blijft gewoon een probleem om het een beetje in te passen. Man en ik werken allebei onregelmatig en ik doe ernaast nog een studie en 2 kindjes erbij..... Het is een beetje goedkoop excuus natuurlijk maar ik kies dan toch lekker om 's avonds lekker op het bankje te zitten zonder te snaaien.
Je kunt beter langzaam maar duurzaam afvallen.Als je een halve tot 1 kilo per week afvalt dan is dat meer dan genoeg.Als

je in korte tijd heel veel afvalt dan komt het er ook sneller weer

aan,het welbekende jojo-effect.



Meds,waar ben je?
@fruitje, rundergehakt is prima. Als het lukt het overtollig vet wegscheppen uit de pan met een spaander. Probeer ook 1 -2 keer per week vis op het menu te zetten. Vooral zalm en makreel is goed.

Beter dan aardappelen zijn eigenlijk zoete aardappelen, zilversliesrijst of volkorenpasta.



Maar het is moeilijk om alles in 1 keer om te gooien, vind ik. Ik ben ook al een tijdje aan het wennen aan een nieuw voedingspatroon en ik kan bijvoorbeeld nog steeds geen afscheid nemen van suiker in mijn thee en koffie
Alle reacties Link kopieren
quote:fruitje schreef op 27 oktober 2010 @ 15:17:

Nou ik ben eruit het wordt dus een beetje van het 10 dagen dieët en een beetje van mijzelf.



Als ik nu als ontbijt en lunch 2 broodjes met mager beleg doe en tussendoor fruit. Als diner gewoon de 2 aardappeltjes met 2 flinke scheppen groente en als toetje een glas optimel ofzo dan kom ik een heel eind dacht ik zo. En 's avonds niet snaaien natuurlijk.



Is gehakt en karbonades wel goed vlees of moet ik dan kiezen van de rundvlees varianten?? Ik bak ik dieët bak en baad.

Karbonades zijn echt vet,niet doen. Je kan beter olijfolie gebruiken dan dieet bak en braad,dat is toch net croma-light.....(juk)

En geen aardappels,heeft je lichaam weinig aan..zilvervliesrijst,volkorenpasta etc.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net die eetmeter even ingevuld maar ik krijg maar 1100cal binnen ook zelfs met een normaal diner, 4 stukken brood met beleg en dan nog de optimel enz... erbij. dat is toch echt weinig zeg. Dan mag je dus best wel veel eten op een daat als je maar de goede producten gebruikt.
Alle reacties Link kopieren
Zo is het fruitje.loze calorieen heb je niets aan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven