Lijf & Lijn alle pijlers

30 day shred

15-01-2013 18:01 3811 berichten
Alle reacties Link kopieren
vandaag begonnen en moet eerlijk toegeven, ik heb het niet tot het einde vol kunnen houden, zijn er nog meer mensen hier mee bezig, voor een beetje verdere motivatie

30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
I always tell the truth, even when I lie
Ik heb 2 dagen niet geshred, vandaag weer. Les 29!

Ik heb Ripped op dvd besteld whoehoee!
Dank je Yellow.
Toen ik begon (ahhh maandag dus heb ik meteen de dvd van 30 day shred besteld èn de Ripped. Ik wil die daarna ook doen, maar jullie zijn allemaal al zo ver dat ik denk dat ik er achter aan moet hobbelen....
Miepje, je kunt het wel hoor!! We slepen je er met z'n allen doorheen!

Jammie, super dat alle ripped in de downloads stonden! En level 3 valt dus heel erg tegen.....thanx for the warning hahaha.

Ik hobbel lekker achter jullie aan. Als jullie al dik in de ripped zitten, ga ik eraan beginnen. Ik volg alvast alle reacties, dan kan ik een beetje peilen wat me te wachten staat. Volgens mij vergt het flink wat mentale voorbereiding hahaha.

Bee-tje, ik ben ook pas bij 6/30, dus hobbelen we samen achter de rest aan ;)
Je bent niet nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen!
bee-tje en phlox84, ik zit nu op dag 8/30 dus ik loop ook niet zover voor hoor

Hier wel een beetje duf in mn benen aan het worden, ik begin toch wel te merken dat ik nu sinds vorige week maandag elke dag aan het sporten ben, natuurlijk niet alleen de shred maar ook 4 dagen per week nog andere sporten.. Misschien toch morgen maar even een volledige rustdag inlassen?
Ik ben ook nog niet zo heel ver hoor. Vandaag heb ik de laatste dag van level 1 gedaan, mag door naar level 2! Ik vrees dat er dit weekend niet veel van komt met de Paasdagen, maar ik moet van mezelf toch 2 keer. Moet alleen nog even een smoesje verzinnen om man de deur uit te sturen. Als ik ga shredden waar hij bij is wordt ik keihard uitgelachen vrees ik...........

Ik wil hierna ook ripped gaan doen. Staat dat niet op youtube? Ik ben nl echt zo niet handig met downloaden. En ik heb ook een nogal trage laptop, dat werkt ook niet mee.
Heb je geen aparte kamer waar je het kan doen, Elise? Ik sluit me op mijn liefs werkkamer. Dan hoort-ie me beneden nog wel puffen en steunen, maar soit

Straks 6 van level 3! Nog 4 en dan heb ik m gewoon afgemaakt. Had ik niet verwacht, eerlijk gezegd.
Ik heb ook net 10/30 gedaan! Klaar met level 1! We lopen mooi gelijk op Elise.

Was er ook wel klaar mee.
quote:menmo schreef op 28 maart 2013 @ 09:38:

Hier wel een beetje duf in mn benen aan het worden, ik begin toch wel te merken dat ik nu sinds vorige week maandag elke dag aan het sporten ben, natuurlijk niet alleen de shred maar ook 4 dagen per week nog andere sporten.. Misschien toch morgen maar even een volledige rustdag inlassen?

Ja zo af en toe een rustdag is belangrijk hoor! Mijne is morgen en ik kijk er naar uit

Voor extra motivatie was ik overigens gaan luisteren naar podcasts van Jilian. Nou wil ik die niet perse aanraden, want het is veel semi-psycho-babbel en weinig fitness-tip, maar op gegeven moment vroeg iemand haar of je bij de shred ook rustdagen moest houden. Toen zei ze dat eigenlijk de bedoeling is dat je het in 30 dagen doet, en dan met 5 dagen per week shredden en 2 dagen rust. Nu snap ik die telling niet helemaal, want bedoelt ze dan: 2 weken ieder level? Maar goed, die podcast blinkt dus sowieso niet uit in duidelijke tips maar een ding was ze wel duidelijk over (en gezond verstand kan dat alleen maar beamen): het is belangrijk om ook rust te nemen om te herstellen!
Zeg maar Spijker.
@Moosey, ik heb helaas nog geen draadloos internet (binnenkort wel gelukkig) dus het moet wel in de woonkamer. Ik stuur man wel naar de zolder om gitaar te spelen. Kan 'ie met ook niet hoor springen en kreunen! Goed dat je al bijna klaar bent! Zie je het ook aan je lichaam?

@Tristan, ik had level 1 ook wel gezien dus ik ben blij dat het klaar is. Nog geen echt resultaat te zien helaas. Bij jou wel?
@Spijker, goed om te horen dat je ook rustdagen moet nemen. Dat vroeg ik me dus al steeds af. Ik merk wel aan m'n lijf dat af en toe een rustdag goed is. De spierpijn kan dan overgaan en het lijkt wel of het daarna dan ook echt beter gaat.
ohh gelukkig, ik voelde me al mega de newbie (als in niet-gevorderd)

Fijn dat er meerderen achter aan hobbelen!

Vanavond 4e keer level 1. Man gaat vanavond voor de tweede keer mee doen.
Spijker, fijn dat er ook rustdagen nodig zijn.

Menmo, gezellig, nog iemand die meehobbelt hihi.

Ik ga wel proberen te shredden vandaag. Wordt wel erg krap allemaal (dochter uit school halen, boodschappen doen, eten koken, jongste van de opvang halen en dat allemaal tussen kwart over 2 en kwart over 5). Ga het in ieder geval proberen. Het is maar een half uurtje, maar moet ook zeker nog douchen. Ga niet uitgeshred de auto in om gezellig te eten en naar Sister Act te gaan hahaha.

Elise, niets aantrekken van het eventuele lachen. Ik doe het ook in de woonkamer. Mijn vriend kijkt dan tv en ik doe de shred met de Ipad. In het begin was ik ook bang dat hij me uit zou lachen, maar dat doet hij niet. Soms loopt hij langs en doet hij zelfs een paar jumping jacks mee. Maar meer ook niet hoor! haha
anoniem_176288 wijzigde dit bericht op 28-03-2013 11:01
Reden: Aanvulling
% gewijzigd
Je bent niet nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen!
Yes ik zit op de helft, net 15/30 gedaan!

En daarna een heerlijke groente smoothie naar binnen gewerkt (kokosmelk, aardbeien, banaan en spinazie), jammie!

Ik vind dat planken wel echt killing. Pff, maar dit keer op één plank oefening alles volgehouden!
4/30... Ik denk dat ik dit wel moet onderbreken, het voelt niet goed in mijn knie Oo; Alles is prima totdat ik de oefeningen doe, denk dat ik voorlopig gewoon terug overga op mijn oefenbal en fietsen.
Hallo allemaal, mag ik met jullie meeschrijven? Ik ben ook aan de shreds. Ben 9/10 bezig. Daarna naar level 2. Ik beweeg extra en let op voeding.

Zwaar, maar wel doeltreffend.
Ah fruitje, wat klote Hoop dat je niet al teveel last hebt van knie. Zijn er niet oefeningen die je wel kunt doen, dan kun je die toch gewoonweg herhalen (of bv alleen met het armgedeelte doen en niet met de squats)
Goedemorgen lieve Shreddertjes van me!

Ik ben vandaag weer in een betere stemming als gisteren

Net als Phlox ook een ren-en-vlieg dagje hier, maar ik zal Schredden. Ik denk als laatste deze dag, dus pas om een uur of 21.30, maar dan mag ik daarna als beloning lekker in bed tv kijken ;)

Balen van je knie Fruitella! Ik voel mijn knieen soms best, dus ik kan me heel goed voorstellen dat als dat toch al een zwak punt is Shredden niet al te best is.

Tristan, ik moet nog 2 dagen level 1. Dan Hobbel ik achter je aan level 2 in. Laat je me even weten hoe erg het is

Welkom Ietjefietje!
Follow your heart, but take your brain with you....
Welkom alle nieuwelingen@

!

vandaag heb ik eek kutdag want i ben opeens 1.5 kg zwaarder. Ik ben BOOS.
quote:yellowlove2punt0 schreef op 28 maart 2013 @ 11:26:

Welkom alle nieuwelingen@

!

vandaag heb ik eek kutdag want i ben opeens 1.5 kg zwaarder. Ik ben BOOS.
Follow your heart, but take your brain with you....
Er zijn een aantal oefeningen die ik wel kan doen en die zal ik ook zo doen, maar denk dat mijn knie momenteel sowieso even meer gebaat is bij rust .

En knuffel yellow
@Someday, goed bezig met die gezonde smoothie! Ik heb vanochtend na het shredden en fietsen een stuk paasstol op.... Was wel heel lekker, maar niet zo gezond natuurlijk.

Jammer van je knie fruitella, je was net lekker bezig.

Welkom Ietjefietje, je bent bijna even ver als ik, heb vanochtend net 10/30 gedaan. Nu beginnen met level 2.

@Yellow, balen zeg van die 1,5 kilo. Je bent zo goed bezig, dan verwacht je juist dat er 1,5 kilo afgaat.
quote:elise1978 schreef op 28 maart 2013 @ 10:41:

@Moosey, ik heb helaas nog geen draadloos internet (binnenkort wel gelukkig) dus het moet wel in de woonkamer. Ik stuur man wel naar de zolder om gitaar te spelen. Kan 'ie met ook niet hoor springen en kreunen! Goed dat je al bijna klaar bent! Zie je het ook aan je lichaam?

Ah juist, dan wordt het lastiger ja

Ja, ik zie zeker wel wat aan mijn lichaam! Begon het zo halverwege level 2 wel echt te zien, veel meer definitie in schouders/armen en m'n buik wordt toch echt minder flubberig, ondanks de kilo's teveel die er her en der opgeplakt zitten. Heb aan het begin foto's gemaakt en dat ga ik als ik klaar ben ook weer doen. Ben erg benieuwd.

WB knieen (die zijn ook mijn zwakke punt) ik neem gewoon telkens rust als ik voel dat het te ver gaat voor ze. Dat is in level 3 dus wat vaker dan in level 2, aangezien die zwaarder is voor de knieen. Dan gaat het maar wat langzamer, maar ik heb ook zeker wel het idee dat ze sterker aan het worden zijn. Moest van de fysio ook squats enzo doen (maar dat hield ik natuurlijk niet vol, want te saai). Daarom wil ik ook straks weer opnieuw beginnen, ben benieuwd of ik verschil voel in knie-belasting in level 1 in vergelijk met de vorige keer.

Net 6de keer level 3 gedaan. Ging wel lekker, ik kon om een of andere reden ook lekker ver gaan vandaag (misschien doordat ik gister een andere training had gedaan?) heartrate through the roof is wel behoorlijk gelukt ja
Jillian is nu bij dr. Phil!
I am surrounded by morons
Ik heb hem ook even aangezet, ja. Die kinderen moeten ook maar gaan shredden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven