30 day shred
dinsdag 15 januari 2013 om 18:01
vandaag begonnen en moet eerlijk toegeven, ik heb het niet tot het einde vol kunnen houden, zijn er nog meer mensen hier mee bezig, voor een beetje verdere motivatie
30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
I always tell the truth, even when I lie
donderdag 28 maart 2013 om 20:23
Ik heb level 3 gedaan voor het eerst! En ik vond het niet eens de hel!
Alleen de cardio had ik voor het eerst moeite mee, hoewel ik dat in de andere levels juist mee vond vallen.
Maar kan ook dat ik het nog niet super-intensief heb gedaan omdat de oefeningen nog een beetje nieuw waren.
Alleen de cardio had ik voor het eerst moeite mee, hoewel ik dat in de andere levels juist mee vond vallen.
Maar kan ook dat ik het nog niet super-intensief heb gedaan omdat de oefeningen nog een beetje nieuw waren.
Zeg maar Spijker.
donderdag 28 maart 2013 om 20:36
Ik kom ook gezellig meeschrijven. Zaterdag begonnen en trouw elke dag geshred en dus inmiddels op 6/30! Vandaag voor het eerst het hele eerste rondje pusups volgehouden. Tweede rondje lukte niet, toen stortte ik na 3 pushups in. Maar wel supertrots want voor vorige week deed ik nog geen enkele pushup! Nog vier keer level 1, en dan naar level 2!
donderdag 28 maart 2013 om 20:46
Jowo, goed zeg. Ik ben inmiddels bij level 3 en kan nog steeds alleen de pushups op mijn knieën.
Yellow, balen van die 1,5 kilo, moet haast wel vocht zijn. Zo snel komt er geen vet bij.
Ik wil gaan shredden maar durf nog niet goed naar het tuinhuisje te gaan. Zoon 2 heeft een vriendjes logeren dat maar niet wil slapen. Mijn zoon ligt inmiddels in mijn bed te slapen maar het vriendje ligt boven op het dekbed op zoons kamer wakker te zijn.
Als het geluid het doet, ga ik vandaag even de laatste sessie van level 2 afmaken en morgen verder met level 3.
Yellow, balen van die 1,5 kilo, moet haast wel vocht zijn. Zo snel komt er geen vet bij.
Ik wil gaan shredden maar durf nog niet goed naar het tuinhuisje te gaan. Zoon 2 heeft een vriendjes logeren dat maar niet wil slapen. Mijn zoon ligt inmiddels in mijn bed te slapen maar het vriendje ligt boven op het dekbed op zoons kamer wakker te zijn.
Als het geluid het doet, ga ik vandaag even de laatste sessie van level 2 afmaken en morgen verder met level 3.
donderdag 28 maart 2013 om 21:01
Nou voor mijn zit 4/30 er ook weer op. Ging redelijk! ik had het best zwaar maar wel volgehouden!
Man haakte af omdat hij langer moest doorwerken. Hij belde net (in de auto naar huis) en neigde al naar sjaak afhaak dus ik heb hem een schuldgevoel aangepraat . Zal hem leren! Zei doodleuk dat ik alles had laten staan en dat ie zo kon beginnen! Haha
Man haakte af omdat hij langer moest doorwerken. Hij belde net (in de auto naar huis) en neigde al naar sjaak afhaak dus ik heb hem een schuldgevoel aangepraat . Zal hem leren! Zei doodleuk dat ik alles had laten staan en dat ie zo kon beginnen! Haha
donderdag 28 maart 2013 om 21:15
Vriendje is nog steeds wakker en erg verdrietig omdat zoon op een andere kamer ligt. Dus zoon uit mijn bed gehaald en weer in zijn eigen bed gelegd. Ik hoop dat hij nu gaat slapen.
Ik geef het shredden op voor vandaag. Morgen lekker vrij dus dan doe ik het morgenochtend wel.
Je hebt gelijk Yellow, morgen word er niet gesnackt en extra geshred.
Bee-tje, goed dat je het in je eentje hebt gedaan. Benieuwd of je man het nog gaat doen als hij thuiskomt, vast niet.
Ik geef het shredden op voor vandaag. Morgen lekker vrij dus dan doe ik het morgenochtend wel.
Je hebt gelijk Yellow, morgen word er niet gesnackt en extra geshred.
Bee-tje, goed dat je het in je eentje hebt gedaan. Benieuwd of je man het nog gaat doen als hij thuiskomt, vast niet.
donderdag 28 maart 2013 om 21:18
jeetje wat is dit forum goed voor mij... ik had me er al bij neergelegd dat ik vandaag niet meer ging shredden, zo'n lange dag gehad, hele dag zo moe en lusteloos. Een onwijs bolle buik, ik denk dat ook ik ongesteld moet worden want dan ben ik opgeblazen en lamlendig. Maaaaar toen ging ik hier even bijlezen en voor ik het wist lagen de gewichtjes weer klaar en had ik mijn gympjes weer aan! Nu voldaan op de bank (nog steeds opgeblazen, maar wel tevreden). Dus tnx y'all! En goodluck voor de genen die nog moeten
donderdag 28 maart 2013 om 22:00
vrijdag 29 maart 2013 om 02:28
vrijdag 29 maart 2013 om 07:55
O, die chocolade eitjes zijn zo verleidelijk! Woensdag een stuk of vijf op en maar besloten zelf niet te veel lekkers te kopen voor de pasen. Vaak krijg je ook nog wat van visite die iets meebrengt, en het moet ook weer op 
Nu al zin om vanavond te shredden, doordat het gister zo goed ging. Wat ik voordeel vind als je wat verder in het level bent, dat je weet welke oefeningen het pittigst zijn. Als je die eenmaal hebt gedaan vind ik het een lekker gevoel dat ik weet dat ik de rest op de Nataliemanier af kan maken!
Nu al zin om vanavond te shredden, doordat het gister zo goed ging. Wat ik voordeel vind als je wat verder in het level bent, dat je weet welke oefeningen het pittigst zijn. Als je die eenmaal hebt gedaan vind ik het een lekker gevoel dat ik weet dat ik de rest op de Nataliemanier af kan maken!
vrijdag 29 maart 2013 om 08:09
Hier nog geen enkel chocolade eitje op! Haal ze niet in huis (vriendlief is toch niet van de chocolade dus vind het geen ramp) en op werk/bij ouders/in winkels weet ik de verleiding eigenlijk verbazingwekkend goed te weerstaan trots!
Trouwens geen zin om te shredden, lig nog heerlijk wakker te worden in m'n warme bed
Trouwens geen zin om te shredden, lig nog heerlijk wakker te worden in m'n warme bed