Lijf & Lijn alle pijlers

30 day shred

15-01-2013 18:01 3811 berichten
Alle reacties Link kopieren
vandaag begonnen en moet eerlijk toegeven, ik heb het niet tot het einde vol kunnen houden, zijn er nog meer mensen hier mee bezig, voor een beetje verdere motivatie

30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
I always tell the truth, even when I lie
Ik heb level 3 gedaan voor het eerst! En ik vond het niet eens de hel!

Alleen de cardio had ik voor het eerst moeite mee, hoewel ik dat in de andere levels juist mee vond vallen.

Maar kan ook dat ik het nog niet super-intensief heb gedaan omdat de oefeningen nog een beetje nieuw waren.
Zeg maar Spijker.
Ik kom ook gezellig meeschrijven. Zaterdag begonnen en trouw elke dag geshred en dus inmiddels op 6/30! Vandaag voor het eerst het hele eerste rondje pusups volgehouden. Tweede rondje lukte niet, toen stortte ik na 3 pushups in. Maar wel supertrots want voor vorige week deed ik nog geen enkele pushup! Nog vier keer level 1, en dan naar level 2!
Hiervoor dus trouwens nog nooit gesport, dus best trots dat ik dit al 6 dagen vol hou, en dus ook van plan om dit echt af te gaan maken.
Jowo, goed zeg. Ik ben inmiddels bij level 3 en kan nog steeds alleen de pushups op mijn knieën.

Yellow, balen van die 1,5 kilo, moet haast wel vocht zijn. Zo snel komt er geen vet bij.

Ik wil gaan shredden maar durf nog niet goed naar het tuinhuisje te gaan. Zoon 2 heeft een vriendjes logeren dat maar niet wil slapen. Mijn zoon ligt inmiddels in mijn bed te slapen maar het vriendje ligt boven op het dekbed op zoons kamer wakker te zijn.

Als het geluid het doet, ga ik vandaag even de laatste sessie van level 2 afmaken en morgen verder met level 3.
Ik heb een chocoladereep gegeten vandaag. Wat eht nergens op slaat, want dat maakt het alleen maar erger.

Ik moet nog shredden ook zucht

Succes Jammie met de kids, logeerpartijtjes zijn altijd dolle pret (voor de kids dan )
Ik een half groot chocolade ei, zo een waar heel veel kleine eitjes inpassen en ik heb er niet eens echt van genoten. Stiekum naar binnen gepropt zonder dat de kids het zagen en waarom... Het niet eens lekker.

Ben je al toe aan level 3 ?
Morgen gaan we niet snacken ok Jammie. Omdat het net mislukt is betekent niet dat dan alles mislukt is!! (daar heb ik nogal een handje van vrees ik)
Nou voor mijn zit 4/30 er ook weer op. Ging redelijk! ik had het best zwaar maar wel volgehouden!

Man haakte af omdat hij langer moest doorwerken. Hij belde net (in de auto naar huis) en neigde al naar sjaak afhaak dus ik heb hem een schuldgevoel aangepraat . Zal hem leren! Zei doodleuk dat ik alles had laten staan en dat ie zo kon beginnen! Haha
Vriendje is nog steeds wakker en erg verdrietig omdat zoon op een andere kamer ligt. Dus zoon uit mijn bed gehaald en weer in zijn eigen bed gelegd. Ik hoop dat hij nu gaat slapen.

Ik geef het shredden op voor vandaag. Morgen lekker vrij dus dan doe ik het morgenochtend wel.

Je hebt gelijk Yellow, morgen word er niet gesnackt en extra geshred.

Bee-tje, goed dat je het in je eentje hebt gedaan. Benieuwd of je man het nog gaat doen als hij thuiskomt, vast niet.
jeetje wat is dit forum goed voor mij... ik had me er al bij neergelegd dat ik vandaag niet meer ging shredden, zo'n lange dag gehad, hele dag zo moe en lusteloos. Een onwijs bolle buik, ik denk dat ook ik ongesteld moet worden want dan ben ik opgeblazen en lamlendig. Maaaaar toen ging ik hier even bijlezen en voor ik het wist lagen de gewichtjes weer klaar en had ik mijn gympjes weer aan! Nu voldaan op de bank (nog steeds opgeblazen, maar wel tevreden). Dus tnx y'all! En goodluck voor de genen die nog moeten
Je hebt gelijk, vrolijke mama. Ik ga gewoon hier in de woonkamer shredden. Man is er toch niet.
Goed bezig vrolijke mama!!!

Jammie, wij gaan ook nog even knallen. Ik vraag me af of alle cardio gaat lukken, ben echt goed door enkel gegaan, maar ik doe anders wel dat boksen van level 1
Jongens, ik heb ook chocolade-eieren gegeten en ook niet geshred!!! Morgen weer een dag!!

Yellow, je wil me toch niet vertellen dat je nu nog aan level 3 gaat beginnen? Das niet eerlijk hoor!

Ben net pas thuis van een heeeele lange dag, ik kan het niet meer opbrengen!
*grist de lege wikkel ut handen van Yellow en de pot chocolade-eitjes uit handen van Miepje en geeft ze gewichtjes aan*

Modus streng: " Shredden jullie!"
Follow your heart, but take your brain with you....
Nee vandaag was dag 10 level 2, ik keek net in de spiegel en zei tegen mezelf

Addje, kun jij nog gewoon elke dag even langskomen hier

Ik wil een personal trainer!!!

Is er weer wat meer rust in de tent Jammie?

Miep, morgen beginnen we samen aan level 3 !
Yes, i dit it. Dag 10 level 2. Gewoon hier in de woonkamer, wel erg warm hier in huis. Maar ik voel me ieder geval minder slecht over dat chocolade ei. Heb er vast wel een paar calorieën van verbrand.

Als ik morgen nu niets doe, dan lopen we weer gelijk Miepje en Yellow !
Neeneee morgen gaan wel level 3 dag 1 toch!!

Ben trots opje Jammie, echt waar. Zo laat nog aan de slag gegaan, echt supergoed van je!!!
Ik moet dag 10 nog
quote:yellowlove2punt0 schreef op 28 maart 2013 @ 22:04:

[afbeelding]

Awww yeah, will.i.am and Britney Bitch.

Zit ik weer met dan liedje in mijn hoofd....

en bedankt...
Dat liedje ken ik niet denk ik...

Doe je morgen gewoon level 2 en level 3 achter elkaar Miep
Gisteren dag 5 level 3 gedaan. Ik moest me er echt toe zetten, want had totaal geen zin en dacht er zelfs over om er helemaal mee te kappen, maar de workout ging lekker. Ik was zowaar in staat om het planken vol te houden. Mijn motivatie is daardoor weer terug!
O, die chocolade eitjes zijn zo verleidelijk! Woensdag een stuk of vijf op en maar besloten zelf niet te veel lekkers te kopen voor de pasen. Vaak krijg je ook nog wat van visite die iets meebrengt, en het moet ook weer op ;)

Nu al zin om vanavond te shredden, doordat het gister zo goed ging. Wat ik voordeel vind als je wat verder in het level bent, dat je weet welke oefeningen het pittigst zijn. Als je die eenmaal hebt gedaan vind ik het een lekker gevoel dat ik weet dat ik de rest op de Nataliemanier af kan maken!
Hier nog geen enkel chocolade eitje op! Haal ze niet in huis (vriendlief is toch niet van de chocolade dus vind het geen ramp) en op werk/bij ouders/in winkels weet ik de verleiding eigenlijk verbazingwekkend goed te weerstaan trots!

Trouwens geen zin om te shredden, lig nog heerlijk wakker te worden in m'n warme bed

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven