Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

22-03-2009 15:24 4931 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Waterfiets!!

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het vorige topic: Afvallen met Boer zoekt Vrouw!
. Ik krijg ineens een heel ander beeld bij 'slank'. Ik denk dat we onze streefgewichten moeten aanpassen (ongeveer aan dat meisje in het tapasrestaurant in haar bloemetjesbloesje)
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 05 april 2009 @ 12:38:

. Ik krijg ineens een heel ander beeld bij 'slank'. Ik denk dat we onze streefgewichten moeten aanpassen (ongeveer aan dat meisje in het tapasrestaurant in haar bloemetjesbloesje) Ja, als dat slank ik, dan zijn wij uberdun!
Kikker... even ontspannen:

Peas on earth!
Tot je dit kunt:

Peas on earth!
En dan is het vast al wel woensdag als je díe oefening kunt
Peas on earth!
...
Ik dacht dat het wel goed zijn om je wat afleiding te bieden tot woensdag
Peas on earth!
Ik dank je op mijn blote knieen, Erwt!
Drift, ik zit trouwens op Uitzendinggemist even te kijken naar die uitzending van Het Uur Van De Wolf, met dat muzikale gezin. Wat een enge vader
Peas on earth!
Goedemorgen!

Was een beetje moe en net wakker. Ik ben nu echt doof, dus ik bel morgen de dokter maar weer eens op mijn oren uit te laten spuiten....

Als ik een beetje bijgetrokken ben ga ik denk ik ook maar eens buiten kijken of er wat te sporten valt. Ik zit te twijfelen of ik de hardloperTs schoenen aantrek, of ik even ga scheuren op moutainbike..

Vinyl, ik zou werkelijk diep respect voor je hebben als je die oefeneningen woensdag onder de knie hebt!
Ah wat goed, die aflevering wil ik later vandaag ook even kijken.

He bah Fnieleke... zullen we weer gaan waterfietsen vandaag?

(maar nu neem ik kussentje mee voor in m'n rug)
O, ik zou zo weer gaan waterfietsen! (ware het niet dat het er wel heel koud uit ziet vandaag... brr...)
Ik ga mee nog een keer waterfietsen!

Heb helemaal geen pijn in rug. Had verwacht in mijn benen wel wat te zullen voelen, tot op heden nog niet.......
Geregeld!

Age en Vinyl, zullen we om 15 uur afspreken in Waterfietscity?
Ik raak met de minuut méér verontwaardigd over die enge vader

Age, Uur van de Wolf, en dan de uitzending van 06-03-09 ('Het Familie Ensemble').
Peas on earth!
Vandaag? Vrees dat ik dat niet kan maken mbt mijn studie. Maar ik ga GRAAG nog een keer!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 05 april 2009 @ 13:11:

Ik raak met de minuut méér verontwaardigd over die enge vader

Age, Uur van de Wolf, en dan de uitzending van 06-03-09 ('Het Familie Ensemble').Erg he?! Onze hele opleidingsgroep was zwaar geschokt. Ik kreeg er een heel verstikkend gevoel van
quote:Vinyl schreef op 05 april 2009 @ 12:38:

Getverpiellekens, ik zit me trouwens goed op te vreten hier.

Woensdag komt ineens dichtbij, moet vandaag aan de studie, dus geen echte afleiding, en wil hem zo graag even spreken...

Ai, ai.... woensdag gaat echt een desillusie worden!

Probeer jezelf niet gek te maken (makkelijk gezegd, ik weet het...). Misschien jezelf wat doelen stellen over wat je gedaan moet hebben voordat het woensdag is? Zodat je in ieder geval ook iets aan je studie doet? En jezelf tussendoor steeds even belonen (dan mag je gezellig met ons forummen ).

En anders kan ik me voorstellen dat de oefeningen van Erwt je met gemak bezig houden tot woensdag
Ik moet ook vandaag nog werken, nadat ik m'n huis verder op orde heb gebracht. En daarna moet ik ook nog boodschappen halen, argh! Geen tijd voor waterfietsen dus!

En djiez... mama belde net dat oma blind is geworden aan 1 oog, en ze vrezen het ergste Eind van de middag moet ze in Nijmegen bij de oogkliniek zijn.

Afgelopen dinsdag is ze aan staar geopereerd aan dat ene oog (andere oog is een poosje geleden al gebeurd) en sinds gisteren ging ze steeds slechter zien met dat oog. Sinds gisteravond is het zwart

Wat een kneusjes in m'n familie
Oe, dat ga ik straks ook even kijken!
Overigens hier ook een heel klein laf zonnetje...

En een beurs gevoel zo'n beetje net onder de helft van mijn rug.
quote:Drift schreef op 05 april 2009 @ 13:18:

[...]

Probeer jezelf niet gek te maken (makkelijk gezegd, ik weet het...). Misschien jezelf wat doelen stellen over wat je gedaan moet hebben voordat het woensdag is? Zodat je in ieder geval ook iets aan je studie doet? En jezelf tussendoor steeds even belonen (dan mag je gezellig met ons forummen ).

En anders kan ik me voorstellen dat de oefeningen van Erwt je met gemak bezig houden tot woensdag

Ik krijg gewoon met de minuut meer het idee dat het een aflopende zaak is. Dat het bij hem helemaal over en klaar is. Dat ik hier met een sprankje hoop zit, en dat ik me straks zo'n domme doos voel als hij echt komt om nog even te horen hoe het met me is...

Grr....

Enne... gelukkig zat te doen verder, druk op het werk, dinsdagavond weg. Dus wdb komt het wel goed.... hoop ik...

@ Age: wat rot voor je oma zeg!
Age, wat vervelend van je oma Prettig dat ze vanmiddag naar het ziekenhuis kan, wie weet komt er dan wat meer duidelijkheid.

Vinyl, ik kan me zo goed voorstellen dat je gaat piekeren. Misschien is het stiekem een manier jezelf te beschermen? Dat je het ergste gaat verwachten zodat je niet te veel hoop krijgt?
Ja, dat is het misschien wel ja...

Moet gewoon niet teveel denken in de trant van: waarom laat hij nu niks van zich horen? Zou woensdag meer een verplichting zijn? Anders had hij toch tussendoor wel van zich laten horen?

Aaaaargh!
Vinyl, maak je niet gek!

Ik heb een leuk tijdverdrijf voor je in de tussentijd:

Koefnoen!!! Is een superhilarisch filmpje!

En als je dat gekeken hebt kun je direct andere filmpjes gaan kijken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven