Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

26-02-2010 21:35 5827 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fika!*

Het 11e topic alweer, daar drinken we een kopje op!

En afvallen... dat doen we hier ook nog!

Link naar het 10e topic: Afvallen met... 10x NIEUW!

*Fika = 'koffieleuten' in 't Zweeds. En koffieleuten, dat is wat wij hier doen!
Heb je in je boekenkast niet iets staan met mooie teksten erin? Want daar kun je misschien ook wel inspiratie uit opdoen.

Waar het om gaat is dat je een soort basisidee hebt toch?

Ik zou inderdaad lengte, gewicht en geboortetijd ook niet noemen. En dat van dat bellen ook niet. Voor wie dat niet begrijpt zou ik simpelweg de deur niet open doen

Een van mijn collega's had een kaart die je kon uitklappen. Op ieder deel een letter van de naam (nu heeft haar dochter een naam met vier letters dus dat is te doen ) en verder bijna geen tekst. Wel een fleurige achtergrond. En een cadeausuggestie over het doen van een gift aan een bepaalde organisatie.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 05 april 2010 @ 21:28:

Helaas is de marathonsessie TraumaCentrum hier weer voortgezet Wil Xan misschien een carriereswitch. A la Meerdijk zeg maar?
Xan en Erwt hebben een zoon!

Doperwt Xandersnaam

geboren op xx-xx-2010

Bewonderen? Bel: 06-12345678

Genoeg toch?
Kun je op de andere kant altijd nog een toepasselijke Pink Floyd tekst zetten
quote:Drift schreef op 05 april 2010 @ 21:31:

Ik zou inderdaad lengte, gewicht en geboortetijd ook niet noemen. En dat van dat bellen ook niet. Voor wie dat niet begrijpt zou ik simpelweg de deur niet open doen

Zit hier al met gedichtenbundels en heb een paar boeken van Kahlil Gibran. Op mijn eigen geboortekaart staat van die laatste ook een tekst, dus zou dat wel toepasselijk vinden, maar is allemaal te lang. Ik zal nog eens even verder bladeren....
Peas on earth!
Niet eens zo'n gek idee van Keesie... Blader eens door de songteksten van je favoriete nummers. Staan vast een paar mooie zinnen in
quote:Mevrouwdekees schreef op 05 april 2010 @ 21:34:

Kun je op de andere kant altijd nog een toepasselijke Pink Floyd tekst zetten
Peas on earth!
quote:Drift schreef op 05 april 2010 @ 21:32:

[...]

Wil Xan misschien een carriereswitch. A la Meerdijk zeg maar?

Op de een of andere manier vindt hij dat soort programma's reuze-intrigerend
Peas on earth!
Ja, songteksten inderdaad ook wel een goed idee....
Peas on earth!
Toch denk ik dat Xan stiekem gewoon op de EHBO wil gaan werken
Acda & De Munnik hebben bijvoorbeeld mooie teksten. Niet allemaal even duidelijk maar daardoor wel geschikt voor je eigen interpretatie.
googled 'Pink Floyd quotes', dit is wel mooi: “Long you live and high you'll fly and smiles you'll give and tears you'll cry and all you touch and all you see is all your life will ever be.”

/ of mis ik nu een of andere diepere tekstuele bedoeling en staat er eigenlijk dat het leven maar kut is?
Dat is een mooie tekst voor een snelle zoekactie Keesie

En volgens mij mis je geen diepere trieste betekenis hoor.
Ik las 'is all your WIFE will ever be'
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 05 april 2010 @ 21:40:

Ik las 'is all your WIFE will ever be'
Erwt
Beter dan deze:“Hush now baby, baby, dont you cry.

Mother's gonna make all your nightmares come true.

Mother's gonna put all her fears into you.”

zeretia

Pink Floyd quote

Xan onthult me net zijn grootste jongensdroom, om chirurg te worden
Peas on earth!
Pink Floyd valt af geloof ik
Peas on earth!
Zie je wel. Die Xan kijkt om een reden traumaprogramma's.

Pas maar op, als jij een keizersnede blijkt te moeten hebben wil hij het nog zelf doen ook
Thuis!

Snel afgewassen (want daar had ik gisteren geen zin in ), tas uitgepakt en een fruitbakje voor morgen gemaakt.

Oh ja, ik zou nog eens vragen waar ze die geboortekaartjes (magneet/sticker) hadden laten maken. Ga die mensen direct even mailen!

Heb ook nog wel een ander leuk geboortekaartje in m'n mail zitten, stuur ik wel even door. Vind het wel erg Erwt namelijk
quote:Drift schreef op 05 april 2010 @ 21:43:

Zie je wel. Die Xan kijkt om een reden traumaprogramma's.

Pas maar op, als jij een keizersnede blijkt te moeten hebben wil hij het nog zelf doen ook *snapt nu ineens waarom Xan vanmiddag zei: 'volgens mij wil jij eigenlijk liever een keizersnede' *
Peas on earth!
quote:AgentL schreef op 05 april 2010 @ 21:45:

Oh ja, ik zou nog eens vragen waar ze die geboortekaartjes (magneet/sticker) hadden laten maken. Ga die mensen direct even mailen!

Heb ook nog wel een ander leuk geboortekaartje in m'n mail zitten, stuur ik wel even door. Vind het wel erg Erwt namelijk

Ohja, doe maar, dat vind ik wel leuk... hoewel ik vermoed dat het wel eens een vrij 'gewoon' kaartje kon worden, want ook budget-technisch wat leuker

Trouwens, weet iemand van jullie of je bij dat www.drukwerkdeal.nl ook een proefdruk thuisgestuurd krijgt en of je er ook enveloppen bij kunt bestellen?
Peas on earth!
A baby will make love stronger, days shorter, nights longer, bankroll smaller, home happier, clothes shabbier, the past forgotten, and the future worth living for.

Author Unknown

Babies are such a nice way to start people.

Don Herrold
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 05 april 2010 @ 21:47:

[...]

Ohja, doe maar, dat vind ik wel leuk... hoewel ik vermoed dat het wel eens een vrij 'gewoon' kaartje kon worden, want ook budget-technisch wat leuker

Trouwens, weet iemand van jullie of je bij dat www.drukwerkdeal.nl ook een proefdruk thuisgestuurd krijgt en of je er ook enveloppen bij kunt bestellen?Geen proefdruk, wel enveloppen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven