Afvallen met...
zaterdag 24 april 2010 om 15:27
zaterdag 24 april 2010 om 18:14
quote:Drift schreef op 24 april 2010 @ 15:27:
Ah, dus Erwt wordt blij van een plankje dat in een hok hangt. Terwijl dat hok vast heel vaak dicht is lijkt me
Neeee jij snapt het niet Drift! Ik word blij van een plank in een hok omdat daar allemaal zooi kan die nu wél in het zicht ligt in andere kamers!
Ah, dus Erwt wordt blij van een plankje dat in een hok hangt. Terwijl dat hok vast heel vaak dicht is lijkt me
Neeee jij snapt het niet Drift! Ik word blij van een plank in een hok omdat daar allemaal zooi kan die nu wél in het zicht ligt in andere kamers!
Peas on earth!
zaterdag 24 april 2010 om 18:46
En staat die zooi inmiddels ook al op die plank?
Ik heb lekker buiten gezeten, boekje gelezen, vriendin gebeld en net gegeten. Nu even wat in huis rommelen met de deur van de schuifpui nog open
Morgen ga ik BBQ-en, mijn zusje is jarig en had weken geleden al besloten dat ze dat wilde gaan doen. Toen was het nog geen mooi weer maar ze heeft dus een vooruitziende blik
Had haar eerder vandaag even aan de telefoon en ze vertelde me dat het nachtlampje dat ik mijn neeftje ooit gegeven heb is overleden. Neef is nu van slag want zijn avondritueel is verstoord, Hij heeft al gemeld dat het tante Drift lampje stuk is (had mijn zusje zelf ook al gezien natuurlijk) en eist een nieuwe Zusje belde dus om te vragen waar ik dat ding gehaald had, was gewoon bij de Hema. Maar is bij Hema niet meer te vinden
Ik heb lekker buiten gezeten, boekje gelezen, vriendin gebeld en net gegeten. Nu even wat in huis rommelen met de deur van de schuifpui nog open
Morgen ga ik BBQ-en, mijn zusje is jarig en had weken geleden al besloten dat ze dat wilde gaan doen. Toen was het nog geen mooi weer maar ze heeft dus een vooruitziende blik
Had haar eerder vandaag even aan de telefoon en ze vertelde me dat het nachtlampje dat ik mijn neeftje ooit gegeven heb is overleden. Neef is nu van slag want zijn avondritueel is verstoord, Hij heeft al gemeld dat het tante Drift lampje stuk is (had mijn zusje zelf ook al gezien natuurlijk) en eist een nieuwe Zusje belde dus om te vragen waar ik dat ding gehaald had, was gewoon bij de Hema. Maar is bij Hema niet meer te vinden
zaterdag 24 april 2010 om 18:48
zaterdag 24 april 2010 om 18:50
Ik ga eens even op de website neuzen Erwt want weet niet hoe het sprookjeslampje eruit ziet. Hij had van mij een lampje voor in het stopcontact gekregen waar ik zelf zeg maar op sta (denk Hema en mij) maar dat is dus niet meer verkrijgbaar.
*edit... geen sprookjes maar spookjes dus
* Daarvan weet ik wel hoe die eruit ziet. Da's wel een leuk idee ja!
*edit... geen sprookjes maar spookjes dus
zaterdag 24 april 2010 om 20:44
quote:Drift schreef op 24 april 2010 @ 18:48:
Hij is ook druk aan het verkondigen dat hij grote broer wordt, luistert met een blokje naar het hartje van de baby in de buik van mijn zusje en heeft aan mijn zusje vertelt dat de nieuwe baby net zo'n olifant moet als hij heeft voor bij het slapen
Die spookjeslampjes (zonder R dus ) die doen het zonder stroom. Je moet ze af en toe even opladen en dan gaan ze weer een tijdje mee. We hebben er eentje voor op Doperwtjes kamer en hij is heel schattig
Pfff... vanmiddag belde vriend van Xan of we langs kwamen vanavond. Ik ben al iets te vaak niet meegeweest vanwege moe/etc, dus nu maar wel. Net gedoucht en een kwartier voor mijn kledingkast gemopperd over onvoldoende passende kleding en nu ben ik er bijna klaar voor
Hij is ook druk aan het verkondigen dat hij grote broer wordt, luistert met een blokje naar het hartje van de baby in de buik van mijn zusje en heeft aan mijn zusje vertelt dat de nieuwe baby net zo'n olifant moet als hij heeft voor bij het slapen
Die spookjeslampjes (zonder R dus ) die doen het zonder stroom. Je moet ze af en toe even opladen en dan gaan ze weer een tijdje mee. We hebben er eentje voor op Doperwtjes kamer en hij is heel schattig
Pfff... vanmiddag belde vriend van Xan of we langs kwamen vanavond. Ik ben al iets te vaak niet meegeweest vanwege moe/etc, dus nu maar wel. Net gedoucht en een kwartier voor mijn kledingkast gemopperd over onvoldoende passende kleding en nu ben ik er bijna klaar voor
Peas on earth!
zaterdag 24 april 2010 om 20:48
zaterdag 24 april 2010 om 21:01
Ohoh, ik heb van goede vriendin gisteren een kortingsbon gekregen voor een hele leuke webwinkel. Zij en ik hebben ontzettend dezelfde kledingstijl (en roepen dus altijd tegen elkaar dat we de ander er zo leuk uit vinden zien ) en zij had daar wat besteld wat echt heel leuk is.
Nu heb ik net op die website gekeken.... Ik ben bang dat ik me niet helemaal kan inhouden
Nu heb ik net op die website gekeken.... Ik ben bang dat ik me niet helemaal kan inhouden
zaterdag 24 april 2010 om 21:21
Zo, nadat we eindelijk van start gingen is er toch nog wel veel gebeurd. Boodschappen voor de week zijn binnen. Plantjes en benodigdheden gekocht en nu een mooie grote pot bij de voordeur met een soort lavendel. Ennn... ondanks alles hulde aan mijn hulkje die drie van de vier boomstammen uit de achtertuin heeft weten te hakken/zagen/ slopen.
zondag 25 april 2010 om 13:54
Ik was ook goed brak, had toch stiekum behoorlijk gezopen gister Maar na boterhammen gebakken ei gaat het eigenlijk wel weer prima, wijnkaters zijn toch een stuk beter te hebben dan bierkaters.
Lekker Age, dat zwemmen! Ik ga zo maar eens douchen, kleertjes aan en naar huis, ns even bedenken wat ik vanmiddag ga doen, hoef pas begin van de avond weer in het theater te zijn.
zondag 25 april 2010 om 14:26
zondag 25 april 2010 om 14:31
Oh wat zonde! Die voor de mijne of die na de mijne?
Was een leuke jongen inderdaad, heb je een naam ofzo van m? Anders kan ik dat vanavond wel even trachten te achterhalen, 't is een vriend van iemand die vanavond weer moet werken waar ik werk (lekker cryptisch )
Pff, ben toch nog wel een tikje brak...
Was een leuke jongen inderdaad, heb je een naam ofzo van m? Anders kan ik dat vanavond wel even trachten te achterhalen, 't is een vriend van iemand die vanavond weer moet werken waar ik werk (lekker cryptisch )
Pff, ben toch nog wel een tikje brak...
zondag 25 april 2010 om 14:41