Afvallen met...
zondag 25 april 2010 om 14:46
Gaan we regelen Age
Had ook nog even op Drifts linkje gekeken, maar ik kan dat echt niet, online shoppen. Vind het sowieso altijd lastig om in te schatten wat me wel of niet staat, maar al helemaal als ik alleen maar een plaatje zie. En dan het idee dat je t allemaal weer moet gaan terugsturen, pff..
Had ook nog even op Drifts linkje gekeken, maar ik kan dat echt niet, online shoppen. Vind het sowieso altijd lastig om in te schatten wat me wel of niet staat, maar al helemaal als ik alleen maar een plaatje zie. En dan het idee dat je t allemaal weer moet gaan terugsturen, pff..
zondag 25 april 2010 om 15:10
zondag 25 april 2010 om 20:47
Ik was naar de verjaardag van mijn zusje. Gezellig geBBQ'ed. Toen ik weg ging werd het wel wat donker en onderweg naar huis heb ik ook regen gehad dus ik hoop dat ze het droog gehouden heeft.
Age en Moos, ik hoop dat jullie elkaar inmiddels echt gesproken hebben want ik vind het een beetje kryptische werktaal hierboven
En Age, ik ben benieuwd of je die leuke jongen nog weet te achterhalen!
Goede vriendin van wie ik de tegoedbon gekregen heb heeft zelf het een en ander besteld bij die webshop. Ze was heel tevreden over de service en alles werd snel besteld. Ik hou met name van een merk dat ze daar verkopen en wil daar misschien wel wat van bestellen. Die dingen heb ik als eens gezien, onder meer omdat mensen die ik ken ze ook hebben. Dus dat scheelt misschien.
zondag 25 april 2010 om 20:57
Ik zat daarstraks een stuk ananas te eten. Had twee van die schijven op mijn bord liggen. Neef zat bij mij en keek verliefd naar de ananas. Hij wilde ook. Dus ik vroeg of hij een hapje wilde. Maar nee, meneer wilde de hele schijf en zei dat hij dat heel lekker vond. Ik geef hem toch maar een hapje laat hij dat direct weer uit zijn mond vallen met de mededeling: Bah!
Hij had laatst bij mijn vader hetzelfde gedaan. Die was ergens met hem gaan eten 's avonds. Geregeld dat hij een mini frikandel zou krijgen. Neef het hele restaurant duidelijk gemaakt dat hij frikandel kreeg . Ligt dat ding op zijn bord en wil 'ie toch niet meer
Hij had laatst bij mijn vader hetzelfde gedaan. Die was ergens met hem gaan eten 's avonds. Geregeld dat hij een mini frikandel zou krijgen. Neef het hele restaurant duidelijk gemaakt dat hij frikandel kreeg . Ligt dat ding op zijn bord en wil 'ie toch niet meer
zondag 25 april 2010 om 21:02
quote:Drift schreef op 25 april 2010 @ 20:55:
Wat heb je vandaag gedaan Erwtje? Niks? Zoals het hoort bij zwanger zijn enzo? Euh 8-:
Mislukt dus....
Ouders waren er. Lamp opgehangen, posters ingelijst, gordijnen opgehangen (althans: mijn ouders, terwijl ik aanwijzingen gaf, dingen aangaf, meedacht, heen en weer rende) tot mijn voeten er als olifantenpootjes uitzagen (want last van vochtvasthoudende pootjes) en toen moest ik van mijn moeder op de bank met mijn voeten omhoog
Wat heb je vandaag gedaan Erwtje? Niks? Zoals het hoort bij zwanger zijn enzo? Euh 8-:
Mislukt dus....
Ouders waren er. Lamp opgehangen, posters ingelijst, gordijnen opgehangen (althans: mijn ouders, terwijl ik aanwijzingen gaf, dingen aangaf, meedacht, heen en weer rende) tot mijn voeten er als olifantenpootjes uitzagen (want last van vochtvasthoudende pootjes) en toen moest ik van mijn moeder op de bank met mijn voeten omhoog
Peas on earth!
zondag 25 april 2010 om 21:06
quote:Drift schreef op 25 april 2010 @ 21:04:
En ik neem aan dat je naar je moeder geluisterd hebt? Want olifantenpootjes daar heb je niets aan hoor
Jajaja als mijn moeder dat soort dingen zegt, doe ik dat natuurlijk. Alleen een beetje jammer dat ze daarna 98324 keer vroeg waar iets lag etc.... dat tergt mij tot het uiterste als ik dan op de bank moet blijven zitten
Oh, even kijken
En ik neem aan dat je naar je moeder geluisterd hebt? Want olifantenpootjes daar heb je niets aan hoor
Jajaja als mijn moeder dat soort dingen zegt, doe ik dat natuurlijk. Alleen een beetje jammer dat ze daarna 98324 keer vroeg waar iets lag etc.... dat tergt mij tot het uiterste als ik dan op de bank moet blijven zitten
Oh, even kijken
Peas on earth!
zondag 25 april 2010 om 21:10
zondag 25 april 2010 om 21:15