Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

26-02-2010 21:35 5827 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fika!*

Het 11e topic alweer, daar drinken we een kopje op!

En afvallen... dat doen we hier ook nog!

Link naar het 10e topic: Afvallen met... 10x NIEUW!

*Fika = 'koffieleuten' in 't Zweeds. En koffieleuten, dat is wat wij hier doen!
Gaan we regelen Age

Had ook nog even op Drifts linkje gekeken, maar ik kan dat echt niet, online shoppen. Vind het sowieso altijd lastig om in te schatten wat me wel of niet staat, maar al helemaal als ik alleen maar een plaatje zie. En dan het idee dat je t allemaal weer moet gaan terugsturen, pff..
Die webshop zit in Duitsland, zou ik ook niet zo snel doen...

En je hebt mijn goedkeuring, telefoonnummer mag doorgegeven worden
Oh, de vs bij mij is trouwens wel beter dan ik verwachtte, maar ook weer niet heel tof. Hoorde gister dat een meneer een klacht wilde indienen omdat-ie het ondermaats en amateuristisch vond, dat ging dat wel weer wat ver, vind ik..
Goed! :-)
Ja, R vond 'm ook wel ok zei hij. Ben benieuwd, laat me verrassen!

Zit nu op kantoor om op te ruimen en alles in te pakken, want we gaan dinsdag verhuizen!

Die jongen was wel echt leuk hè? Of was ik nou heel erg behoorlijk dronken?

(you have to take some risks in life!)
Ik heb m niet uitgebreid gesproken, maar ik vond m wel leuk ja. Ga je zo ook mee eten met M en mij? Zes uur, gaan wij.
Ja, ik ben er ook om 18u, samen met G! Maar euhm... M is vrij want zijn vs gaat niet door

(haha! Gisteren heeft hij niet voor ons gewerkt maar kwam hij wel eten )
Zit nu al mijn bonnen in te boeken

(van het voorschot wat ik had...)

Ik was naar de verjaardag van mijn zusje. Gezellig geBBQ'ed. Toen ik weg ging werd het wel wat donker en onderweg naar huis heb ik ook regen gehad dus ik hoop dat ze het droog gehouden heeft.

Age en Moos, ik hoop dat jullie elkaar inmiddels echt gesproken hebben want ik vind het een beetje kryptische werktaal hierboven

En Age, ik ben benieuwd of je die leuke jongen nog weet te achterhalen!

Goede vriendin van wie ik de tegoedbon gekregen heb heeft zelf het een en ander besteld bij die webshop. Ze was heel tevreden over de service en alles werd snel besteld. Ik hou met name van een merk dat ze daar verkopen en wil daar misschien wel wat van bestellen. Die dingen heb ik als eens gezien, onder meer omdat mensen die ik ken ze ook hebben. Dus dat scheelt misschien.

*snapt ook niets van conversatie van Age en Moos*
Peas on earth!
Wat heb je vandaag gedaan Erwtje? Niks? Zoals het hoort bij zwanger zijn enzo?
Ik zat daarstraks een stuk ananas te eten. Had twee van die schijven op mijn bord liggen. Neef zat bij mij en keek verliefd naar de ananas. Hij wilde ook. Dus ik vroeg of hij een hapje wilde. Maar nee, meneer wilde de hele schijf en zei dat hij dat heel lekker vond. Ik geef hem toch maar een hapje laat hij dat direct weer uit zijn mond vallen met de mededeling: Bah!

Hij had laatst bij mijn vader hetzelfde gedaan. Die was ergens met hem gaan eten 's avonds. Geregeld dat hij een mini frikandel zou krijgen. Neef het hele restaurant duidelijk gemaakt dat hij frikandel kreeg . Ligt dat ding op zijn bord en wil 'ie toch niet meer
quote:Drift schreef op 25 april 2010 @ 20:55:

Wat heb je vandaag gedaan Erwtje? Niks? Zoals het hoort bij zwanger zijn enzo? Euh 8-:

Mislukt dus....

Ouders waren er. Lamp opgehangen, posters ingelijst, gordijnen opgehangen (althans: mijn ouders, terwijl ik aanwijzingen gaf, dingen aangaf, meedacht, heen en weer rende) tot mijn voeten er als olifantenpootjes uitzagen (want last van vochtvasthoudende pootjes) en toen moest ik van mijn moeder op de bank met mijn voeten omhoog
Peas on earth!
vanwege Neefje!

Toen ouders 's middags weg waren, heb ik op de bank geslapen, dus nu ben ik wel weer bij

Echt lekker weer vandaag! Word er helemaal blij van. Ik hoop dat het met koninginnedag ook zulk lekker weer wordt!
Peas on earth!
Drift, bedoel je dat merk waar je ook een jas van hebt dan? Of ander merk? *gaat nog even op website kijken*
Peas on earth!
En ik neem aan dat je naar je moeder geluisterd hebt? Want olifantenpootjes daar heb je niets aan hoor
Merk van jas is leuk inderdaad maar ik vind Mina UK ook erg leuk!
Ja, ik hoop ook dat het met koninginnedag mooi weer is!

Mijn neefje kan aan de hand van de voetbalplaatjes ook alle voetbalclubs opdreunen trouwens Hij herkent de logo's en weet dat hij bij Ajax moet juichen
quote:Drift schreef op 25 april 2010 @ 21:04:

En ik neem aan dat je naar je moeder geluisterd hebt? Want olifantenpootjes daar heb je niets aan hoor

Jajaja als mijn moeder dat soort dingen zegt, doe ik dat natuurlijk. Alleen een beetje jammer dat ze daarna 98324 keer vroeg waar iets lag etc.... dat tergt mij tot het uiterste als ik dan op de bank moet blijven zitten

Oh, even kijken
Peas on earth!
Leuke jurkjes/tuniekjes!
Peas on earth!
Ja, vind ik ook leuk! Dus ik ga eerst even overleggen met vriendin of ze het geen probleem vindt als ik een tuniek koop die zij ook heeft. Ze riep wel dat dat kon maar toen had ze een halve fles wijn op dus ik bel haar later deze week toch nog maar even op
Zijn de meeste klusdingen nu wel gedaan Erwt?
Later deze week?! Ik zou me niet nog een halve week kunnen bedwingen

Gelukkig pas ik niets en heeft het geen zin als ik iets bestel
Peas on earth!
Jaaa in de kinderkamer moet alleen nog:

- lijsten ophangen

- prikbordje verven en ophangen

en dan is alles af
Peas on earth!
Fijn dat het bijna af is Erwt! Dan wordt het wel heel echt allemaal toch? Idee dat daar straks echt een kindje slaapt enzo?

Ik kan me best nog even inhouden hoor. Er zit ook een leuk jurkje tussen in twee of drie verschillende kleuren en ik moet nog even bedenken welke kleur ik zou willen hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven