Afvallen met...
woensdag 28 april 2010 om 19:47
Dan zit er niks anders op dan dat je buren dat tussenschot weer weghalen
Even je schoenen weer aantrekken en aanbellen bij de buren dus!
Ik was even met mijn moeder aan de telefoon
En ik zat ook hotels in Londen te zoeken en dacht "¤350,- is best een mooi prijsje". Bleek het om de prijs PER NACHT te gaan ipv totaalprijs
FNIEL!
Kom op, even meedoen met die lijstjes, je kunt het!
Even je schoenen weer aantrekken en aanbellen bij de buren dus!
Ik was even met mijn moeder aan de telefoon
En ik zat ook hotels in Londen te zoeken en dacht "¤350,- is best een mooi prijsje". Bleek het om de prijs PER NACHT te gaan ipv totaalprijs
FNIEL!
Kom op, even meedoen met die lijstjes, je kunt het!
woensdag 28 april 2010 om 19:49
Hehe, Drift, wat ben je keurig hulpverlenerig bezig
Ik ben ook narrig, vind het niet eerlijk dat ik door een beslissing waar ik niet achter stond nu ineens enorm onder druk sta in een bepaald project, en het begint er ook nog op te lijken dat de heren musici en filmmakers en bloc bedacht hebben dat ik het allemaal niet goed en niet snel genoeg doe terwijl ik op het moment andere dingen laat versloffen om hún ding maar op tijd van de grond te krijgen. Eikels. Nou ja, stapje voor stapje verder en proberen bij mezelf te blijven en het belangrijk te vinden hoe ík vind dat ik het doe, en hen lekker laten lullen, maar dat vind ik toch wel lastig, merk ik...
Ik ben ook narrig, vind het niet eerlijk dat ik door een beslissing waar ik niet achter stond nu ineens enorm onder druk sta in een bepaald project, en het begint er ook nog op te lijken dat de heren musici en filmmakers en bloc bedacht hebben dat ik het allemaal niet goed en niet snel genoeg doe terwijl ik op het moment andere dingen laat versloffen om hún ding maar op tijd van de grond te krijgen. Eikels. Nou ja, stapje voor stapje verder en proberen bij mezelf te blijven en het belangrijk te vinden hoe ík vind dat ik het doe, en hen lekker laten lullen, maar dat vind ik toch wel lastig, merk ik...
woensdag 28 april 2010 om 19:49
woensdag 28 april 2010 om 19:52
Oh, en Keessie, Fiji! Godskolere, wat ziet dat er fijn uit zeg! Kun je niet een arm overwerkt Moosje even meesmokkelen, blijf ik wel gewoon daar hangen zodat jullie in New Zealand weer privacy hebben hoor
En haaai Fniel! En inderdaad, we zijn er weer (Age al een tijdje) ik ben ondanks narrigheid ook wel weer braaf geweest vandaag:
O: 2 vk bh gekookt ei
L: dubbele bh kaas
T: banaan
A: spinaziesla met lenteui, ansjovis, een avocado, een handje noten en vinaigrette
En haaai Fniel! En inderdaad, we zijn er weer (Age al een tijdje) ik ben ondanks narrigheid ook wel weer braaf geweest vandaag:
O: 2 vk bh gekookt ei
L: dubbele bh kaas
T: banaan
A: spinaziesla met lenteui, ansjovis, een avocado, een handje noten en vinaigrette
woensdag 28 april 2010 om 20:08
Oh, ja! En met mijn lieve-vriendinnetje-die-ik-een-tijdje-niet-zag-maar-waarmee-het-nu-weer-goed-is, maar ik bedacht dat jij en zij elkaar weleens leuk zouden kunnen vinden, soort van vakbroeders ook (al zit zij wel in een andere richting). Dus als je zin hebt om op een zeker moment effies aan te haken, gewoon laten weten.
woensdag 28 april 2010 om 20:11