Starten met hardlopen
dinsdag 9 juli 2013 om 18:11
Hallo allemaal,
Vandaag ben ik begonnen met Start to Run. Ik ben op zoek naar mensen die hier ook (net) mee gestart zijn om elkaar te motiveren, ervaringen/tips uit te wisselen en gewoon om gezellig te kletsen. Ik heb op het forum wel een paar hardlooptopics gevonden, maar dit zijn mensen die al super ver kunnen lopen en ik ben al super blij dat ik 2 minuten achter elkaar volhoud haha.
Hopelijk zijn er mensen die zich hier willen aansluiten!
Vandaag ben ik begonnen met Start to Run. Ik ben op zoek naar mensen die hier ook (net) mee gestart zijn om elkaar te motiveren, ervaringen/tips uit te wisselen en gewoon om gezellig te kletsen. Ik heb op het forum wel een paar hardlooptopics gevonden, maar dit zijn mensen die al super ver kunnen lopen en ik ben al super blij dat ik 2 minuten achter elkaar volhoud haha.
Hopelijk zijn er mensen die zich hier willen aansluiten!
dinsdag 9 juni 2015 om 16:42
Yay, ik heb de 3000e post! Betekent dat dat we een nieuw topic moeten openen? Wat gaan jullie lekker!
Charlotte, heel veel succes zondag! Als je 3,5 km kan lopen, dan lukt dat halve uur ook wel hoor.
Grrrlstar, ben je vandaag geweest?
Maiskip, jammer dat je niet tevreden was over de 6,5 km. Hopelijk voelt het de volgende keer wat beter!
Ik ben net geweest, een half uurtje en 5km op de teller. Erg hard gelopen, dus ik mag donderdag wat rustiger aan gaan doen
Charlotte, heel veel succes zondag! Als je 3,5 km kan lopen, dan lukt dat halve uur ook wel hoor.
Grrrlstar, ben je vandaag geweest?
Maiskip, jammer dat je niet tevreden was over de 6,5 km. Hopelijk voelt het de volgende keer wat beter!
Ik ben net geweest, een half uurtje en 5km op de teller. Erg hard gelopen, dus ik mag donderdag wat rustiger aan gaan doen
woensdag 17 juni 2015 om 07:44
Hoe is t met de rest van de lopers? Ik heb gister voor de tweede keer in 3 weken me er weer toe gezet, omdat ik zaterdag met een vriendin de rainbowrun in Eindhoven loop. Weliswaar een korte funrun van 5km, maar wil niet halverwege al met mn tong op mijn schoenen lopen!
Mooie loop langs de bossen gemaakt en écht kunnen genieten van de Nederlandse natuur toen ik op een paar meter afstand oog in oog stond met een ree en later nog een mooie reiger heb gespot!
Mooie loop langs de bossen gemaakt en écht kunnen genieten van de Nederlandse natuur toen ik op een paar meter afstand oog in oog stond met een ree en later nog een mooie reiger heb gespot!
vrijdag 26 juni 2015 om 07:52
vrijdag 26 juni 2015 om 09:05
Je bent van harte welkom hoor! Oh, dus jij bent ook weer opnieuw begonnen? Ik liep 2 jaar geleden gemakkelijk een 10k en nu is het wel zwaar hoor. Gisteren kleine stukjes moeten lopen, maar ook 2 dagen slecht gegeten. Dus het kan daaraan liggen. Ik hoop dat ik het ook niet meer laat verslonzen. Ik moet sowieso nog 4 maanden doorlopen, want ik heb me ingeschreven voor de loting van de London Marathon, dus opgeven kan momenteel niet
zondag 28 juni 2015 om 08:59
Kijk eens aan, wat een reacties!
@Rozehanddoek; wauw wat een doel! Dan móet je wel door blijven vechten. Zo streng ben ik niet voor mijzelf
Ik ben pas 1,5 jaar geleden begonnen met hardlopen en heb toen in 6 maanden de 13 km aan een stuk bereikt door 3x per week te hardlopen en twee keer per week krachttraining of bodypump te doen. Het is met vakanties en verhuizingen een beetje verslonst maar loop inmiddels weer 2x per week dus dat komt goed. Mijn loopspullen gaan zelfs mee op vakantie en weekendjes weg! Gisterochtend een heerlijk stuk van 6km gelopen over de boulevard en langs het strand van scheveningen voordat we ons op het lekkere onbijt buffet stortten!
@baukje; je hebt helemaal gelijk. Die verkoudheid gaat wel weer weg maar vervelend is het wel. Ik kan wel elke minuut mijn neus snuiten zeg maar. Bah wat heb ik een hekel aan niet fit zijn!
@charlotte; hoe is je loop gegaan?
@Rozehanddoek; wauw wat een doel! Dan móet je wel door blijven vechten. Zo streng ben ik niet voor mijzelf
@baukje; je hebt helemaal gelijk. Die verkoudheid gaat wel weer weg maar vervelend is het wel. Ik kan wel elke minuut mijn neus snuiten zeg maar. Bah wat heb ik een hekel aan niet fit zijn!
@charlotte; hoe is je loop gegaan?
woensdag 1 juli 2015 om 20:22
Hmm ja niet heel lekker, moet er wat meer inkomen. Hoe gaat bij jou?
Hoe doen jullie dat nu met dat warme weer. Ik zit klaar om te gaan, maar weet niet of wel verstandig is. Sowieso wilde ik maar kort rondje doen. 2 tot 3 km.. Eigenlijk meer om ritme er een beetje in te houden.. Verstandig? Of zeggen jullie niet doen?
Hoe doen jullie dat nu met dat warme weer. Ik zit klaar om te gaan, maar weet niet of wel verstandig is. Sowieso wilde ik maar kort rondje doen. 2 tot 3 km.. Eigenlijk meer om ritme er een beetje in te houden.. Verstandig? Of zeggen jullie niet doen?