Lijf & Lijn alle pijlers

Stevige benen tips

23-12-2019 15:48 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben een jong volwassen vrouw (17) en heb stevige benen. Mijn gewicht is niet hoog, laag daarentegen (50kg bij 164 cm) over mijn bovenlichaam ben ik wel tevreden alleen mijn benen blijven stevig! Vaak krijg ik te horen dat dit spieren zijn en dat dit juist mooi is maar ik ben er helemaal niet blij mee en voel me er vooral in de zomer rot over. Is het normaal en mogelijk om spieren een beetje af te breken in je benen en vet te verbranden? Vet verbranding gaat geleidelijk over je hele lichaam dat weet ik, dat vind ik ook geen probleem. Heeft er dus iemand tips om mijn benen wat slanker te maken? (Maakt dus niet uit als de rest van mijn lichaam ook wat slanker word). Hoop dat jullie kunnen helpen :)

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Persoon2838 schreef:
23-12-2019 16:43
Ik wou dat ik kon genieten en het met rust kon laten :'-( mijn bmi is 18.6 en had gehoopt hier tips te vinden om het te kunnen oplossen zonder teveel gewicht te verliezen omdat ik richting onder gewicht ga
Hulp zoeken vooraleer je een eetstoornis ontwikkeld of je zelfbeeld nog verstoorder wordt. Je hebt absoluut geen stevige benen en dat kunnen wij weten doordat je het opgemeten hebt. Jouw hoofd maakt er stevige benen van, maar je ziet het verkeerd.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
sneeuwwitje80 schreef:
24-12-2019 13:57
Maar er is toch wel een duidelijk verschil tussen sprinters en de wielrenners die de bergetappes winnen. Sprinters hebben enorme benen en de bergetappe winnaars zijn overal vel over been.

Zelfde bij schaatsers en bij hardlopers.
Maar dat komt doordat je wel plaatselijk volumineuzere spieren kan kweken, niet omdat je plaatselijk kan afvallen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven