Beste mascara ever!
zaterdag 26 januari 2013 om 19:05
quote:SeptemberGirl schreef op 26 januari 2013 @ 19:02:
[...]
Wow, 30 euro voor een mascara, en onderstaand het (mij tegenvallende) effect:
[img]http://www.beautyscene.nl/image.php?img ... =459&w=600[/img]Hypnose viel bij mij ook ontzettend tegen; nooit weer!
[...]
[img]http://www.beautyscene.nl/image.php?img ... =459&w=600[/img]Hypnose viel bij mij ook ontzettend tegen; nooit weer!
zaterdag 26 januari 2013 om 19:06
Ik heb altijd mascara van dure merken. Dior had ik de laatste tijd en laatst steeds. Een vriendin kwam met de tip Miss sporty eens te proberen. Haar wimpers waren echt heel lang en vol door de mascara.
Ik heb gisteren een mascara daarvan gekocht voor 3,- en echt perfect. Heel fijn borsteltje en hele lange volle wimpers! Voor dat geld heb ik 10 mascara's ipv 1 van dior
Ik heb gisteren een mascara daarvan gekocht voor 3,- en echt perfect. Heel fijn borsteltje en hele lange volle wimpers! Voor dat geld heb ik 10 mascara's ipv 1 van dior
zaterdag 26 januari 2013 om 19:06
quote:SeptemberGirl schreef op 26 januari 2013 @ 19:02:
[...]
[afbeelding]Oi. Nou dat is niet hoe mijn wimpers eruit zien na gebruik van Hypnose. En ik heb varkensoogjes zonder
[...]
[afbeelding]Oi. Nou dat is niet hoe mijn wimpers eruit zien na gebruik van Hypnose. En ik heb varkensoogjes zonder
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
zaterdag 26 januari 2013 om 19:11
zaterdag 26 januari 2013 om 19:15
quote:SeptemberGirl schreef op 26 januari 2013 @ 19:08:
[...]
Maar ik hoop dus dat jij vollere wimpers hebt / krijgt na gebruik mascara?Ik heb net even in de spiegel gekeken naar mijn wimpers, en echt vol zullen ze nooit worden. Maar ik heb (na het er vanmorgen om acht uur opgedaan te hebben) mooi gesepareerde vollere wimpers die redelijk dik zijn tot aan de puntjes. En ziet er best mooi uit!
[...]
Maar ik hoop dus dat jij vollere wimpers hebt / krijgt na gebruik mascara?Ik heb net even in de spiegel gekeken naar mijn wimpers, en echt vol zullen ze nooit worden. Maar ik heb (na het er vanmorgen om acht uur opgedaan te hebben) mooi gesepareerde vollere wimpers die redelijk dik zijn tot aan de puntjes. En ziet er best mooi uit!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'