Mode & Beauty alle pijlers

Beste mascara ever!

26-01-2013 18:25 137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel hier je tips. Ben opzoek naar een nieuwe mascara.
Nee! Eerst wimperkrultang, dan pas mascara! Ik werk in een drogist en heb een keer een klant gehad: halve wimper eraf doordat die was blijven plakken aan de wimperkrultang. Auw!
quote:missy_Acy schreef op 26 januari 2013 @ 20:45:

[...]

Heb t even aan een mua gevraagd:

Mascara, dan wimpertang, goed laten drogen en dan weer een laagje.

Goed bij je wimperrand aanzetten. En een zigzag beweging omhoog maken.

Snap je de uitleg?Thanks, ik ga het proberen. By the way, wat is een mua?
quote:imcoolerthanyou schreef op 26 januari 2013 @ 21:06:

[...]

Thanks, ik ga het proberen. By the way, wat is een mua?

makeup artist.

m.a.w.: die homo's in de parfumerie naast de stellingen
Voor mensen met korte wimpers: een vriendin van mij heeft Revitalash gekocht en haar wimpers zijn een heel eind gegroeid.

Ik wilde het niet geloven maar heb het vanmiddag gezien.

Het is alleen jammer genoeg een beetje duur.
Benefit, They're real! Fijnste mascara die ik ooit gebruikt heb.
quote:SeptemberGirl schreef op 26 januari 2013 @ 19:05:

Dit is ook Hypnose:

[img]http://i567.photobucket.com/albums/ss11 ... 279970.jpg[/img]

Ik gebruik de gele van Maybelline, en ik heb echt veel vollere wimpers (na gebruik mascara ) dan bij bovenstaande.

Wat een mooie oogschaduw, waar is die van?

En ik gebruik Bourjois Volume Clubbing, verlengt ook.
Hypnose werkt bij mij juist wel als een tierelier. Krijg er echt mooie wimpers van. Helaas wel aan de prijs.

De mascara die ik al een aantal keren opnieuw heb gekocht (en dat zegt heel wat) is de masterpiece van Max Factor. Prima mascara.

Binnenkort komt Catrice weer met nieuwe mascara's. Die wil ik gaan proberen. Miss sporty ga ik ook even kijken n.a.v. dit topic
Definicils van Lancome..

wil nooit meer een ander! Elke cent waard.. (koop wel meerdere met korting tijdens een aanbieding.. Verder een prima cadeau voo moederdag, verjaardag etc..)
L'oreal telescopic! Die heeft geen dik borsteltje maar eerder een soort kammetje. Klinkt heel stom maar ik gebruik hem al jaren. Beste mascara ooit, voor mij.
:Imao:
quote:SeptemberGirl schreef op 26 januari 2013 @ 19:53:

Hmmmm da's nu al 2 keer 2000calories van MaxFactor.....Hier ook. Ik durf zelfs te beweren dat mijn wimpers er mooier uitzien dan op de foto hiernaast
Estee Lauder Sumptuous Extreme mascara
@ imcoolerthanyou:

ik heb ook wimpers die recht naar beneden staan. Ik gebruik een wimperkruller die ik eerst verwarm met de fohn en daarna gebruik waterproof mascara (nu die gele van maybelline ofzo). Als de mascara niet waterproof is, dan is de krul er zo weer uit.
Ik vind de I LOVE EXTREEM mascara van essence helemaal geweldig, hij separeert de wimperharen mooi . Er staan hier ook wel revieuw filmpjes van op internet. En ik heb al de nodige mascara 's uitgeprobeerd maar deze heb ik nu al een paar keer gekocht.
quote:kwartet schreef op 27 januari 2013 @ 15:27:

@ imcoolerthanyou:

ik heb ook wimpers die recht naar beneden staan. Ik gebruik een wimperkruller die ik eerst verwarm met de fohn en daarna gebruik waterproof mascara (nu die gele van maybelline ofzo). Als de mascara niet waterproof is, dan is de krul er zo weer uit.Bedankt voor de tip. Ik gebruik inderdaad geen waterproof mascara, misschien is dat het. Ik ga het uitproberen!
Ik heb de Fake Lash Waterproof van MaxFactor, al jaren 'de bolle dikke zeg maar). Heb inmiddels al bijna alle drogisterijmascaras geprobeerd en Max Factor vind ik de beste, zeker deze.

Superdik borsteltje, dat is het enige nadeel, want mijn oogleden zijn vaak ook zwart :-D maar even een wattenstaafje eroverheen en klaar,

Voor de mensen die geen waterproof willen ivm moeilijk eraf krijgen: koop dan gewoon een waterproof remover! Zijn vaak op oliebasis dus als je eerst je ogen doet en dán pas met een reinigingsdoekje over je gezicht incl ogen gaat, is er niets aan de hand.

Ik heb hele gevoelige ogen (en hoornvlies) en gebruik gewoon waterproof mascara, suuuuper!
Hypnose Lancome, en ik heb echt alle mascaras van duur tor goedkoop gehad. De foto van de Lancome mascara die eerder is gepost hier kan ik me niks bij voorstellen. Denk toch echt dat het dan aan je tehniek of wimpers zelf ligt. Heb zelf nog nooit zulke mooie volle wimpers gehad.
PUPA DIVA LASHES,geen idee waar te koop,ik bestel ze 1x per jaar online,(google)meteen 4 stuks,ik vervang 'm elke 3 maanden.

Ik heb lichtblonde wimpers, en deze maakt ze echt mooi zwart zonder klonters.

Kost wel 15.99 pst.
Eerst gebruik ik een wimperkrultang en dan L'oreal telescopic

(waterproof). Als ik geen waterproof gebruik gaan mijn wimpers rechtvooruit staan.
quote:yasuko schreef op 26 januari 2013 @ 19:08:

Ik zoek er eentje die echt, echt, echt niet klontert. Donkerbruin.

Ik heb een donkerbruine mascara van Max Factor (Max Factor Masterpiece).

[img]http://productimages.wehkamp.nl/is/imag ... -bruin.jpg[/img]
quote:sourpuss schreef op 28 januari 2013 @ 04:39:

Hypnose Lancome, en ik heb echt alle mascaras van duur tor goedkoop gehad. De foto van de Lancome mascara die eerder is gepost hier kan ik me niks bij voorstellen. Denk toch echt dat het dan aan je tehniek of wimpers zelf ligt. Heb zelf nog nooit zulke mooie volle wimpers gehad.

Ja bij mij is het ook zo! Ik gebruik oook Hypnose van Lancome. Ik vind het echt helemaal top! Het loopt ook niet uit toen ik door de sneeuw liep.

Ik heb best korte wimpers, maar met een wimperkruller en die mascara krijg ik wel echt een heel mooi effect hoor.
Omdat mijn mascara altijd doorloopt. No matter welk merk ik gebruik heb ik iets ontdekt. Het loopt namelijk niet door wanneer ik een mascara gebruik die je er alleen met warm water af moet wassen.

O.a. Clinique, loreal, Estee Lauder en Catrice hebben ze. Ik heb die van Catrice nu en het bevalt best goed voor die 5 euro
Echt waar?!?! Heeft Catrice ook zo'n mascara die er alleen met warm water afgaat? Damn, ik betaal al jaren de hoofdprijs voor die van Clinique. Hier nl ook altijd zwarte randen eronder.

Hoe heet 'ie?
^^

haha ja ik stond er ook versteld van. Ik gebruikte Estee Lauder.

Hij heet 'better than waterproof'

Als je 'm koopt hoor ik graag hoe jij jou bevalt..
quote:BillieJean schreef op 28 januari 2013 @ 18:29:

^^

haha ja ik stond er ook versteld van. Ik gebruikte Estee Lauder.

Hij heet 'better than waterproof'

Als je 'm koopt hoor ik graag hoe jij jou bevalt..

Nu heb ik net een nieuwe, dus het kan wel even duren.

Vind je hem net zo fijn als die van Estee Lauder?

Ik vind dat die van Clinique wel fijn is, maar toch heb ik soms wat losse korreltjes die in de loop van de dag onder mijn oog vallen. Toch iets te droog denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven