Mode & Beauty alle pijlers

Beste mascara ever!

26-01-2013 18:25 137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel hier je tips. Ben opzoek naar een nieuwe mascara.
Ik vind de get big lashes volume curl van essence (kruidvat) wel oke. Mijn wimpers zijn ineens zichtbaar .
Ik heb gelukkig al veel wimpers van mezelf, maar daardoor heb ik vaak wel het probleem dat het teveel aan elkaar klontert. Ik moet dus een mascara hebben die de wimpers goed separeert.

Nu ben ik ook gevallen voor de mascara's van Miss Sporty, en dan met name de gele verpakking. Een rubberen borsteltje die een beetje rond loopt en precies de vorm van de wimpers volgt. Voor een extra dramatisch effect (voor bijvoorbeeld tijdens uitgaan) doe ik er nog een volumizing mascara van Sephora overheen.
Alleen de Etos verkoopt Miss sporty toch?
Kruidvat niet ook?
quote:SeptemberGirl schreef op 26 januari 2013 @ 19:02:

[...]

Wow, 30 euro voor een mascara, en onderstaand het (mij tegenvallende) effect:

[img]http://www.beautyscene.nl/image.php?img ... =459&w=600[/img]Die kan nie smeren nie
Ik heb echt al heel veel mascara's gehad en ook hele dure. Die krijg ik weleens van een vriendin die bij een parfumerie werkt, maar niks overtreft 2000 calories van Max Factor. Smeert perfect, klontert niet, plakt niet, gaat niet onder mn oog zitten en vervaagt gedurende de dag ook niet.
quote:-Bladora- schreef op 26 januari 2013 @ 18:32:

Hypnose van Lancome.deze
Etos Big Brush
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:happinesss schreef op 26 januari 2013 @ 19:23:

Alleen de Etos verkoopt Miss sporty toch?DA ook
Ik zag m al voorbij komen maar na alle mascara's te hebben geprobeerd blijf ik steeds terug komen bij 2000 calories van max factor.
quote:Star schreef op 26 januari 2013 @ 19:37:

[...]

Die kan nie smeren nie
2000calories van MaxFactor. De beste ooit, wat mij betreft:

http://1.bp.blogspot.com/ ... F43y2d89I/s1600/PicMonkey+Collage_max_factor_2000Calorie.jpg
quote:happinesss schreef op 26 januari 2013 @ 19:23:

Alleen de Etos verkoopt Miss sporty toch?Bol.com blijkbaar ook!
Hmmmm da's nu al 2 keer 2000calories van MaxFactor.....
quote:_lupine_ schreef op 26 januari 2013 @ 19:46:

Ik heb echt al heel veel mascara's gehad en ook hele dure. Die krijg ik weleens van een vriendin die bij een parfumerie werkt, maar niks overtreft 2000 calories van Max Factor. Smeert perfect, klontert niet, plakt niet, gaat niet onder mn oog zitten en vervaagt gedurende de dag ook niet.Helemaal met je eens, en daarnaast is het als het evt nat wordt (regen bijvoorbeeld) heel makkelijk weg te vegen zonder grijze waas onder je ogen. En dan werk je het ook gemakkelijk weer bij zonder dat het dik wordt.
Ik heb heel lang de Max Factor Masterpiece waterproof gebruikt en toen een keer de Telescopic van L'Oreal. Die laatste gebruik ik nu steeds. Heeft een heel fijn borsteltje en pakt ook de kleinste haartjes en klontert niet.
Thank God zit het bij ons in de familie volle zwarte wenkbrauwen en superlange wimpers. Ik gebruik alleen gosh ven kruidvat. Mensen vragen vaak waar ik mijn mascara koop, maar het ligt er ook aan of je volle wimpers hebt van nature...lucky me!!
quote:Bloemetje79 schreef op 26 januari 2013 @ 20:02:

Thank God zit het bij ons in de familie volle zwarte wenkbrauwen en superlange wimpers. Ik gebruik alleen gosh ven kruidvat. Mensen vragen vaak waar ik mijn mascara koop, maar het ligt er ook aan of je volle wimpers hebt van nature...lucky me!!Haha, bij ons ook, maar ik heb het probleem dat ik gitzwart haar heb, gitzwarte wenkbrauwen en een donkere huid, maar blonde wimpers. Foutje ergens, blijkbaar
Maar een mascara die uitloopt als het regent, wil je toch niet?

Is de mascara van Miss Sporty waterproof?
Ik wil geen waterproofmascara, vanwege mijn gevoelige ogen, dus dan maar uitlopen in de regen/tranen. Over het algemeen heb ik geen tranen en een paraplu, dus die ene keer overleef ik wel
Ik heb wel volle dikke wimpers maar ze staan loodrecht naar beneden. Hoe krijg ik ze dat ze mooi omhoog gekruld blijven? Wimpertang werkt maar enkele minuten en dan wijzen ze weer naar beneden.
Heb sinds kort de Burberry mascara en heb nog nooit zulke lange, gesepareerde en gekrulde wimpers gehad. Vriend vroeg gisterenavond of ik nepwimpers op had gedaan. Nee dus. Wel twee laagjes van die mascara. Heb geen lange of volle of donkere wimpers van mezelf. Ben werkelijk verrast hierdoor. En blij .
quote:imcoolerthanyou, 23 minuten geleden

Ik heb wel volle dikke wimpers maar ze staan loodrecht naar beneden. Hoe krijg ik ze dat ze mooi omhoog gekruld blijven? Wimpertang werkt maar enkele minuten en dan wijzen ze weer naar beneden.

Heb t even aan een mua gevraagd:

Mascara, dan wimpertang, goed laten drogen en dan weer een laagje.

Goed bij je wimperrand aanzetten. En een zigzag beweging omhoog maken.

Snap je de uitleg?
Lash Architect van L'Oreal. Maar, ik heb nu ook wimperverlengen ontdekt en nu draag ik al enkele weken geen mascara meer omdat ze nu dus veel voller zijn en heel erg lang. De complimenten zijn niet van de lucht. Andere kant van de medaille is dat het wel een gedoe is om ze aangebracht te krijgen. Je bent gauw een uur, anderhalf uur kwijt en ik vind het nogal kostbaar. 35 euro per keer, goed voor 5,6 weken.
'If you obey all the rules, you miss all the fun'. (Katherine Hepburn)
%

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven