Mode & Beauty alle pijlers

Beste mascara ever!

26-01-2013 18:25 137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel hier je tips. Ben opzoek naar een nieuwe mascara.
Ik heb nog altijd niets binnen... Jij tickel?
Jaaaa eindelijk. Hij lijkt me best fijn. Ik vond de service alleen zo slecht dat ik er verder denk ik niets bestel.
Shocking van Yves Saint Laurent en 2000 calorie Dramatic Look van Max Factor.
Yves saint laurant of zoiets en clarins zijn ook goed maar duur.
quote:missdaisyduke, 28 minuten geleden

Jaaaa eindelijk. Hij lijkt me best fijn. Ik vond de service alleen zo slecht dat ik er verder denk ik niets bestel.

+1

Ik heb 'm nog niet uitgeprobeerd, maar zie dat hij zo'n raar rubber borsteltje heeft. Daar word ik meestal niet zo blij van. We'll see.
I am surrounded by morons
quote:Twisted schreef op 28 februari 2013 @ 23:32:

[...]

+1

Ik heb 'm nog niet uitgeprobeerd, maar zie dat hij zo'n raar rubber borsteltje heeft. Daar word ik meestal niet zo blij van. We'll see.Voor diegene die de mascara niks vindt, ik wil hem dan graag overkopen van je, ik vind hem erg fijn.
Het lijkt me niet zo hygiënisch om een gebruikte (uitgeprobeerde) mascara over te nemen? Of zeg ik nu iets heel raars?
@Twisted, ja heb je helemaal gelijk in, gewoon niet aan gedacht
Ik heb 3 favorieten: Inimitable van Chanel, 2000 calories van Max Factor en die gele van Maybelline. Omdat Chanel erg duur is en die van Max Factor vaak uitverkocht is, heb ik meestal die van Maybelline. Maar ik vind ze all een drie fijn.
Ik heb de mascara uitgeprobeerd en ondanks het rare rubberen borsteltje vind ik het resultaat best ok. Toch vind ik mijn andere mascara (Maybelline Volum' Express Lift-up) beter. En nog goedkoper ook
volume million lashes van lóreal
quote:_lupine_ schreef op 26 januari 2013 @ 19:46:

Ik heb echt al heel veel mascara's gehad en ook hele dure. Die krijg ik weleens van een vriendin die bij een parfumerie werkt, maar niks overtreft 2000 calories van Max Factor. Smeert perfect, klontert niet, plakt niet, gaat niet onder mn oog zitten en vervaagt gedurende de dag ook niet.+1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven