Beste mascara ever!
zondag 17 februari 2013 om 19:58
quote:missdaisyduke schreef op 02 februari 2013 @ 23:58:
Ik heb die net besteld van jouw link, Blusher. Had laatst Elizabeth arden mascara gekocht kaar die os niet zo fijn. Ben verder vaste klant van max factor masterpiece
Hoi, ik heb hem 3 febr besteld, maar heb jij hem al binnen? Ik zou hem binnen 7 werkdagen binnen krijgen maar tot op heden niets gekregen.
En geprobeerd te mailen maar alle mail komt onafgeleverd terug in mijn mailbox.
Ik heb die net besteld van jouw link, Blusher. Had laatst Elizabeth arden mascara gekocht kaar die os niet zo fijn. Ben verder vaste klant van max factor masterpiece
Hoi, ik heb hem 3 febr besteld, maar heb jij hem al binnen? Ik zou hem binnen 7 werkdagen binnen krijgen maar tot op heden niets gekregen.
En geprobeerd te mailen maar alle mail komt onafgeleverd terug in mijn mailbox.
dinsdag 19 februari 2013 om 12:00
dinsdag 26 februari 2013 om 06:33
Ik heb al jaren mascara van de Hema, weleens wat andere uitgeprobeerd maar niet tevreden over. Gebruik verder weinig make up en geen zin om daar teveel geld aan uit te geven. Mijn duurste aankoop tot nu toe op make up gebied (26 euro valt erg mee) is de beauty flash balm van Clarins en is een uitkomst, maar verder eigenlijk alleen make up van Hema of etos.
dinsdag 26 februari 2013 om 20:14
quote:sandy1974 schreef op 28 januari 2013 @ 12:25:
PUPA DIVA LASHES,geen idee waar te koop,ik bestel ze 1x per jaar online,(google)meteen 4 stuks,ik vervang 'm elke 3 maanden.
Ik heb lichtblonde wimpers, en deze maakt ze echt mooi zwart zonder klonters.
Kost wel 15.99 pst.
Deze. (Soms bij de DA verkrijgbaar). Als ik zonder zit, dan max factor 2000.
Clinique en lancome zijn mij te droog (korrels), en ik merk er niets van. Alleen geschikt bij mij voor een 'naturel' look. Estee Lauder en Chanel vind ik ook fijn, maar qua prijs/kwaliteit kies ik liever voor Pupa en MF.
PUPA DIVA LASHES,geen idee waar te koop,ik bestel ze 1x per jaar online,(google)meteen 4 stuks,ik vervang 'm elke 3 maanden.
Ik heb lichtblonde wimpers, en deze maakt ze echt mooi zwart zonder klonters.
Kost wel 15.99 pst.
Deze. (Soms bij de DA verkrijgbaar). Als ik zonder zit, dan max factor 2000.
Clinique en lancome zijn mij te droog (korrels), en ik merk er niets van. Alleen geschikt bij mij voor een 'naturel' look. Estee Lauder en Chanel vind ik ook fijn, maar qua prijs/kwaliteit kies ik liever voor Pupa en MF.
woensdag 27 februari 2013 om 12:50
woensdag 27 februari 2013 om 12:53