Mode & Beauty alle pijlers

Beste mascara ever!

26-01-2013 18:25 137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel hier je tips. Ben opzoek naar een nieuwe mascara.
quote:missdaisyduke schreef op 02 februari 2013 @ 23:58:

Ik heb die net besteld van jouw link, Blusher. Had laatst Elizabeth arden mascara gekocht kaar die os niet zo fijn. Ben verder vaste klant van max factor masterpiece

Hoi, ik heb hem 3 febr besteld, maar heb jij hem al binnen? Ik zou hem binnen 7 werkdagen binnen krijgen maar tot op heden niets gekregen.

En geprobeerd te mailen maar alle mail komt onafgeleverd terug in mijn mailbox.
Ik heb hem ook 2 weken geleden besteld en ook nog niks ontvangen
I am surrounded by morons
Nou ben benieuwd dan, ook zo raar dat ik de mail niet verstuurd krijg, heb 2 mailadressen geprobeerd.

@Twisted heb je ook gemaild?
Ik heb een contactformulier op de site ingevuld, maar nog geen reactie. Kon enkele werkdagen duren. Voor spoedvragen stond er ook een telefoonnummer. Dat ga ik morgen misschien maar even bellen. Echt stom dit!
Ik heb ook gemaild maar nog geen reactie. Volgens mij is er ook niets afgeschreven maar dat zou ik even moeten checken.
MaxFaxtor Masterpiece MAX <<<<<===== toppertje!!!!
Ik krijg net deze reactie:

Helaas heeft de levering van uw product vertraging opgelopen.

Wij doen ons uiterste best om het product zo spoedig mogelijk te leveren.

Mijn excuses voor het ongemak.

Nog maar even afwachten dus.
Haha, wilde het net posten, ik heb ook diezelfde reactie gekregen. Nou ben benieuwd
Hier ook dat mailtje. Volgens mij lezen ze mee hopen dat dat helpt!
En hij is binnen vandaag, prima mascara, blijft mooi soepel ook als hij droog is, niet van die harde klonterzooi. Apart wiebelborsteltje, maar werkt goed.
Ik heb nog niks binnen Maar hij is dus prettig in gebruik? Dan was het wachten in ieder geval niet voor niets
Ik gebruik altijd een 'tubing' mascara omdat mijn mascara altijd uitloopt (vanwege de olie in mijn huid). Ook waterproof versies. Heb verschillende van Lancome gehad maar allemaal liepen ze uit.
ik heb deze en voor de prijs is het echt een goede mascara

Stressed is just desserts spelled backwards
Heeft iedereen de mascara inmiddels ontvangen? Ik nog steeds niet
Ik ook niet :(
Ik heb al jaren mascara van de Hema, weleens wat andere uitgeprobeerd maar niet tevreden over. Gebruik verder weinig make up en geen zin om daar teveel geld aan uit te geven. Mijn duurste aankoop tot nu toe op make up gebied (26 euro valt erg mee) is de beauty flash balm van Clarins en is een uitkomst, maar verder eigenlijk alleen make up van Hema of etos.
quote:Twisted schreef op 25 februari 2013 @ 22:50:

Heeft iedereen de mascara inmiddels ontvangen? Ik nog steeds niet Ik heb hem dus wel gekregen maar wel pas nadat ik in een bericht gezet heb dat ik het geld terug wil. Het is overigens wel een fijne mascara

Ik heb deze sinds kort en ben echt echt echt onder de indruk! 2 laagjes is echt meer dan genoeg ipv de 4 die ik normaal moest doen om wat volume te krijgen en hij is maar 4 euro! Toppertje en zeker een aanrader meiden
Internagelaktisch
Ik was ook van plan om vandaag te mailen en mijn geld terug te vragen. Die mascara hoef ik niet meer. Ben er klaar mee.
Het is voor mij ook de eerste en meteen de laatste keer dat ik daar iets besteld heb. Overigens de verzendkosten waren 4,95 euro, maar de poststempel die op het envelopje zat was 0.47 cent.

Het was ook geen envelopje van 4 euro, die dingen kosten hooguit 1 euro.
Ik heb ze vanmiddag gemaild om de boel te cancelen. Zul je net zien dat de mascara morgen op mat ligt
L'Oréal - Million Lashes
quote:sandy1974 schreef op 28 januari 2013 @ 12:25:

PUPA DIVA LASHES,geen idee waar te koop,ik bestel ze 1x per jaar online,(google)meteen 4 stuks,ik vervang 'm elke 3 maanden.

Ik heb lichtblonde wimpers, en deze maakt ze echt mooi zwart zonder klonters.

Kost wel 15.99 pst.

Deze. (Soms bij de DA verkrijgbaar). Als ik zonder zit, dan max factor 2000.

Clinique en lancome zijn mij te droog (korrels), en ik merk er niets van. Alleen geschikt bij mij voor een 'naturel' look. Estee Lauder en Chanel vind ik ook fijn, maar qua prijs/kwaliteit kies ik liever voor Pupa en MF.
quote:Twisted schreef op 26 februari 2013 @ 19:36:

Ik heb ze vanmiddag gemaild om de boel te cancelen. Zul je net zien dat de mascara morgen op mat ligt @Twisted, heb je hem inmiddels binnen? Als je het niks vindt wil ik hem eventueel van je overnemen, ik vind hem erg fijn
@ flint, met een tandenstoker of naald de haartjes uitelkaar halen.

Ik heb altijd mascara van maybelinne, vind die best prima! Alleen wel duur in NL, ¤15,- en in Oostenrijk zag ik dat die ¤10,- was en ook nog 15% korting zat er op, gelijk mee eentje meegenomen dus!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven