Mode & Beauty alle pijlers

Flinke Knipbeurt overwegen, tips? Ervaring?

01-09-2017 13:55 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames
Ik heb nu schouder tot mijn oksels ;-) maar zou het graag tot net onder mijn schouders willen... maar is het wel mooi, zal ik het wel doen, is het handig met mijn sport etc etc. Ik ga morgen naar de kapper (heb een nieuwe en ga er voor de eerste keer heen :-o ) dus zal ik save spelen(puntjes: 2-3 cm) of toch een flinke knipbeurt begaan?(7-10 cm eraf) het is een beetje 50 50 bij mij

Schaar der in zetten of toch de puntjes...

Wat zijn jullie ervaringen met drastische haar veranderingen?

Hoor het graag
Just because my path is different doesn't mean I'm lost
gizzmo-returns schreef:
01-09-2017 15:10
Gewoon afknippen. Is het niet wat groeit het wel weer aan.

Ik heb het vorige week van lang in korte laagjes tot op de schouder laten knippen. Bevalt prima.
Ja,maar...was er niet laatst een topic over iemand met laagjes die niet meer aangroeien?
Roshak schreef:
01-09-2017 14:53
Beinvloeden is wat overdreven, maar ik kan me wel een aantal sporten bedenken waarin het niet handig is als je haar bijvoorbeeld niet in een staart kan en voor je gezicht wappert tijdens het beoefenen.
Ze geeft aan dat haar haar lang genoeg blijft voor een staart. Tenminste mijn haar is korter dan TO wil en kan nog prima in een staart.
Het is echt een beetje overdreven.
MonicaG schreef:
01-09-2017 14:51
Bij een bob kan het vervelend zijn omdat je dan je haar niet meer kunt vastmaken en het toch nog overal in de weg kan hangen.
Verder zie ik ook niet hoe een kapsel je sport kan beïnvloeden, gevalletje dramaqueen?
Dan wel maar ik ga even uit vanuit wat TO in de OP tikt en dat is geen kaaklijnbobje.
Jufjoke schreef:
01-09-2017 15:17
Ja,maar...was er niet laatst een topic over iemand met laagjes die niet meer aangroeien?

Wat een flauwekul zeg
Ga voor kaal dan heb je al dit gezeur niet meer
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Fee-de-Goede schreef:
01-09-2017 15:26
Dan wel maar ik ga even uit vanuit wat TO in de OP tikt en dat is geen kaaklijnbobje.
In de OP staat iets heel raars hoor:

Hoi dames
Ik heb nu schouder tot mijn oksels
Je bent zelf een theepot
SuzanneSuus schreef:
01-09-2017 20:43
In de OP staat iets heel raars hoor:

Hoi dames
Ik heb nu schouder tot mijn oksels ;-)
Ja dat is heel bijzonder. Foto TO?

:popcorn:
Als ik even aanneem dat je je´haarlengte tot aan je oksel´ hebt, vraag ik me wel af wat het verschil is tussen net onder je schouders en je oksel???

Kweet niet hoor, volgens mij is dat hetzelfde.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Nou wat een drastische knipbeurt, ik zou het wel doneren hoor. Zulke lange haren kun je niet zomaar weggooien :nut:
gizzmo-returns schreef:
01-09-2017 15:28
Wat een flauwekul zeg
I know, dat heb ik ook gezegd in dat topic. Maar zij was er echt van overtuigd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven