Flinke Knipbeurt overwegen, tips? Ervaring?
vrijdag 1 september 2017 om 13:55
Hoi dames
Ik heb nu schouder tot mijn oksels
maar zou het graag tot net onder mijn schouders willen... maar is het wel mooi, zal ik het wel doen, is het handig met mijn sport etc etc. Ik ga morgen naar de kapper (heb een nieuwe en ga er voor de eerste keer heen
) dus zal ik save spelen(puntjes: 2-3 cm) of toch een flinke knipbeurt begaan?(7-10 cm eraf) het is een beetje 50 50 bij mij
Schaar der in zetten of toch de puntjes...
Wat zijn jullie ervaringen met drastische haar veranderingen?
Hoor het graag
Schaar der in zetten of toch de puntjes...
Wat zijn jullie ervaringen met drastische haar veranderingen?
Hoor het graag
Just because my path is different doesn't mean I'm lost
vrijdag 1 september 2017 om 15:17
Ja,maar...was er niet laatst een topic over iemand met laagjes die niet meer aangroeien?gizzmo-returns schreef: ↑01-09-2017 15:10Gewoon afknippen. Is het niet wat groeit het wel weer aan.
Ik heb het vorige week van lang in korte laagjes tot op de schouder laten knippen. Bevalt prima.
vrijdag 1 september 2017 om 15:25
Ze geeft aan dat haar haar lang genoeg blijft voor een staart. Tenminste mijn haar is korter dan TO wil en kan nog prima in een staart.
Het is echt een beetje overdreven.
vrijdag 1 september 2017 om 15:26
Dan wel maar ik ga even uit vanuit wat TO in de OP tikt en dat is geen kaaklijnbobje.
vrijdag 1 september 2017 om 20:43
In de OP staat iets heel raars hoor:Fee-de-Goede schreef: ↑01-09-2017 15:26Dan wel maar ik ga even uit vanuit wat TO in de OP tikt en dat is geen kaaklijnbobje.
Hoi dames
Je bent zelf een theepot
vrijdag 1 september 2017 om 20:44
Ja dat is heel bijzonder. Foto TO?SuzanneSuus schreef: ↑01-09-2017 20:43In de OP staat iets heel raars hoor:
Hoi dames
Ik heb nu schouder tot mijn oksels![]()
vrijdag 1 september 2017 om 21:41
Als ik even aanneem dat je je´haarlengte tot aan je oksel´ hebt, vraag ik me wel af wat het verschil is tussen net onder je schouders en je oksel???
Kweet niet hoor, volgens mij is dat hetzelfde.
Kweet niet hoor, volgens mij is dat hetzelfde.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
vrijdag 1 september 2017 om 21:53
I know, dat heb ik ook gezegd in dat topic. Maar zij was er echt van overtuigd.