Mode & Beauty alle pijlers

(foute) kersttruien topic.

18-11-2019 20:41 68 berichten
Ik ben een paar jaar geleden begonnen met een kersttrui aan te trekken met kerst. Liefst lekker fout :D Vind het echt ideaal, geen gedoe meer van wat moet ik aan of een leuke kerst outfit kopen die achteraf toch te koud blijkt (koukleum) waardoor je er van ellende maar een vest over aan doet.

Ga dit jaar op zoek naar een nieuwe maar er is zoveel keuze :)

Welke hebben jullie of zou je graag willen dragen met kerst?
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Met belletje aan het puntje van de muts. Vorig jaar gekocht, draag hem dit jaar zeker weer.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gewoon dezelfde als vorig jaar aantrekken als je toch van plan bent een kersttrui te dragen. Lekker duurzaam. Toch zonde als je hem maar 1 keer per jaar draagt en het jaar erop al weer een andere aantrekt?
Alle reacties Link kopieren
die is leuk Tonkje!
Is die van vorig jaar helemaal op gegaan met die 2 dagen kerst?
Alle reacties Link kopieren
Jaaa, ik heb ook een kersttrui. Mijn zusje heeft dezelfde ;-D
Voor dit jaar heb ik een kerst'onesie'. Voor thuis. De kersttrui kan ook gewoon op het werk.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze, heerlijk lelijk :proud:

Afbeelding
The eyes are useless when the mind is blind.
Ik vind deze geweldig.

Afbeelding
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Was hier laatst

Bizar trui met tanks

https://tankmuseumshop.org/products/tan ... as-sweater
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Wat is je budget? Bij Large hebben ze erg leuke truien maar wel prijzig (tussen de 40 en 60 euro). Kwaliteit is wel erg goed!
Alle reacties Link kopieren
Ik had laatst een trui met lampjes en m'n man met een muziekje.
Was heel leuk, alleen wij hebben het juist snel warm dus dit doen we niet meer... :(
Alle reacties Link kopieren
Redballoon schreef:
18-11-2019 21:12
Ik had laatst een trui met lampjes en m'n man met een muziekje.
Was heel leuk, alleen wij hebben het juist snel warm dus dit doen we niet meer... :(
wij??
Redballoon schreef:
18-11-2019 21:12
Ik had laatst een trui met lampjes en m'n man met een muziekje.
Was heel leuk, alleen wij hebben het juist snel warm dus dit doen we niet meer... :(
Nee daarom kan man er ook geen een aan.
Ik heb voor jongste een kerst spencer besteld en hij heeft ook een kerstoverhemd met strikje. Zijn trui van vorig jaar was echt te warm.

En voor oudste deze
https://www.hema.nl/dames/dameskleding/ ... 0mEALw_wcB.
Ze had vorig jaar een trui met een lampjes en flamingo's, maar er worden op meerdere momenten kerstfeesten gevierd dus een extra trui is nooit weg.


Ik heb heel duurzaam een vintage vest van de rommelmarkt, echt een spuuglelijk patchwork eighties vest. En verder heb ik een tijd geleden besloten dat ik winterkleding stom vind, tenzij met glitter dus ik pak gewoon een glittertrui waar ik altijd in loop.
dubbel
anoniem_636a100800946 wijzigde dit bericht op 18-11-2019 21:23
99.04% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Deze wil ik stiekem heel graag voor dochter, maar ik wacht nog een jaartje denk ik (als ze loopt).

https://images.app.goo.gl/WU2SUFWPZfbfTa4t8

Kan ff geen plaatje plakken
flipje2 wijzigde dit bericht op 18-11-2019 21:25
60.00% gewijzigd
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
redbulletje schreef:
18-11-2019 21:00
Afbeelding
:love:
flipje2 schreef:
18-11-2019 21:21
Deze wil ik stiekem heel graag voor dochter, maar ik wacht nog een jaartje denk ik (als ze loopt).

https://images.app.goo.gl/WU2SUFWPZfbfTa4t8
:love:
Ik draag mijn kersttruien gewoon het hele jaar. Kerst zit in je hoofd. Op mijn werk wacht ik tot 16 december, natuurlijk.
tonkje schreef:
18-11-2019 20:51
Afbeelding

Met belletje aan het puntje van de muts. Vorig jaar gekocht, draag hem dit jaar zeker weer.
Die is leuk zeg! Helaas heb ik die vorig jaar niet gespot anders had ik die waarschijnlijk ook gekocht. Draag al jaren dezelfde en was vorig jaar ook al op zoek naar een nieuwe maar kon niet echt wat vinden binnen het budget wat ik maximaal uit wilde geven.

Mijn budget voor een trui is maximaal 14-15 euro.
anoniem_647dc71738af4 wijzigde dit bericht op 18-11-2019 21:35
4.35% gewijzigd
Betty_Slocombe schreef:
18-11-2019 21:26
Ik draag mijn kersttruien gewoon het hele jaar. Kerst zit in je hoofd. Op mijn werk wacht ik tot 16 december, natuurlijk.
En hart mag ik hopen.
Een aantal jaar geleden had ik wel een aantal keer een foute kersttrui voor borrels met werk ofzo. Vooral met werk in Engeland. Maar voor echt met kerst zelf vind ik er niets aan en wil ik gewoon mooie kerstkleding ipv een lelijke acryl trui. En voor mij is de lol er inmiddels een beetje vanaf.

Maar goed, ik heb nog een 10 jaar oude liggen, voor het geval het ergens moet. Met een lichtgevende kerstboom erop.
Sudrì schreef:
18-11-2019 21:34
En hart mag ik hopen.
Heb ik niet.
Is de Mark Darcy Christmas sweater nog te koop?
(Bridget Jones' Diary)

* Loopt te rommelen met plaatjes plakken, wat me nooit lukt*
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vorig jaar bij Amazon.de een fout kerstshirt gekocht, dus geen kriebelende te warme trui.
Staan rendieren en kerstmannetjes op geloof ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven