Mode & Beauty alle pijlers

Heren string nog altijd taboe Waarom

24-02-2016 15:15 213 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn heren strings nog altijd taboe?

Ik ben zelf een stringdragende man van 30 jaar, en vind ze heerlijk zitten.

Oké bij een paar over behaarde billen is het natuurlijk niet aantrekkelijk, gelukkig ben ik rossig en heb bijna geen lichaams beharing.

Maar ondanks lichaams beharing vind ik ze heerlijk zitten, het vrije gevoel van me billen vind ik top. Ik ben op strings overgestapt omdat ik een zittend beroep heb. Boxershorts kruipen altijd zo omhoog in m'n liezen. Dit geeft een knellend gevoel, daarnaast broeit het ook lekker wat vieze geurtjes af geeft.

Sinds ik een string draag is dit over.

Strings worden nog altijd geassocieerd met homo's maar waarom. Dit heeft er niks mee te maken. Ik ben zelf hetero en mijn vriendin vind ze ook mooi.

Ze vind de normale string van bijv emporio Armani of Bruno banani zelfs sexy en het heeft wel iets zegt ze. Maar op de ordinaire reet veter knapt zij en ik ook af.

Zou zeggen mannen probeer er eens een, uiteraard is een goede maat belangrijk. Zodat het niet te strak zit zodat het snijd.

Vrouwen verras u man er eens mee.

Kom op voor de mannen strong zou ik zeggen.

We leven inmiddels in 2016 niet in de middeleeuwen.
quote:gizzmo-returns schreef op 24 februari 2016 @ 16:11:

Als mijn man met een string aan thuis komt, schop ik hem de deur uit, verschrikkelijk!Mag hij dan wel eerst zijn broek aan doen?
Als de liefde van mijn leven cq man van mijn dromen zomaar vanuit het niets in een string mijn slaapkamer zou komen binnen wandelen dan zou ik niet meer bij komen van het lachen.
Ik denk dat het is omdat de meeste mannen liever een panty dragen en daardoor zie je die string niet meer.

Ik vond dit topic ook wel update-waardig overigens. Waarschijnlijk bloedt ie snel dood, maar ik hoop dat TO iedere maand zn standpunt komt herhalen, tot niemand meer zin heeft om te reageren.

En dan kan ie misschien een topic openen onder een nieuwe nick over dat hij als man ook gewoon een bh wil dragen. Zodat hij zich weer kan aftrekken op die reacties...
Occam's razor
Ik ben sowieso geen fan van strings, maar als mijn man ze graag zou dragen zou ik dat best vinden eerlijk gezegd. Alstie nu zijn broek uit trekt word ik ook niet echt geil van zijn hippe boxers, dus het zou me niet zoveel uitmaken.
Taboe? Neuh.

Wel libidododend.

quote:charlottew88 schreef op 24 februari 2016 @ 15:21:

Cor Niemand zeggen dat ik hier selfies plaats he.
quote:vivamam schreef op 24 februari 2016 @ 15:31:

[...]

Als ik mn ogen sluit zie ik het nog zo voor me! . We gingen naar de sauna.... Dat vind ik dan weer niet gek om met mijn ouders naar de sauna te gaan, maar om dan je vader in een rood/zwarte string te zien dat dan weer wel.

Mijn moeder vond het zo stoer van mijn vader😲
quote:ana_isabel schreef op 24 februari 2016 @ 15:43:

[...]

Zeg maar spuug en spuug en spuuuuug.Wat vind jij er eigenlijk van? Je laat je er niet echt over uit..
quote:Corona67 schreef op 24 februari 2016 @ 17:28:

[...]

Wat vind jij er eigenlijk van? Je laat je er niet echt over uit..

Ik twijfel nog...moeilijk..moeilijk..
quote:ana_isabel schreef op 24 februari 2016 @ 17:29:

[...]

Ik twijfel nog...moeilijk..moeilijk..Dat idee had ik al
quote:Corona67 schreef op 24 februari 2016 @ 17:32:

[...]

Dat idee had ik alIk neig inmiddels wel naar kots ipv spuug..zegt dat iets denk je?..
Ik vind een string zowel bij mannen als bij vrouwen spuuglelijk.
quote:Blondie456 schreef op 24 februari 2016 @ 17:35:

Ik vind een string zowel bij mannen als bij vrouwen spuuglelijk.Bij vrouwen dan weer niet ..
quote:Debora schreef op 24 februari 2016 @ 16:14:

Ik denk dat het is omdat de meeste mannen liever een panty dragen en daardoor zie je die string niet meer.

Ik vond dit topic ook wel update-waardig overigens. Waarschijnlijk bloedt ie snel dood, maar ik hoop dat TO iedere maand zn standpunt komt herhalen, tot niemand meer zin heeft om te reageren.

En dan kan ie misschien een topic openen onder een nieuwe nick over dat hij als man ook gewoon een bh wil dragen. Zodat hij zich weer kan aftrekken op die reacties...Inderdaad. Bijzonder Matthijswaardig dit!
...
quote:ana_isabel schreef op 24 februari 2016 @ 17:35:

[...]

Ik neig inmiddels wel naar kots ipv spuug..zegt dat iets denk je?..Sommige mensen vinden dat geil. Maar ik schaar jou niet tot die categorie
quote:Blondie456 schreef op 24 februari 2016 @ 17:35:

Ik vind een string zowel bij mannen als bij vrouwen spuuglelijk.Dit vind ik dan vaak niet zo
quote:Corona67 schreef op 24 februari 2016 @ 17:41:

[...]

Sommige mensen vinden dat geil. Maar ik schaar jou niet tot die categorieViel het op ?
quote:Nico1985 schreef op 24 februari 2016 @ 15:15

.....

Zou zeggen mannen probeer er eens een, uiteraard is een goede maat belangrijk. Zodat het niet te strak zit zodat het snijd.

Vrouwen verras u man er eens mee.

Wat een verschrikkelijk mode advies!

Volgens mij is het ook geen taboe maar een kwestie van ongelofelijke wansmaak.

Mocht er hier mijn toekomstige vrouw/vriendin meelezen, asjeblieft, verras me met van alles maar niet met een string.
anoniem_274611 wijzigde dit bericht op 24-02-2016 17:50
Reden: typo
% gewijzigd
Ik neem alleen verantwoording voor wat ik zeg, niet voor hoe jij het interpreteert
Ik zie mezelf al aankomen bij mijn vriend met een string als verjaardagscadeautje... Ik denk dat hij mij het huis uit schopt
quote:borboletas schreef op 24 februari 2016 @ 17:53:

Ik zie mezelf al aankomen bij mijn vriend met een string als verjaardagscadeautje... Ik denk dat hij mij het huis uit schopt

Mijn vriend ook.
Worden strings nog gemaakt?
quote:ana_isabel schreef op 24 februari 2016 @ 17:44:

[...]

Viel het op ? Nou. De meesten niet denk ik. Maar ik heb mensenkennis.
Goed... Beeldend denken is helaas geen voordeel in elke situatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven