Mode & Beauty alle pijlers

Heren string nog altijd taboe Waarom

24-02-2016 15:15 213 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn heren strings nog altijd taboe?



Ik ben zelf een stringdragende man van 30 jaar, en vind ze heerlijk zitten.



Oké bij een paar over behaarde billen is het natuurlijk niet aantrekkelijk, gelukkig ben ik rossig en heb bijna geen lichaams beharing.

Maar ondanks lichaams beharing vind ik ze heerlijk zitten, het vrije gevoel van me billen vind ik top. Ik ben op strings overgestapt omdat ik een zittend beroep heb. Boxershorts kruipen altijd zo omhoog in m'n liezen. Dit geeft een knellend gevoel, daarnaast broeit het ook lekker wat vieze geurtjes af geeft.

Sinds ik een string draag is dit over.



Strings worden nog altijd geassocieerd met homo's maar waarom. Dit heeft er niks mee te maken. Ik ben zelf hetero en mijn vriendin vind ze ook mooi.

Ze vind de normale string van bijv emporio Armani of Bruno banani zelfs sexy en het heeft wel iets zegt ze. Maar op de ordinaire reet veter knapt zij en ik ook af.



Zou zeggen mannen probeer er eens een, uiteraard is een goede maat belangrijk. Zodat het niet te strak zit zodat het snijd.



Vrouwen verras u man er eens mee.



Kom op voor de mannen strong zou ik zeggen.

We leven inmiddels in 2016 niet in de middeleeuwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:khemam schreef op 25 februari 2016 @ 14:09:

[afbeelding]



[afbeelding]Niks mis mee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat een mannenstring taboe is..... Ik had liever gezien dat een mannenstring gewoon verboden wordt.......
jouw leven is een keuze
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 februari 2016 @ 14:11:

[...]





Niks mis mee.Dat meen je hoop ik niet serieus he. Ik ga over mijn nek hier haha.
quote:Blondie456 schreef op 25 februari 2016 @ 17:47:

[...]



Dat meen je hoop ik niet serieus he. Ik ga over mijn nek hier haha.Ik ook. Godsgruwel wat een lelijke verschijning.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag alleen maar strings en nooit anders, als je harige billen hebt kun je dat scheren of harsen, ik ben altijd smooth ( volledig onthaard ) als naakt loper is dat veel netter en verzorgder.
Ik zie niet waarom als man een string dragen taboe is ik koop ze in de betere lingerie winkels en wordt dan echt niet afkeurend bekeken en nee ok ben geen homo en ja mijn vrouw vindt het ook leuk, voor op het textiel strand heb ik zwemstrings maar meestal gaan we naar het naaktstrand en ja ik ben mij bewust dat er mensen zijn die niet gezien willen worden op het naaktstrand en die een man in string net zo min willen zien als mensen die naakt recreëren dat is dan pech maar wij laten ons niet beïnvloeden door meningen van anderen hierover.
Topic is al anderhalf jaar oud en TO is even lang verdwenen....
Ieder z'n meug. Maar ik vind een goede boxer echt veel beter dan een string bij mannen (gelukkig deelt mijn vriend die mening).

Zelf draag ik wel vaak strings, voornamelijk omdat ik zichtbare lijntjes onder kleding lelijk vind. Of het nu nog "in" is of niet. Ik probeer mooie setjes te kopen, maar ondergoed moet voor mij vooral ook comfortabel zijn en liefst niet zichtbaar onder kleding. Een string vind ik niet persé sexier dan een hipster ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind een mannenstring zoooooooow 2016.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
Afgrijselijk! Zowel bij mannen als vrouwen.
Iedereen (behalve misschien zeer gespierde of ultraslanke mensen) heeft nl. billen die iets bibberen bij het lopen. In wat steviger ondergoed zie je dat niet. In een string altijd. Ik wil liever niet niet geconfronteerd worden met het lillende billenvlees van mijn medemens.
Alle reacties Link kopieren
Het bijhouden van je lichamelijke conditie is niet alleen een must als je string`s draagt, het is ook bevorderlijk voor je algemene gezondheid.
Het dragen van een string als man maakt dat je dus ook op je gewicht gaat letten ik ben echt niet ultra slank ( 1,85 en 85 kilo) en door sportbeoefening houd ik mijn figuur op peil..
Ik fiets mountainbike, loop hard, zwem en heb geen zittend werk, met als gevolg een stabiel gewicht en een stevig lichaam en zeker geen dril- of bibber billen tijdens het lopen.
Wij gaan vaak naar het naaktstrand en ik ben dan ook mooi egaal gebruind ook mijn billen dus ik vindt het zelf als ik naakt voor de spiegel sta veel mooier dan de aftekening van een bermuda bijvoorbeeld en met een string staan die bruine billen ook veel mooier als met van die witte hammen.
Maar wat een ieder er ook van vind ik draag mijn string`s omdat ik het prettig vind zitten, het is in mijn ogen alleen jammer dat veel mensen het niet mooi vinden in mijn beleving is het gewoon een kledingstuk(je) maar om het dragen van een string door een vrouw of man zo te verafschuwen dat begrijp ik dus niet.
Alle reacties Link kopieren
Waarom trek je het aan dat ik het verafschuw? Ik vind het lelijk, jij niet. Smaken verschillen punt uit.
Hé, lekker plaatjes plakken ....

Mislukt :cry:
Alle reacties Link kopieren
Mijn man vind mij echt niet sexy als ik zijn boxers draag.

En ik vind het niet sexy als ie mijn ondergoed draagt. :-?

Trouwens een ex-stiefvader (rare wordcombinatie) droeg blijkbaar van die bordeaux-rode strings volgens mn moeder. :facepalm:
Heb geen goede associaties met die kerel.. Dus NEE ongelofelijke turn-off.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind een string gewoon niet aantrekkelijk bij een vent, hoe mooi zijn billen ook zijn. Maar doe vooral wat je zelf mooi en prettig vindt, is mijn motto. Ik associeer het met 'vrouwelijk'. Dat komt waarschijnlijk ook door de wijze waarop de string jarenlang is gepromoot als sexy ondergoed voor vrouwen. Doordat ik het met 'vrouwelijk' associeer zou ik er waarschijnlijk sneller op afknappen als mijn vent een string draagt. Komt bij dat het op mij snel over zou komen als 'fetish'-materiaal als ik een vent met string zou zien rondlopen (vooroordeel natuurlijk, maar goed). En ook een vent die heel erg kickt op fetishes en zich daar erg mee bezighoudt, is niet echt mijn ding. (Ik zou waarschijnlijk vrezen dat hij op een gegeven moment in vrouwenkleren voor mij staat). Maar zoals ik zei: ik vind dat iedereen moet doen wat hij zelf mooi/leuk/prettig vindt. Ik ben me er ook van bewust dat mijn indrukken betreffende de string bij de man bol staan van de vooroordelen, overigens. Wie weet word ik wel dol van blijdschap als ik mijn vent ooit in een string aantref.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een jongen/man en vind het heel fijn om een string te dragen. Vooral onder een skinny jeans of op vakantie bij het zwembad. Ik vind het mooier staan en voel mij er zelfverzekerder en meer sexy door.

Het voelt heerlijk het zonlicht op en het zeewater langs je billen. Ze worden egaal bruin. Er is slechts een dun streepje van het bandje van mijn string het hele jaar zichtbaar. Wanneer ik mijzelf van achteren in de spiegel zie maakt dat mij blij.

Een string dragen betekent wel ervoor zorgen dat er geen schaamhaar onder je string vandaan komt. Ik onthaar dan ook regelmatig mijn benen, bikinilijn, billen, buik en borst. Mijn schaamhaar werk ik netjes bij.

Verder wat anderen er van vinden moet iedereen zelf maar weten.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb van het weekend deze besteld:

http://i63.tinypic.com/29o4zmh.jpg
anoniem_359603 wijzigde dit bericht op 27-11-2017 15:23
30.91% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nou sexyjongen, dat vind ik allesbehalve sexy, jongen!

Ik zou heeeeel hard gaan lachen als een kerel zich uitkleedt en er komt zo'n paars glanzend geval tevoorschijn.
Alle reacties Link kopieren
Dan heeft hij je in ieder geval nog aan het lachen gemaakt. Kunnen niet alle kerels zeggen haha. Deze string ga ik dragen onder skinny jeans. Een mooie combinatie met eveneens paarse sokken en dito shirt.
Alle reacties Link kopieren
Het is taboe omdat het geen gezicht is, that's why
groetjes, slagtandje
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het eigenlijk heel mooi. Behaarde billen of niet.
Ik vind de billen van de man die ik graag zie hele mooie billen... die ik graag zie.
handig voor als je een jurk draagt dus doen heren
prachtig
Afbeelding
waarom kan ik ineens geen plaatjes plakken?
Alle reacties Link kopieren
Nou, het plaatje komt luid en duidelijk door. :shout:
Alle reacties Link kopieren
[quote=S-Meds post_id=27834390 time=1511830626 user_id=287855]
prachtig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven