Mode & Beauty alle pijlers

Het algemene make-up topic

14-07-2019 21:52 3602 berichten
Alle reacties Link kopieren
:heart: Het algemene make-up topic :heart:

Afbeelding

Hier kunnen we kletsen over alles wat te maken heeft met make-up en beauty.

Afbeelding

Geef tips, post reviews, deel je stash of show je looks (als je dat durft/wil!)

Klets over huidverzorging en deel je bevindingen. Alle onderwerpen zijn prima, of het nou over PMU, doucheproducten, nagellak, fillers of elektronische voetvijlen gaat.

Iedereen is welkom. Jong, oud, man, vrouw. Van subtiele make-up tot de Kardashian look.

Ook kun je hier al je vragen stellen als je nieuw bent op het gebied van make-up of huidverzorging.

Newbies, wees welkom :cheer2:

Val gezellig binnen en klets mee over de wondere wereld van cosmetica :-D
Surebaby schreef:
30-04-2021 16:05
Ik heb mijn zinnen gezet op de nieuwe collectie van kaleidos. Heb me voorgenomen een poging te wagen.
Ik vind het zo mooi.
Is die collectie al uit?
Nee 5 mei.
MrsDuck schreef:
30-04-2021 15:49
Mijn Child is binnen en het is een plaatje. De overige pakjes zullen morgen of volgende week dan wel komen. :cheer2: :hyper:

Ik zit nu te kwijlen over de nieuwste tinten lipstick van Charlotte Tilburry. Ik vind ze alle 4 mooi, maar 35 euro per stuk... Toch eens op Temptalia kijken of ik al dupes heb. Maar ik ben bijna jarig en moederdag 😁 zijn al twee redenen.
Wat fijn! :cheer2:

Mijn Going coconuts palet is binnen en zit op mijn ogen as we speak, en vandaag kwam ook het andere palet binnen, de Boudoir noir. Op het eerste gezicht erg mooi!
Mijn foundation is gek genoeg nog in Amerika (wel alle drie op dezelfde dag besteld, foundation is op dezelfde dag als palet 1 verzonden, dus raar)
Surebaby schreef:
30-04-2021 16:13
Nee 5 mei.
Ik heb al uitgepakt met Colourpop, maar ik weet nog niet zeker of ik me zal kunnen beheersen, want ik vind dat ook een erg mooie collectie.
Jufjoke schreef:
30-04-2021 16:16
Ik heb al uitgepakt met Colourpop, maar ik weet nog niet zeker of ik me zal kunnen beheersen, want ik vind dat ook een erg mooie collectie.
Heb ik dus ook. Toch weer 60 euro uitgegeven.
en eigenlijk wilde ik alleen de oogschaduw van kaleidos.
Maar die is 50 dollar ofzo. En de lipsticks 35. En voor 100 heb je de hele collectie, dus inclusief nog een set lipsticks en die scrub....dus ik zit mezelf heel erg wijs te maken dat het feitelijk heel economisch is, de gehele collectie kopen :rofl:
Maar ik draag dus amper lipsticks, heb al een la vol en ik ken die hele formule niet.
Zucht, allebei mijn colourpop bestellingen zijn nog in Amerika. Ik ben ongeduldig....

Surebaby, als je het kunt missen, waarom niet. Als je jezelf niet kietelt, een ander doet het niet!

Heeft iemand hier al de nieuwe L’Oréal powder infaillible foundation geprobeerd? Ik ben zo nieuwsgierig of het wat is. Maar hier hebben ze telkens niet mijn kleur. En ik ben te knieperig om hem voor 20 euro te bestellen bij de boozyshop (waar mijn kleur, denk ik, overigens ook uitverkocht is).
Ik ben blij met de lip2cheeck van Trinny. Je hebt heel weinig nodig en het smeert heel mooi uit als blush. Als lipstick nog niet geprobeerd, maar je krijgt dan dus matching lipstick en blush.
Ook ideaal dat je dan 1 potje hebt, met 2 producten. De potjes passen ook op elkaar.
Heeft iemand tips hoe je mooi vloeibare blush over je foundation kunt aanbrengen? Ik heb het geprobeerd met mijn vingers, kwast en spons, maar iedere keer gaat de foundation van mijn huid af en ziet het er lelijk uit.
Koop de lip2cheeck. Dat is cremeachtig en smeer je heel mooi uit.
Julus schreef:
02-05-2021 16:19
Koop de lip2cheeck. Dat is cremeachtig en smeer je heel mooi uit.
Ja, dat lijkt mij ook het ideale product hiervoor.
Zelf gebruik ik geen crème- of vloeibare blush, om dezelfde reden. Het gaat toch vaak de strijd aan met mijn foundation, en bovendien poeder ik mijn foundation het liefst af. Dat kan niet vóór vloeibare blush, en daarna is het effect, of in ieder geval deels, verdwenen. Voor mij alleen maar poederblush. Ik vind specifiek die baked blushes van Milani heel mooi. Er zit een prachtige gloed in, die er absoluut niet poederig uitziet. Net of je crème blush hebt gebruikt, maar dan met het gemak van een poeder.
Het tweede pakje met de tinted moisterizer en een blush is gisteren gearriveerd. Er komt er nog een met een tinted moisterizer. En dan is de buit binnen.
:cheer2: :cheer2: Mrs Duck!

Ik vind het raar, ik heb drie dingen besteld. Drie losse bestellingen, maar wel op dezelfde dag, direct na elkaar geplaatst. Twee zijn er al binnen, en de laatste heeft Amerika nog niet eens verlaten. :@@:
Mijn derde pakje is vandaag in Frankfurt aangekomen. 😁 Ik snap ook niet hoe dat het werkt. Net of ze maar wat meenemen.
MrsDuck schreef:
02-05-2021 17:28
Het tweede pakje met de tinted moisterizer en een blush is gisteren gearriveerd. Er komt er nog een met een tinted moisterizer. En dan is de buit binnen.
Die is heel fijn, ik heb die van mij bijna opgemaakt.
Simply-me schreef:
02-05-2021 16:17
Heeft iemand tips hoe je mooi vloeibare blush over je foundation kunt aanbrengen? Ik heb het geprobeerd met mijn vingers, kwast en spons, maar iedere keer gaat de foundation van mijn huid af en ziet het er lelijk uit.
Deppen/ tamponeren met je kwast al geprobeerd? Zo breng ik mijn vloeibare blush ook aan.
Surebaby schreef:
02-05-2021 18:23
Die is heel fijn, ik heb die van mij bijna opgemaakt.
Weet ik. Ik had een mini en heb er niet voor niets 2 besteld. Kan ik vooruit tot mijn volgende haul van Colourpop. Eindelijk eentje die mij er niet uit laat zien als Oompa Loompa....
Vandaag een sample gebruikt van de Clinique serum foundation. Ik denk dat ik iedere keer te hoge verwachtingen heb van foundation, en dat ik daarom blijf zoeken naar die ene perfecte. Deze is prima, maar eigenlijk niet wezenlijk anders dan andere prima foundations die ik al heb/ ooit geprobeerd heb. Ik heb twee samples, in twee verschillende kleuren, en die maak ik op, maar ik geloof niet dat ik daarna naar de winkel ren om het te kopen. Ik was trouwens gewoon bij de Douglas voor een moederdag cadeau, ik heb beslist geen foundation nodig. Bovendien is die van Colourpop nog onderweg :-$ . Al is die nog steeds in Amerika en is er sinds 23 april niets meer gebeurd qua status.
Kent iemand de producten van lo.care? Het zijn multi producten voor lip en cheek. Ik heb al een hele poos 3 producten in het winkelmandje krijg korting tot moederdag dus neig er naar om te bestellen.
Surebaby, heb je iets van de nieuwe collectie van Kaleidos kunnen bemachtigen?

Over mijn Colourpop bestellingen:

Paletten zijn mooi, wel allebei iets lichter dan gedacht. Maar blij mee.
De foundation heb ik nu twee dagen geprobeerd. De eerste dag was prima tot ongeveer halverwege de dag, daarna wat minder. Vandaag had ik er een andere spf onder en was hij véél mooier. Iets glanzend, maar niet te, gewoon fris en mooi! Wel af en toe een klein beetje moeten bijpoederen omdat het anders te glanzend werd, maar dus ook blij mee.
poeder schreef:
07-05-2021 18:22
Kent iemand de producten van lo.care? Het zijn multi producten voor lip en cheek. Ik heb al een hele poos 3 producten in het winkelmandje krijg korting tot moederdag dus neig er naar om te bestellen.
Nee, zelfs nog nooit van gehoord.
Jufjoke schreef:
07-05-2021 20:42
Surebaby, heb je iets van de nieuwe collectie van Kaleidos kunnen bemachtigen?

Over mijn Colourpop bestellingen:

Paletten zijn mooi, wel allebei iets lichter dan gedacht. Maar blij mee.
De foundation heb ik nu twee dagen geprobeerd. De eerste dag was prima tot ongeveer halverwege de dag, daarna wat minder. Vandaag had ik er een andere spf onder en was hij véél mooier. Iets glanzend, maar niet te, gewoon fris en mooi! Wel af en toe een klein beetje moeten bijpoederen omdat het anders te glanzend werd, maar dus ook blij mee.
Ja heb de pallette en een lipstick set. Ben benieuwd! Vorige keer duurde het 2 maanden.

Welke foundation heb je?
Surebaby schreef:
07-05-2021 20:59
Ja heb de pallette en een lipstick set. Ben benieuwd! Vorige keer duurde het 2 maanden.

Welke foundation heb je?
:cheer2: yay dat je het hebt! Maar twee maanden... jeetje, dat is wel heel erg lang.

Ik heb de Pretty fresh foundation, die heb jij toch ook? Ik vind hem fijn tot zover.
Nieuwe collectie van Natasha Denona, zo mooi!

https://www.natashadenona.com/zendo_eye ... ?bsp=60094

Nee nee, ik koop dit niet. Ik ben echt voorlopig voorzien. Maar ik vind deze echt heel erg mooi :flirting:
Jufjoke schreef:
07-05-2021 21:37
Nieuwe collectie van Natasha Denona, zo mooi!

https://www.natashadenona.com/zendo_eye ... ?bsp=60094

Nee nee, ik koop dit niet. Ik ben echt voorlopig voorzien. Maar ik vind deze echt heel erg mooi :flirting:
Oh wauw, die is inderdaad mooi!!
Ik heb nieuwe concealer gekocht van L'Oréal, de eyecream in a concealer.. Wat een topspul zeg, ben echt verrast 😳 Blijft supergoed zitten en geeft een heel fris effect, het is gewoon een tegenvaller om mijn eigen gezicht er onderuit te zien komen als ik het afhaal 😂

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven