Het algemene make-up topic
zondag 14 juli 2019 om 21:52

Hier kunnen we kletsen over alles wat te maken heeft met make-up en beauty.

Geef tips, post reviews, deel je stash of show je looks (als je dat durft/wil!)
Klets over huidverzorging en deel je bevindingen. Alle onderwerpen zijn prima, of het nou over PMU, doucheproducten, nagellak, fillers of elektronische voetvijlen gaat.
Iedereen is welkom. Jong, oud, man, vrouw. Van subtiele make-up tot de Kardashian look.
Ook kun je hier al je vragen stellen als je nieuw bent op het gebied van make-up of huidverzorging.
Newbies, wees welkom

Val gezellig binnen en klets mee over de wondere wereld van cosmetica

vrijdag 30 april 2021 om 16:15
Wat fijn!MrsDuck schreef: ↑30-04-2021 15:49Mijn Child is binnen en het is een plaatje. De overige pakjes zullen morgen of volgende week dan wel komen.![]()
![]()
Ik zit nu te kwijlen over de nieuwste tinten lipstick van Charlotte Tilburry. Ik vind ze alle 4 mooi, maar 35 euro per stuk... Toch eens op Temptalia kijken of ik al dupes heb. Maar ik ben bijna jarig en moederdagzijn al twee redenen.

Mijn Going coconuts palet is binnen en zit op mijn ogen as we speak, en vandaag kwam ook het andere palet binnen, de Boudoir noir. Op het eerste gezicht erg mooi!
Mijn foundation is gek genoeg nog in Amerika (wel alle drie op dezelfde dag besteld, foundation is op dezelfde dag als palet 1 verzonden, dus raar)

vrijdag 30 april 2021 om 16:24
Heb ik dus ook. Toch weer 60 euro uitgegeven.
en eigenlijk wilde ik alleen de oogschaduw van kaleidos.
Maar die is 50 dollar ofzo. En de lipsticks 35. En voor 100 heb je de hele collectie, dus inclusief nog een set lipsticks en die scrub....dus ik zit mezelf heel erg wijs te maken dat het feitelijk heel economisch is, de gehele collectie kopen

Maar ik draag dus amper lipsticks, heb al een la vol en ik ken die hele formule niet.
vrijdag 30 april 2021 om 23:19
Zucht, allebei mijn colourpop bestellingen zijn nog in Amerika. Ik ben ongeduldig....
Surebaby, als je het kunt missen, waarom niet. Als je jezelf niet kietelt, een ander doet het niet!
Heeft iemand hier al de nieuwe L’Oréal powder infaillible foundation geprobeerd? Ik ben zo nieuwsgierig of het wat is. Maar hier hebben ze telkens niet mijn kleur. En ik ben te knieperig om hem voor 20 euro te bestellen bij de boozyshop (waar mijn kleur, denk ik, overigens ook uitverkocht is).
Surebaby, als je het kunt missen, waarom niet. Als je jezelf niet kietelt, een ander doet het niet!
Heeft iemand hier al de nieuwe L’Oréal powder infaillible foundation geprobeerd? Ik ben zo nieuwsgierig of het wat is. Maar hier hebben ze telkens niet mijn kleur. En ik ben te knieperig om hem voor 20 euro te bestellen bij de boozyshop (waar mijn kleur, denk ik, overigens ook uitverkocht is).

vrijdag 30 april 2021 om 23:26

zondag 2 mei 2021 om 17:24
Ja, dat lijkt mij ook het ideale product hiervoor.
Zelf gebruik ik geen crème- of vloeibare blush, om dezelfde reden. Het gaat toch vaak de strijd aan met mijn foundation, en bovendien poeder ik mijn foundation het liefst af. Dat kan niet vóór vloeibare blush, en daarna is het effect, of in ieder geval deels, verdwenen. Voor mij alleen maar poederblush. Ik vind specifiek die baked blushes van Milani heel mooi. Er zit een prachtige gloed in, die er absoluut niet poederig uitziet. Net of je crème blush hebt gebruikt, maar dan met het gemak van een poeder.

maandag 3 mei 2021 om 17:04
Deppen/ tamponeren met je kwast al geprobeerd? Zo breng ik mijn vloeibare blush ook aan.
maandag 3 mei 2021 om 19:28

maandag 3 mei 2021 om 19:34
Vandaag een sample gebruikt van de Clinique serum foundation. Ik denk dat ik iedere keer te hoge verwachtingen heb van foundation, en dat ik daarom blijf zoeken naar die ene perfecte. Deze is prima, maar eigenlijk niet wezenlijk anders dan andere prima foundations die ik al heb/ ooit geprobeerd heb. Ik heb twee samples, in twee verschillende kleuren, en die maak ik op, maar ik geloof niet dat ik daarna naar de winkel ren om het te kopen. Ik was trouwens gewoon bij de Douglas voor een moederdag cadeau, ik heb beslist geen foundation nodig. Bovendien is die van Colourpop nog onderweg
. Al is die nog steeds in Amerika en is er sinds 23 april niets meer gebeurd qua status.

vrijdag 7 mei 2021 om 20:42
Surebaby, heb je iets van de nieuwe collectie van Kaleidos kunnen bemachtigen?
Over mijn Colourpop bestellingen:
Paletten zijn mooi, wel allebei iets lichter dan gedacht. Maar blij mee.
De foundation heb ik nu twee dagen geprobeerd. De eerste dag was prima tot ongeveer halverwege de dag, daarna wat minder. Vandaag had ik er een andere spf onder en was hij véél mooier. Iets glanzend, maar niet te, gewoon fris en mooi! Wel af en toe een klein beetje moeten bijpoederen omdat het anders te glanzend werd, maar dus ook blij mee.
De foundation heb ik nu twee dagen geprobeerd. De eerste dag was prima tot ongeveer halverwege de dag, daarna wat minder. Vandaag had ik er een andere spf onder en was hij véél mooier. Iets glanzend, maar niet te, gewoon fris en mooi! Wel af en toe een klein beetje moeten bijpoederen omdat het anders te glanzend werd, maar dus ook blij mee.

vrijdag 7 mei 2021 om 20:59
Ja heb de pallette en een lipstick set. Ben benieuwd! Vorige keer duurde het 2 maanden.Jufjoke schreef: ↑07-05-2021 20:42Surebaby, heb je iets van de nieuwe collectie van Kaleidos kunnen bemachtigen?
Welke foundation heb je?

vrijdag 7 mei 2021 om 21:35

Ik heb de Pretty fresh foundation, die heb jij toch ook? Ik vind hem fijn tot zover.

vrijdag 7 mei 2021 om 21:37
Nieuwe collectie van Natasha Denona, zo mooi!
https://www.natashadenona.com/zendo_eye ... ?bsp=60094
Nee nee, ik koop dit niet. Ik ben echt voorlopig voorzien. Maar ik vind deze echt heel erg mooi
Nee nee, ik koop dit niet. Ik ben echt voorlopig voorzien. Maar ik vind deze echt heel erg mooi

zaterdag 8 mei 2021 om 18:13
Oh wauw, die is inderdaad mooi!!Jufjoke schreef: ↑07-05-2021 21:37Nieuwe collectie van Natasha Denona, zo mooi!
Nee nee, ik koop dit niet. Ik ben echt voorlopig voorzien. Maar ik vind deze echt heel erg mooi![]()
donderdag 13 mei 2021 om 12:53