Het etiket versus de realiteit
donderdag 11 augustus 2022 om 12:52
Geheel tegen mijn principes in heb ik mijn haar gekleurd. Door de zon was het kennelijk uitgebleekt, waardoor ik niet meer mooi bruin haar met zilvergrijze streepjes had, maar een beige/bruin/grijs geheel (melkboerenhondenhaar).
Gelukkig gekozen voor een kleuring die 28 dagen houdt, want de kleur ‘lichtbruin’ op de verpakking, pakte in werkelijkheid wel erg donker uit. Ik heb gelijk maar mijn haar grondig gewassen, zodat het ergste glimmende zwarte mutsjes effect er een beetje af is.
Wat is de gouden tip voor DHZ. Twee tinten lichter of gewoon proberen tot je iets hebt wat wel staat? Ik ben er nog niet uit of ik dit voor de lange duur wil, want ik vond grijs oprecht prima. Alleen niet dat vale.
Gelukkig gekozen voor een kleuring die 28 dagen houdt, want de kleur ‘lichtbruin’ op de verpakking, pakte in werkelijkheid wel erg donker uit. Ik heb gelijk maar mijn haar grondig gewassen, zodat het ergste glimmende zwarte mutsjes effect er een beetje af is.
Wat is de gouden tip voor DHZ. Twee tinten lichter of gewoon proberen tot je iets hebt wat wel staat? Ik ben er nog niet uit of ik dit voor de lange duur wil, want ik vond grijs oprecht prima. Alleen niet dat vale.
vrijdag 12 augustus 2022 om 12:36
Ik zit er niet heel erg mee. Inmiddels drie keer gewassen en het is nog niet echt lichter. Maandag moet ik weer werken dus ik ben benieuwd of het mensen gaat opvallen. Het staat niet stom of zo, dit is wel mijn kleur van vroeger, maar een flink stuk donkerder dan de afgelopen jaren. De andere tips, kleuropfrisser, streepjes kleuren, wil ik ook tzt wel proberen. Dat vaalbruine vind ik echt helemaal niets, dan kun je beter echt grijs zijn. Mijn haar is redelijk kort dus met een paar maanden is alles uitgegroeid.
vrijdag 12 augustus 2022 om 13:42
Gewoon lekkere glimlach en ervan uitgaan dat het allemaal best meevalt!KamilleT schreef: ↑12-08-2022 12:36Ik zit er niet heel erg mee. Inmiddels drie keer gewassen en het is nog niet echt lichter. Maandag moet ik weer werken dus ik ben benieuwd of het mensen gaat opvallen. Het staat niet stom of zo, dit is wel mijn kleur van vroeger, maar een flink stuk donkerder dan de afgelopen jaren. De andere tips, kleuropfrisser, streepjes kleuren, wil ik ook tzt wel proberen. Dat vaalbruine vind ik echt helemaal niets, dan kun je beter echt grijs zijn. Mijn haar is redelijk kort dus met een paar maanden is alles uitgegroeid.
anoniem_63b69d751b6f0 wijzigde dit bericht op 13-08-2022 07:17
0.91% gewijzigd
vrijdag 12 augustus 2022 om 18:53
Als je lichtbruin haar wil moet je vaak voor de iets donkere kleuren blond gaan, bij de drogisterij. Lichtbruin is vaak alsnog donker. Sowieso echt troep hoor, die kant en klare verf. Het beschadigt je haar heel erg, vergeleken met kappersverf.
Head and shoulders werkt goed om kleuren lichter te maken. Daarmee wassen en anders naar de kapper, die weet vast wel wat te doen.
Head and shoulders werkt goed om kleuren lichter te maken. Daarmee wassen en anders naar de kapper, die weet vast wel wat te doen.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in