Het parfumtopic is er weer !
woensdag 26 september 2007 om 14:11
woensdag 23 september 2009 om 22:19
donderdag 8 oktober 2009 om 17:30
donderdag 3 december 2009 om 13:31
...stilletjes hier ! Ik heb uiteindelijk de Eau Ambrée van Prada niet gekocht, het ging me toch tegenstaan. Maar goed dus dat ik eerst de tester geprobeerd heb. Een paar dagen geleden rook ik de nieuwe Victor en Rolf, "Eau mega", erg lekker vond ik die. Misschien dat ik die wel voor mezelf onder de kerstboom leg.
zondag 6 december 2009 om 21:19
quote:zoefie schreef op 03 december 2009 @ 13:31:
...stilletjes hier ! Ik heb uiteindelijk de Eau Ambrée van Prada niet gekocht, het ging me toch tegenstaan. Maar goed dus dat ik eerst de tester geprobeerd heb. Een paar dagen geleden rook ik de nieuwe Victor en Rolf, "Eau mega", erg lekker vond ik die. Misschien dat ik die wel voor mezelf onder de kerstboom leg.Ik heb deze geur wel gekocht. Eau Mega vond ik dus tegenvallen.
...stilletjes hier ! Ik heb uiteindelijk de Eau Ambrée van Prada niet gekocht, het ging me toch tegenstaan. Maar goed dus dat ik eerst de tester geprobeerd heb. Een paar dagen geleden rook ik de nieuwe Victor en Rolf, "Eau mega", erg lekker vond ik die. Misschien dat ik die wel voor mezelf onder de kerstboom leg.Ik heb deze geur wel gekocht. Eau Mega vond ik dus tegenvallen.
donderdag 22 april 2010 om 14:34
Hallo allemaal, ik zal weer eens enkele updates doen.
Van Elizabeth Taylor: Violet Eyes.
Een bloemige geur met oa. white peach, jasmine, violet, purple rose, cedar, amber en vanilla.
Van Jennifer Aniston: Lolavie.
De geur wordt omschreven als clean, sexy, floral.
Van Profumum: Ninfea.
Een fresh-floral met oa. cut grass, honeysuckle, rose en violet.
Van Lancôme een variant op Trésor: Trésor in Love.
Een fruity-floral met oa. bergamot, peach, pear, nectarine, Turkish rose, jasmine en cedar.
Van Dsquared2: She Wood Crystal Creek Wood.
Een floral-woody-musky met oa. crystalline watery accord, hawthorn, jasmine petals, violet, violet leaves, vetiver, sandalwood, white wood, amber en musk.
Van Moschino een variant op Glamour: Toujours Glamour.
Een bloemige geur met oa. red berries, violet leaves, jasmine, muguet, cardamom, bitter almond, heliotrope, benzoin en musk.
Van Bond no.9: Saks-en-rose.
Een bloemige geur met oa. nutmeg, rose, orris, tuberose, sandalwood, amber en musk.
Van Bond no.9: Andy Warhol Montauk.
Een citrus-woody met oa. bergamot, white laurel, blueberry, hyacinth, lily of the valley, honeysuckle, amber, driftwood, silver maple en red oak.
Van Eau d'Italie: Au Lac.
Een bloemige geur met oa. orange leaves, fig leaves, water lily, rose, osmanthus, jasmine, cedar, papyrus en amber.
Van Guerlain: La Cologne du Parfumeur.
Een citrus-musky met oa. Calabrian orange blossom, green accents, bergamot, lemon en musk.
Van Linari: Acqua Santa.
Een fruity-floral met oa. Sicilian bergamot, cassis, coriander, green notes, rose petals, jasmine, ylang-ylang, patchouli, lily, cyclamen, tonka bean, cedar en musk.
Van Elizabeth Taylor: Violet Eyes.
Een bloemige geur met oa. white peach, jasmine, violet, purple rose, cedar, amber en vanilla.
Van Jennifer Aniston: Lolavie.
De geur wordt omschreven als clean, sexy, floral.
Van Profumum: Ninfea.
Een fresh-floral met oa. cut grass, honeysuckle, rose en violet.
Van Lancôme een variant op Trésor: Trésor in Love.
Een fruity-floral met oa. bergamot, peach, pear, nectarine, Turkish rose, jasmine en cedar.
Van Dsquared2: She Wood Crystal Creek Wood.
Een floral-woody-musky met oa. crystalline watery accord, hawthorn, jasmine petals, violet, violet leaves, vetiver, sandalwood, white wood, amber en musk.
Van Moschino een variant op Glamour: Toujours Glamour.
Een bloemige geur met oa. red berries, violet leaves, jasmine, muguet, cardamom, bitter almond, heliotrope, benzoin en musk.
Van Bond no.9: Saks-en-rose.
Een bloemige geur met oa. nutmeg, rose, orris, tuberose, sandalwood, amber en musk.
Van Bond no.9: Andy Warhol Montauk.
Een citrus-woody met oa. bergamot, white laurel, blueberry, hyacinth, lily of the valley, honeysuckle, amber, driftwood, silver maple en red oak.
Van Eau d'Italie: Au Lac.
Een bloemige geur met oa. orange leaves, fig leaves, water lily, rose, osmanthus, jasmine, cedar, papyrus en amber.
Van Guerlain: La Cologne du Parfumeur.
Een citrus-musky met oa. Calabrian orange blossom, green accents, bergamot, lemon en musk.
Van Linari: Acqua Santa.
Een fruity-floral met oa. Sicilian bergamot, cassis, coriander, green notes, rose petals, jasmine, ylang-ylang, patchouli, lily, cyclamen, tonka bean, cedar en musk.
donderdag 22 april 2010 om 14:38
donderdag 22 april 2010 om 15:54
Hallo.
Mag ik vragen wat niche geuren zijn? Of wat het betekent?
Ik hou van parfum, maar heb er totaal geen verstand van.
Ik zou niet eens weten of ik nu een 'licht' of 'zwaarder' parfum ben.
Er staat namelijk van alles op mijn kastje.
Wat nu echt mijn geurtje is, is Armani Onde Mystery.
Mag ik vragen wat niche geuren zijn? Of wat het betekent?
Ik hou van parfum, maar heb er totaal geen verstand van.
Ik zou niet eens weten of ik nu een 'licht' of 'zwaarder' parfum ben.
Er staat namelijk van alles op mijn kastje.
Wat nu echt mijn geurtje is, is Armani Onde Mystery.
Ik heb geen motto.
donderdag 22 april 2010 om 16:25
Begentle, welkom!
Niche geuren zijn exclusiever, beter van kwaliteit en bevatten meer natuurlijke ingrediënten dan mainstream geuren.
Als je een tijdje alleen maar niche geuren gebruikt en daarna weer mainstream geuren ruik je duidelijk het verschil in kwaliteit (al zijn er uiteraard ook kwalitatief goede mainstream geuren).
Taylor, nog nieuwe geuren gekocht?
Niche geuren zijn exclusiever, beter van kwaliteit en bevatten meer natuurlijke ingrediënten dan mainstream geuren.
Als je een tijdje alleen maar niche geuren gebruikt en daarna weer mainstream geuren ruik je duidelijk het verschil in kwaliteit (al zijn er uiteraard ook kwalitatief goede mainstream geuren).
Taylor, nog nieuwe geuren gekocht?
donderdag 22 april 2010 om 16:32
Hoi Dalida en alle anderen.
Fijn dat we weer verder kunnen. Heb het gepraat over geuren echt gemist.
Ik ken niet heel veel niche geuren, maar wel veel van Serge Lutens en een paar van Montale en Etro.
Vooral de eerste twee merken zijn vooral veel geconcentreerder en aparter dan de meeste 'designer'geuren.
Maar b.v. Guerlain, Dior en Chanel hebben ook heel mooie geuren.
Fijn dat we weer verder kunnen. Heb het gepraat over geuren echt gemist.
Ik ken niet heel veel niche geuren, maar wel veel van Serge Lutens en een paar van Montale en Etro.
Vooral de eerste twee merken zijn vooral veel geconcentreerder en aparter dan de meeste 'designer'geuren.
Maar b.v. Guerlain, Dior en Chanel hebben ook heel mooie geuren.
donderdag 22 april 2010 om 16:57
Dalida, bij www.eleven.se (in Zweden) kun je Pink Sugar Sensual bestellen. Ze versturen ook naar Nederland.
Ik ga er een over lezen op Fragrantica.
Ik ga er een over lezen op Fragrantica.
donderdag 22 april 2010 om 17:30
donderdag 22 april 2010 om 17:40
donderdag 22 april 2010 om 17:48
Hoi hoi,
Dalida, Marcelle, Taylor, Emma, Yoie, fijn jullie weer te zien!! Heb het forum ook erg gemist
Mooie lijst met nieuwe geuren Dalida! Dank je!
Begentle welkom!!
Marcelle, Dalida, mbt de nieuwe Un Petit Rain, ze bezorgen idd helaas niet naar NL, zie http://www.millerharris.com/terms/
Zoeffie, gaat het met jou?
Dalida, Marcelle, Taylor, Emma, Yoie, fijn jullie weer te zien!! Heb het forum ook erg gemist
Mooie lijst met nieuwe geuren Dalida! Dank je!
Begentle welkom!!
Marcelle, Dalida, mbt de nieuwe Un Petit Rain, ze bezorgen idd helaas niet naar NL, zie http://www.millerharris.com/terms/
Zoeffie, gaat het met jou?
donderdag 22 april 2010 om 18:06
donderdag 22 april 2010 om 18:44