Mode & Beauty alle pijlers

Kort kapsel: tips?

12-08-2020 08:28 147 berichten
Edit: het is al gebeurt ;-)

Ik zit eraan te denken om mijn haar kort te laten knippen. Alleen weet nog niet welk model. Iemand tips?

- Ik ben niet iemand die urenlang bezig wil zijn met in model fohnen, 20 haarverzorgingsproducten erin smeren etc.
- Ik draag geen make-up
- Mijn gezichtsvorm is langwerpig / ovaal
- Ik sta wel open voor iets aparts, als het maar niet teveel werk is haha

Welke kapsels zouden hierbij passen denken jullie? of kan ik het toch beter lang houden??
anoniem_644a441f18f50 wijzigde dit bericht op 12-08-2020 18:57
12.20% gewijzigd
Ik heb trouwens net kort late knippen ! Reactie van mijn zoon je lijkt wel een ander mens ha ha
Alle reacties Link kopieren
Oh, joh, dat is snel! (hou ik van, mensen die knopen kunnen doorhakken).

Maar wat vind je er zélf van dan?
Ik weet het nog niet, ik moet morgen even kijken of ik het zelf in model krijg :rofl: Tot nu toe wel blij mee. Alleen had ik gehoopt dat ik het op magische wijze opeens wat minder warm zou hebben maar dat is natuurlijk een beetje gek. Is nog steeds warm ;-)
Wat heb je voor model laten knippen?
Alle reacties Link kopieren
LīlyRose schreef:
12-08-2020 17:56
Wat heb je voor model laten knippen?

Ja, wil ik ook weten.

En nee, dat had ik je wel kunnen vertellen. Ook met kort is het warm. :rofl:
Dat is idd heel snel! :-D
Heb je een foto? Of voorbeeld van soortgelijk kapsel? Ben wel benieuwd hoe t is geworden!

En warm is t idd ook met kort haar... :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook weer kort haar. Het is makkelijker dan mijn lange haar. Ten eerste; het is zo droog en ten tweede; hoefik mijn handen er alleen maar een beetje doorheen te doen. Iedereen om mij heen is blij dat ik het weer kort heb. Iets langer dan een Pixie cut. Ik was het wel iedere dag, maar dat is heerlijk en geen probleem, want met mijn lange haar duurde het eeuwig voordat het droog was en een staart gleed eruit tijdens het sporten. Ik vind kort haar persoonlijk heel aantrekkelijk bij een vrouw en ik ken heel veel mannen die dat met mij eens zijn.

Succes met je keuze! En weet je vind je het niets dan groeit het weer aan, ik ben zo vaak van super lang naar super kort gegaan ook wel eens een bob, maar daar zat te veel werk in, je kan het net niet vast doen en dan zit je nog met dat haar om je heen. Oja, mijn haar is stijl met een klein beetje slag.
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik lees nu dat je het hebt geknipt, wauw snel! Zo ben ik ook als ik iets in mijn hoofd heb, dan moet het ook meteen worden gedaan 👻 wat voor soort kort kapsel heb je laten knippen?
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
mindervanmij schreef:
12-08-2020 17:45
Ik heb trouwens net kort late knippen ! Reactie van mijn zoon je lijkt wel een ander mens ha ha
Haha, ik ben ook benieuwd wat het is geworden! Mijn zoon (4) zei trouwens: ‘Wat heb je raar haar!!’ toen ik thuiskwam met m’n korte haar. Dat is de reactie van jouw zoon beter :proud:
Alle reacties Link kopieren
C⨀urage schreef:
12-08-2020 15:27
Jij beschrijft precies mijn probleem/uitdaging. Hoe vínd je een kapper die je consequent knipt als je er éénmaal achter bent wat je het beste staat.
Ik neem nu wel een foto mee, maar dan nog...
Mijn kapper :proud:

Hoewel niet consequent, want ik wil steeds een variatie, maar wel altijd passend bij mij 💗
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Tof trouwens dat je meteen de knoop (en je haar) hebt doorgeknipt TO.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Een zijscheiding en dan aan de ene kant is het ongeveer tot oorhoogte en aan de andere kant opgeschoren :) Ik heb geen foto sorry
Alle reacties Link kopieren
Wanneer je geen make up draagt dan zou ik het niet doen. Ik heb zelf ook kort haar en zonder make up werd ik wel een beetje een jongen/lesbo van.

Wat voor soort haar heb je?

Dik, dun, stijl, slag of krullen?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
mindervanmij schreef:
12-08-2020 18:55
Een zijscheiding en dan aan de ene kant is het ongeveer tot oorhoogte en aan de andere kant opgeschoren :) Ik heb geen foto sorry
Meteen ook écht kort. Stoer!
Geen voorbeeldfoto van internet of zo?
Afbeelding

Hier lijkt het een beetje op. Alleen de kapster durfde niet zoveel met de tondeuse dus het is allemaal wat meer opgeknipt en een heel klein beetje tondeuze. Misschien gaat een vriendin het nog wat bijwerken :rofl: Volgende keer wil ik meer tondeuse
Alle reacties Link kopieren
Indien je tonduese wil: ga naar kinky kappers daar werken geen bange kappers.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Oh mooi!
Ik heb ook een zijscheiding, maar iets meer naar het midden. Heel erg naar links of rechts staat mij (denk ik) niet En door de foto van Marana realiseerde ik me dat ik het achter gewoon veel korter wil. Dus dat ga ik de volgende keer gewoon laten doen. Is het niks, dan groeit het wel weer aan.

Ik stuur je wel een PB over je kapper Lolly. :)
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
12-08-2020 18:55
Wanneer je geen make up draagt dan zou ik het niet doen. Ik heb zelf ook kort haar en zonder make up werd ik wel een beetje een jongen/lesbo van.

Wat voor soort haar heb je?

Dik, dun, stijl, slag of krullen?
Ik zal het eens navragen of ik er uit zie als een jongen of lesbo.
Sowieso nooit geweten dat er een lesbolook was die elke vrouw die uit de kast komt zichzelf automatisch aan meet.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
mindervanmij schreef:
12-08-2020 19:05
Afbeelding

Hier lijkt het een beetje op. Alleen de kapster durfde niet zoveel met de tondeuse dus het is allemaal wat meer opgeknipt en een heel klein beetje tondeuze. Misschien gaat een vriendin het nog wat bijwerken :rofl: Volgende keer wil ik meer tondeuse
Gaaf!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
mindervanmij schreef:
12-08-2020 19:05
Afbeelding

Hier lijkt het een beetje op. Alleen de kapster durfde niet zoveel met de tondeuse dus het is allemaal wat meer opgeknipt en een heel klein beetje tondeuze. Misschien gaat een vriendin het nog wat bijwerken :rofl: Volgende keer wil ik meer tondeuse
Tof kapsel
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
12-08-2020 19:16
Ik zal het eens navragen of ik er uit zie als een jongen of lesbo.
Sowieso nooit geweten dat er een lesbolook was die elke vrouw die uit de kast komt zichzelf automatisch aan meet.
Ik denk niet zo, maar het waren wel zaken die ik achter mijn rug om via via terug kreeg...
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik kan er echt niet van wakker liggen als mensen denken dat ik lesbisch ben. Is dat een belediging tegenwoordig??
Wat tof zeg, en stoer dat je het gewoon ineens zo hebt gedaan!
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
12-08-2020 19:18
Ik denk niet zo, maar het waren wel zaken die ik achter mijn rug om via via terug kreeg...
Dat lesbiennes er allemaal hetzelfde uit zien?

Overigens dat kort haar zonder make-up niet bij jou past, maakt het geen wetmatigheid. Ik zie er juist super vrouwelijk uit met mijn korte haar, overigens geen idee wat dat zegt over mijn seksualiteit.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
mindervanmij schreef:
12-08-2020 19:21
Ik kan er echt niet van wakker liggen als mensen denken dat ik lesbisch ben. Is dat een belediging tegenwoordig??
Ook dat niet, nee.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven