Mode & Beauty alle pijlers

Kringloop koopjes

10-01-2012 12:31 1132 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naast vintage, ben ik ook gek op het afstruinen van kringloopwinkels. De sport van het zoeken, spotten, passen en scoren vind ik zo af en toe heerlijk. Het liefst doe ik het samen met andere liefhebbers, dan kan je ook nog eens topstukken voor elkaar vinden.

Vinden jullie wel eens wat? Laat hier je kringloop-aankopen zien!
quote:NymphadoraTonks schreef op 20 december 2016 @ 17:50:

Vlotte geesten heb ik ooit voor sinterklaas gekregen Dat heb ik nooit bij de kringloop kunnen vinden. Set wel. Koehandel ook.

Wat trouwens ook echt een leuk spel is (nooit bij de kringloop gezien helaas)

[img]https://images-eu.ssl-images-amazon.com ... L1500_.jpg[/img]

Echt kopen als je dat een keer tegenkomt veel leuker dan het lijkt. Ik vind het leuker dan vlotte geesten.

Star Wars en James Bond ziet er ook leuk uit.

Ik heb een tijd kringloopwinkels overgeslagen ivm ruimtegebrek. Binnenkort heb ik een eigen hobbykamer als extra ruimte

Weer ruimte om spelletjes op te slaan. voor 1-5 euro per spel is dat ook geen dure hobby.

Ik hoop over een tijd ook escape room en patchwork te kunnen vinden bij de kringloop.

[img]http://escaperoomthegame.com/images/abo ... dalone.png[/img]

[img]https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3 ... 502529.jpg[/img]

Die glaasjes klinken ook leuk! Leuke kopjes met schotels vind ik ook lastig om te vinden bij de kringloop!

Ben bang dat die spellen niet in de kringloop terecht komen. Worden toch wel gespeeld door spelers die weten wat de spellen waard zijn, en ze doorverkopen via bordspellenmarkt, of andere spellensites/ pagina's.

En patchwork is de nieuwprijs wel waard
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Toch zie ik regelmatig Carcassonne, Kolonisten en uitbreidingen.

De uitbreidingen "Val van Rome" en "Steden en Ridders" komen bij de kringloop weg.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ik heb mijn uitbreidingen voor kolonisten ook allemaal van de kringloop.

Deze plus uitbreidingen ook. En anders misschien op koningsdag.

Patchwork is ook helemaal geen duur spel, dus anders koop ik het gewoon een keer
Het Viva forum is papaja.
Deze en ik de jas.

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Mooi Enn!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Mooie jas, Enn !
Is dat spel "In de ban van de ring" leuk ? Het ligt hier nog in de Geheime Doos.

Deze had ik in de zak van Sinterklaas gestopt, maar nog niet gespeeld, zoon heeft teveel huiswerk.

heb in de ban van de ring ook, vond de spelregels voor 2 nogal vaag.

Verder toch weer eens gaan kijken naar nieuwe koopjes, helaas alleen Anubis stratego en mijn tent is top, en nog wat vaags
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Mooie jas!quote:Snoesje666 schreef op 20 december 2016 @ 23:10:

Is dat spel "In de ban van de ring" leuk ? Het ligt hier nog in de Geheime Doos.

Deze had ik in de zak van Sinterklaas gestopt, maar nog niet gespeeld, zoon heeft teveel huiswerk.

[afbeelding]

Het Duel heb ik ook nog niet gespeeld, maar wel sinds kort in huis

In de ban van de ring vind ik een erg leuk spel. Het is niet echt een makkelijk spel vind ik. Ik moet de handleiding wel in de buurt houden. Het is geen spel om even snel tussendoor te spelen en ik denk dat een speelleeftijd vanaf 12 jaar wel klopt. Het leuke is, vind ik, dat je samen tegen het bord speelt en dus echt moet samenwerken en overleggen. Ik heb nog nooit gewonnen, al heb ik het nog maar 2 of 3 keer gespeeld.
quote:Habbekratz schreef op 18 december 2016 @ 09:08:

Wie weet er een leuke originele naam voor een kringloop?

De schatkamer? (In de post boven de jouwe stond schatzoeken, vandaar).

Verder is dit een ordinaire tvp, ik hou van kringlopen!
Vandaag in de kringloop de hongerspelen triologie, paperback, helemaal nieuw. Voor 2 euro per stuk.

Voor 4 euro laarzen voor dochter, helemaal nieuw.

Was een leuke kringloopdag.
Dus.
Leuke laarzen !!
Echt he, dochter was er ook blij mee.

Heb alleen de knoopjes wat moeten verzetten omdat ze anders afzakken, ziet er nog steeds prima uit (Y)
Dus.
Wat een leuk topic! Ik zie het nu pas.
Splinternieuw nepleren jasje met gaasinzetten voor drie euro.

Ja, hij is inderdaad zo ordi als het klinkt, mooi voor een themafeestje.

Fijn dat iedereen weer blij is met de koopjes

Ik was vandaag bij een andere kringloopwinkel voor een stapel Donald Duckjes en toen zag ik weer De Kinderen van Catan. Weer zonder prijsje. Heb 'm nu maar laten staan
Ik haal dit topic maar weer eens even naar boven!

Gisteren stuitte ik op een práchtige kringloopwinkel in Delft. Wát een ruimte, wat stond alles keurig uitgestald, echt heel fraai allemaal.

Ik heb er niets gekocht, had niet veel tijd, maar geef graag even aan jullie het adres door :

http://rataplan.nl/ratapl ... oopwinkel-rataplan-delft/

Hebben jullie recent nog leuke dingen gescoord?
Zoon scoort graag stripboeken, wij zijn zelf flink aan het opruimen/leegruimen.

Nog wel gratis een megadoos Electro mee kunnen nemen, ik heb nu een enorme stapel electrokaarten. Heerlijk. Uit 1958, lees ik op internet.

quote:Beter.Laat schreef op 05 maart 2017 @ 12:24:

Ik haal dit topic maar weer eens even naar boven!

Gisteren stuitte ik op een práchtige kringloopwinkel in Delft. Wát een ruimte, wat stond alles keurig uitgestald, echt heel fraai allemaal.

Ik heb er niets gekocht, had niet veel tijd, maar geef graag even aan jullie het adres door :

http://rataplan.nl/ratapl ... oopwinkel-rataplan-delft/

Hebben jullie recent nog leuke dingen gescoord?Haha, hier kom ik regelmatig!! Idd een leuke kringloop.
It's 5 o'clock somewhere
Ik ben zonder iets naar buiten gegaan de laatste keer.

Wel bij Ikea nieuwe LED lampjes voor in een lamp gekocht. Ik durfde het niet, maar zag dat er gewone lampen in zaten die vervangbaar waren.

Ik zoek een nieuwe stoel en hier alleen in sets van 4 stuks te koop. Een (= 1) stoel is voldoende.

Vorig jaar een tafeltje van Ikea waar ik lang over twijfelde vanwege de hoge prijs bij Ikea heb ik wel gekocht voor ongeveer 10% van de nieuwwaarde. Meestal vragen ze hier bij de Kringloop 50% van de nieuwwaarde of zelfs 90%. Een lamp had ik bij de Kringloop minder voordelig dan ik eerst dacht. Maar was opnieuw in assortiment gekomen.

De tafel is handig en precies de goede maat.
Tvp van een kringloop fanaat...

Mijn beste koopjes van de afgelopen jaren:

Dr Martens voor 1 euro

Artifort designstoel voor 7,50

Jaren 60 kast voor 25 euro (levert op marktplaats zo 500 euro op maar ik hou hem lekker zelf).

Als je kringloop roept stort mijn hele huis in.
Live long and prosper
Vandaag wezen wandelen in de stad met m'n zoontje in z'n kinderwagen. Ik was aan het bellen met m'n man en opeens zag ik in de etalage van een kringloop een tas staan. Het viel me op dat die verdacht veel op m'n zusje's dure merk tas leek. Dus ik liep naar binnen en vroeg of ik die ene tas mag zien. Dat mocht gelukkig, want normaal doen ze dat nooit. Je raadt het al, het is idd een DKNY tas wat nu nog te koop is voor £330! En wat heb ik ervoor betaald? Nou maar £12

Hij is nog als nieuw. Ik ben zo blij als een kind en m'n zusje erg jaloers hahaha
Waar een wil is, is een weg
4 thriller boeken voor 2 euro

4 koffie senseo bekers 1,20

Rood met wit gestipt pannetje 50 cent

Zag een leuk zomerjurkje,paste goed.Moest m,n mandje bij de trap laten staan voordat ik naar boven ging.

Oke ik boven kijken,kwam terug mandje weg met jurk,overal met de verkoopster gezocht nergens te vinden.

Dan was het waarschijnlijk niet bedoeld voor mij,was ook duur wel 4 euro
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
quote:verginia84 schreef op 15 maart 2017 @ 00:55:

Vandaag wezen wandelen in de stad met m'n zoontje in z'n kinderwagen. Ik was aan het bellen met m'n man en opeens zag ik in de etalage van een kringloop een tas staan. Het viel me op dat die verdacht veel op m'n zusje's dure merk tas leek. Dus ik liep naar binnen en vroeg of ik die ene tas mag zien. Dat mocht gelukkig, want normaal doen ze dat nooit. Je raadt het al, het is idd een DKNY tas wat nu nog te koop is voor £330! En wat heb ik ervoor betaald? Nou maar £12

Hij is nog als nieuw. Ik ben zo blij als een kind en m'n zusje erg jaloers hahahaIk wil je blijdschap niet dempen, maar van merktassen worden hele goede neppers verkocht....

Leg hem maar naast die van je zus en vergelijk ze nauwkeurig.

Ik kan me niet voorstellen dat iemand die zo'n tas gekocht heeft hem naar de Kringloop brengt in plaats van hem zelf te verkopen.
Ik had ooit een splinternieuwe LeSportsac schoudertas van $ 90 voor € 6.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven