Mode & Beauty alle pijlers

Kringloop koopjes

10-01-2012 12:31 1132 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naast vintage, ben ik ook gek op het afstruinen van kringloopwinkels. De sport van het zoeken, spotten, passen en scoren vind ik zo af en toe heerlijk. Het liefst doe ik het samen met andere liefhebbers, dan kan je ook nog eens topstukken voor elkaar vinden.

Vinden jullie wel eens wat? Laat hier je kringloop-aankopen zien!
Jaaa Maarssen (L)
Oeh deze daar dus gevonden Tante, cute heah!

Leuke schoenen!
Leuke H&M tas van vorig seizoen, nog helemaal nieuw voor

2 euro. @ De Schalm
Nieuwe kringloop dress!
quote:Soppie300 schreef op 21 januari 2012 @ 12:55:

[...]

Willem II (vanaf juni)

Ah XL (vanaf juni) allebei VROEG gaan !!

In Goirle: de koopjeshal (die is vast)

Verder natuurlijk de Koninginnedagmarkt (zaklamp mee)

De Meimarkt

Op het terrein van Land van Ooit is elk jaar een rommelmarkt. Ook in de gaten houden.

Jaa, de meimarkt! Ben zo blij dat ie uiteindelijk toch doorgaat.

Ow, vergeet ook de MillHill Rommelmarkt niet. Is in september bij het MillHill College in Goirle. Daar staat alles op 'soort': glazen bij glazen, beeldjes bij beeldjes etc.
quote:fiftiesdarling schreef op 09 maart 2012 @ 12:11:

Nieuwe kringloop dress!Leuk! Patroon is ook perfect voor de lente.
Kleding kopen in een kringloopwinkel kopen houdt me tegen,omdat je niet weet van wie het afkomstig is. Maar goed in een kledingwinkel past Jan en alleman het ook aan natuurlijk.
Ik was nieuwe kleding sowieso altijd voordat ik het aantrek.
Je kan er van uit gaan dat er meer mensen aan gezeten hebben wanneer het vers uit de fabriek in de H&M komt te hangen ;)
quote:Ceci schreef op 09 maart 2012 @ 13:50:

Ik was nieuwe kleding sowieso altijd voordat ik het aantrek. Hier ook,en dan nog vind ik het anders met nieuwe kleding,dan met kleding van de kringloop.
quote:Nikki1973 schreef op 06 februari 2012 @ 12:29:

[...]

Is deze winkel alleen voor kinderkleding??Ja. Maar vlak naast deze twee winkels zit ook nog een winkel voor volwassenenkleding.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Gewoon goed wassen die kleding.

Ik denk er niet teveel bij na. Een als het een trui is die van een enorme zweetotter is geweest ruik je dat wel.

De meeste kleding van de kringloop vind ik altijd verrassend netjes en schoon.
De kringlopen die ik ken wassen/stomen de kleding ook vaak, maar dat zijn wel de nettere kringlopen. Maakt het prettiger om te shoppen. Edoch, als je last hebt van het idee dat het van een ander is geweest is kringlopen gewoon niks voor je
Hier een overzichtje met kingloopjes van de laatste tijd.

Kringlopen jullie nog wel eens ?
quote:fiftiesdarling schreef op 15 april 2012 @ 11:32:

Hier een overzichtje met kingloopjes van de laatste tijd.

Kringlopen jullie nog wel eens ?

Ja hoor, pas nog naar het waterlooplein geweest. Heb alleen niet echt ruimte voor nieuwe meubels oid, dus niks gekocht (behalve kleding uiteraard ) en dan dat kaartje voor jou.

Als ik ga verhuizen dan ga ik wel weer intensief kringlopen.
En ik zoek nog steeds een mooie kroonluchter.
In Groningen bij Pino voor 11 euro voor Snoezekind twee polo's gescoord. Eéntje van Gant, en ééntje van River Woods.

Een Gaastra heb ik laten hangen, effen rood vond ik een beetje saai, evenals een Kappa, daar zat een heel vage ondefinieerbare veeg in, als ik hem tegen het licht hield. Waarschijnlijk is die vlek niet uitwasbaar, dan geef ik mijn goede geld er niet aan uit.

Er hing aan het euro-rek een übercute kleurig geblokt McGregor-overhemdje, in maatje 74 ofzo. Niet gekocht, achteraf spijt, collega heeft een zoontje gekregen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ik heb een witte rieten stoel gekocht bij het Goed voor 7,50 vorige week. Ik vind hem heel grappig, een beetje 70's, ik heb er gekleurde kussentjes in gelegd en een bloem kleedje eronder.

Hij lijkt wel wat op deze, hoewel de mijne er beter uitziet :

stoel
Ik van de week weer een leuke kussen (donkergroen, winterkleurtje, dus die ligt (gewassen) in de kast). shirtje van gsus, blouse gaastra, shirtje diesel en shirtje WE voor de kids. Mazzel mee denk ik... Vaas en een mega mindy schoolbekker... voor 11,80. :-)
quote:Yavanna schreef op 16 april 2012 @ 00:51:

Ik heb een witte rieten stoel gekocht bij het Goed voor 7,50 vorige week. Ik vind hem heel grappig, een beetje 70's, ik heb er gekleurde kussentjes in gelegd en een bloem kleedje eronder.

Hij lijkt wel wat op deze, hoewel de mijne er beter uitziet :

stoelHele leuke stoel! Mag graag kringlopen!
Up voor deze zelf al even niet geweest!
er gaan hier wat te veel mensen naar de Kringloop en ook merk ik dat het mooiste er in het uitzoekproces al uitgehaald is door 'vrijwilligers'.

maar jaren terug vaak veel merkkleding kunnen scoren!
Dat is mij ook wel eens opgevallen. Helaas.... maar veel vintage merken kennen ze niet, dus daar kan je wel eens mazzel mee hebben!
Heb vandaag wel jolige aankopen gedaan; een Esprit blouse, armband, twee riemen en een lieve broche.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven