Mode & Beauty alle pijlers

Make up Junkies

24-09-2011 14:55 250 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn grootste verslaving is Make up, aangezien de meeste topics over kleding en schoenen gaan, en de meeste make up topics al wat ouder zijn open ik er nu een waar je alle vragen en kennis kan delen!

Mede junkies, Meld jullie om onze verslaving te voeden
@ johanna

Weet niet of je het magazine van de Douglas ook ontvangt,maar dat zat een sachet in van een foundation van Estee lauder de stay on place en deze nadat ik hem s'morgens had opgebracht zat het sávonds ook nog erg goed. Dit is wel eentje voor mij om te onthouden. Heb zelf een van de MAC,lmaar wil ook wel eens wat nieuws uitproberen Laatst had ik die van Maybeline de Eraser op mijn hand uitgetest maar dat lijkt me zo'n foundation als je een keer langs je gezicht wrijft dat je gelijk wat weg haalt.
Estee lauder heeft hele goede foundations inderdaad!

Ik heb gisteren mijn BB cream ontvangen. Heb hem gisteren en vandaag uitgeprobeerd. Ben er best tevreden over, alleen valt de kleur wat licht uit. Of ie echt vlekjes verminderd en huidveroudering tegen gaat weet ik niet.. Maar hij dekt inderdaad wel op een natuurlijke manier en ik glim een hele dag niet.
quote:La.vie schreef op 04 oktober 2011 @ 21:03:

Gebruik je mascara als eyeliner? Sorry, ik begrijp het niet helemaal.quote:Johanna85 schreef op 04 oktober 2011 @ 21:33:

@la.vie volgens mij bedoelt Saeva dat je een normale eyeliner op kunt doen en hierover een laagje watervaste eyeliner-dan is het makkelijker te verwijderenPrecies.
.
@superhuisvrouw: Ok,ga denk ik gewoon eens naar Douglas 's ochtends en probeer 'm even uit,dank voor de tip!

@sara: gebruik je het onder je foundation,of is het alleen basis (zoals dagcreme met een kleurtje)
quote:Johanna85 schreef op 05 oktober 2011 @ 14:46:

@superhuisvrouw: Ok,ga denk ik gewoon eens naar Douglas 's ochtends en probeer 'm even uit,dank voor de tip!

@sara: gebruik je het onder je foundation,of is het alleen basis (zoals dagcreme met een kleurtje)Heb het beiden geprobeerd en vond het op de beide manieren goed werken, de kleur is ietsje te licht voor me maar het lijkt niet onnatuurlijk, als ik het alleen draag lijkt het echt alsof ik niks op heb maar geeft toch redelijke dekking. Ik gebruikte een foundation die ietsje te donker is en zat goed van kleur bovenop de BB. En een van de dagen ga ik ze eens mengen en zien wat dat geeft

Ik verwacht deze week nog een Bobbi Brown en Laura mercier foundation, en dan is het genoeg :p zal daar ook wat over zeggen
Ja,mengen klinkt wel slim inderdaad! Ben benieuwd!
Ben benieuwd hoe het mengen uitpakt,en met kunstlicht ziet het er ook altijd weer anders uit dan bij daglicht. Maar zit de bb

Cream ook in een potje of is het een soort coverderm maar dan een stick.
Ik heb deze, een 20ml 'knijpflesje'

Zo ziet de grote versie van 50 ml eruit, met een pompje onderaan.

Ik denk dat de meeste andere bb creams van andere merken enzo ook zo te verkrijgen zijn, maar er zijn ook poeders in een compact, maar nog niet gebruikt. Vind de verpakking van de 50 ml wel handig
@Johanna,

De hema-kwast bevalt me wel goed. Mooi resultaat, je kunt alles mooi "uitwrijven" Heb hem nog niet vaak gebruikt dus qua dosering is het wel nog even wennen.
Ik heb van Revlon een liquid eyeliner en een oogpotlood besteld (omdat ik zo ontevreden ben over die van BarryM). Ontvang ze morgen, als het goed is. Ik ben benieuwd.

Ik ga voorlopig maar niet beginnen met foundations en/of poeders. Ik heb deze week voor mijn eczeem (wel of niet in/door de haarvaatjes, is nog onduidelijk) twee verschillende crèmes gekregen. Moet beide een paar keer per dag gebruiken. Vind ik eigenlijk al te veel smeerwerk op een dag...

Het is niet besmettelijk, waarschijnlijk iets hormonaals, iemand bekend ermee?
anoniem_124453 wijzigde dit bericht op 07-10-2011 13:26
Reden: Vraag toegevoegd
% gewijzigd
Ik ga morgen even flink mijn make-up voorraad vergroten en de Hema en the Body shop plunderen; iemand nog tips?

(naast de foundationkwast,dank @blusher)
@saeva: waar bestel je?
Bij eBay, maar de laatste bestelling (nageldingen) was bij de Wehkamp.

Mijn man keek er voor een jas en toen dacht ik: even kijken of ze ook make-up verkopen (wist ik niet).
ik heb nieuwe kwasten (Hema) en nu zit alles er een stuk beter op (foundation/poeder/oogschaduw), wat een verschil maakt het ook hoe de blush nu zit.

Nu nog een keer die mooie Mac-oogschaduw die VC hier laatst postte....

Hoe bevallen jouw aankopen @saeva?

Hoe houden jullie je kwasten schoon?

Ik zie ergens staan: olijfolie+afwasmiddel, doet iemand van hier dat?
Mac heeft iets om kwasten te wassen maar heb het nog niet getest. Ik gebruik gewoon een hele zachte shampoo of babyshampoo
quote:Johanna85 schreef op 08 oktober 2011 @ 21:06:

Hoe bevallen jouw aankopen @saeva?Net gisteren ontvangen. Denk dat ik morgen of dinsdag even ga tutten.
O, ik heb wel lakdingen ontvangen en uitgeprobeerd.

Orly Bonder Basecoat (Super!)

Revlon Totally Toffee (Niet zo goed als OPI, maar wel oké.)

Revlon Quick Dry topcoat (echt snel droog en hard. Super!).

Het lakken is best goed gelukt, al zeg ik het zelf.
Wow dat ziet er zeker mooi uit, dat wordt mijn volgende prpject zie ik al
Mooie warme kleur!

En inderdaad goed gelakt! :D

Dekken revlon lakjes in het algemeen goed of heb je echt laaaagen nodig?
Nee, niet echt. Ik heb twee lagen gebruikt, maar eigenlijk had ik beter drie kunnen doen.

't Lijkt wel alsof drie lagen de 'standaard' is... 'Vroeger' waren 2 genoeg.
Ik ga hier eventjes mee lezen, want wil me ook graag verdiepen in het make uppen !
Vandaag goede basismake-up gedaan met nieuwe kwasten en naar aanleiding van een filmpje op youtube alleen poeder op voorhoofd-neus-kin,nu zie ik er niet meer zo geisha uit . Zou alleen ook wel klein beetje lippenstift willen gebruiken,kent iemand er een die nog het meest op je eigen lipkleur lijkt (subtiel) maar die wel goed blijft zitten zonder uit te drogen?
Goh iedereen heeft een andere lipkleur.. Ik vind die van MAC heel fijn van formule. Beetje prijzig (17-18 ¤ )
Vindt zelf de nude kleurige lipgloss van de MAC erg fijn,de enige die mijn lippen geen spiegeleffect geven,en blijft goed zitten. Vindt ze ook prijzig ,net als de foundation van 33 euro maar ben nog geen vergelijkbare tegengekomen,waar ik ook zo tevreden iver ben.

Kennen jullie de make up van Kiko ook erg fijne make up ,winkel zit in shoppingcenter Oberhausen .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven