Mode & Beauty alle pijlers

Make up Junkies

24-09-2011 14:55 250 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn grootste verslaving is Make up, aangezien de meeste topics over kleding en schoenen gaan, en de meeste make up topics al wat ouder zijn open ik er nu een waar je alle vragen en kennis kan delen!

Mede junkies, Meld jullie om onze verslaving te voeden
Ik hou van deze mascara! Sumptuous Extreme van Estee Lauder.

Life is a series of pulls back and forth. You want to do one thing, but you are bound to do something else.
@Superhuisvrouw: nee ken ik niet, ik gebruik wel vaak Alverde-producten (Duitse DM drogist), ook fijn
Iemand een truc voor aan-elkaar-plakkende wimpers bij het opbrengen van je mascara?
@ framboosje

Klontert de mascara die jij hebt van estee niet?

Ik gebruik nu eentje van Clarins was eens zo 'n aanbieding in een doos met een remover erbij maar vindt hem wel snel klonteren. Die van Dior kon ik niet tegen begonnen mijn ogen verschrikkelijk van te irriteren. Ga ook weer op strooptocht en,kijken, wat voor acties ze nu weer hebben bij de Douglas.

Zo kijk ik straks ook uit naar een setje huidverzorging van Sisley

Is zo duur een potje creme kost al 100 euro maar heb ooit eens een proefje meegehad maar is een geweldig goedje.

En dan vind ik die probeersetjes altijd wel aantrekkelijk om uit te proberen voor een langere tijd voor dat je ets aanschaft en dat het dan toch niet blijkt te bevallen. Maar ben ze nog niet tegen gekomen.
Deze mascara klontert in elk geval niet.

Ik ben er heel enthousiast over.

Kennen jullie make-up van het merk Catrice?

Zie het in de Cosmopolitan veel staan, best mooie dingen op zich-ben wel benieuwd naar de blusherstick.
De. Nagellak van catrice ken ik wel,en een lipstick heb ik ervan.

Het is betaalbaar dat wel weer vond de nagellak niet echt fijn lakken.
Ik heb gisteren bij een landelijke drogisterijketen twee mascara's gescoord voor 80 cent per stuk! was een actie. Ik heb een 'gewone' mascara en een wimper en wenkbrauw 'gel' om m'n wenkbrauwen mee in model te houden. De mascara heb ik nog niet geprobeerd maar voor 80 cent kan ik me er geen bult aan vallen.
Ik heb bronzer gekocht (Essence), morgen even uitproberen of ik er dan minder als een Geisha uit zie
Tip: Bronzer is om je gezicht warmte te geven en om te shapen niet om te kleuren. Dus niet over je hele gezicht smeren dan lijk je net een wortel

Het topic heet makeup junkies maar zijn hier ook mac junkies? Oh ik hou zoveel van mac! Mac mac mac mac :Imao:
Ik koop tegenwoordig alleen nog maar make-up van de MAC.

Welke producten heb jij van de MAC renate?
Oogschaduw, foundation, kwasten, blushes, highlighter, bronzer en fix+. Jij?
Foundation,heb al verschillende uitgetest,studio tech,die mineralen,en studio sculpt.Concealer heb ik ervan,oogschaduws,oogpotlood,blusher, en bronzingpowder.

Die highlighter lijkt me ook wel wat,em naar hun mascara ben ik ook wel benieuwd want die ken ik nog niet.Kwasten gebruik ik wel van Sephora maar wil ik straks ook van de MAC nemen als ze aan vervangjng toe zijn.
En wat doet die fix eigenlijk,die gebruik je naar je foundation zoals een transparante poeder?
Zoals de naam eigelijk al zegt fixeert het je makeup. Werkt echt heel goed. Gebruik het trouwens altijd ook zonder make up als opfrisser het maakt je huid lekker zacht.
Dank voor de tip Renate!
Wie is er bekend met de strobe cream van de MAC?
Ik vind Mac ook heel goed, krijg alleen jammer genoeg puistjes van de foundations.. :( Superhuisvrouw, al over gehoord maar nog niet gebruikt.. Ik heb best een vette huid dus probeer zo weinig mogelijk glanzende producten te gebruiken..
@sara: welke foundation gebruik jij nu? Ik heb ook best een vette huid en kan niet echt een vinden die de hele dag goed blijft zitten. Heb goede verhalen over Chanel gehoord.
Hallo

Ik heb op google nog gezocht over die strobe cream,maar het lijkt dus een creme te zijn voor onder je foundation of voor erover. Dat zou dan weer een mooie parelmoerglans geven.

Dat hoef ik dan niet dan krijg ik teveel glim effect.Van de foundation van Mac krijg ik geen uitslag,bijzonder voor mij,want van merken als Chanel en Lancome kreeg ik wel uitslag.Chanel heeft ook mooie foundations dat wel

Zijn jullie aleens bij Inglot geweest in Amsterdam? Als ik nu weer naar Amsterdam ga wil ik daar toch eens gaan kijken,en natuurlijk blijft het niet alleen daarbij. Heel hebberig word ik dan van al die oogschaduw kleurtjes en lipglossjes.
ik heb laatst een kwastensetje besteld van Mac,

met een foundation kwast. maar die verliest na een paar keer gebruiken nog steeds super veel haren! met de andere kwastjes ben ik wel tevreden, maar is er iemand die dit herkent?
Ik ga binnenkort naar NL en wil graag eens Die Inglot winkel gaan bekijken! :D Ben al benieuwd..

Ik ben zelf ook nog op zoek naar de perfecte foundation.. Binnenkort komt er een nieuwe van Chanel uit, of misschien is hij nu al uit.. Perfection Lumiere, ben er ook heel benieuwd naar! Maar heb inderdaad ook veel goeds gehoord over die hele 'Lumiere' lijn.. Eens een paar proefjes halen deze week..

Weet er iemand van jullie trouwens of Nars nog verkrijgbaar is in NL? En waar?
Hallo Sara,

Volgen mij is Nars niet meer te verkrijgen in NL.

Skin cosmetics in Amsterdam die had het,maar is er mee gestopt blijkbaar te weinig animo ervoor. En ben het hier nog niet weer tegengekomen.

Waar woon jij dan sara? Heb laatst een fijne foundation gekocht bij MAC de pro longwear erg mooi en dekkend. Ik kan niet tegen de foundations van Chanel dan sla ik helemaal bont uit maar dat heb ik ook met hun cremes.
Ik heb de laatste tijd nogal last van rode vlekken. Vooral in m'n ooghoeken (als ik moe ben) en rondom m'n neus. Gisteren kwam ik dit product tegen: primer tegen roodheid

Ik was eigenlijk op zoek naar een normale (huidskleurige) concealer maar toen kwam ik dit dus tegen. Het is een fijn vloeibaar product. De meeste concealers vind ik vrij dik en de roodheid blijft vaak nog wel zichtbaar. Ik heb in de winkel wat getest en ik vond het fijn smeren. Zag er ook mooi egaal uit.

Heeft iemand ervaring met dit product? Het is wel vrij prijzig vond ik , ruim 18 euro. Het is een primer dus daarna zou ik eventueel nog een poeder of foundation kunnen gebruiken.
als ik het koop wil ik sowieso even een aanbieding afwachten maar ben gewoon benieuwd naar de ervaringen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven