Mode & Beauty alle pijlers

Marlies Dekkers

21-11-2010 09:29 112 berichten
Even een lekker ongenuanceerd zeiktopic.

Wie begrijpt er net als ik helemaal niks van de Marlies Dekkers lingerie-hype? Ik vind het werkelijk waar geen gezicht, mooi decolleté en dan twee van die rolladetouwtjes er overheen. Zo niet sexy. En al helemaal zo niet 'stout'. En dan ook nog eens vaak bij die hard huishoudbeurs-fans.

Een Marlies Dekkers'je is niets meer dan de vrouwelijke variant van de Björn Borg-onderbroek.

Zo, dat kan je ook maar beter kwijt zijn
Gut, het zal je verbazen maar: ik ben het met je eens. Te stomme gewoonte om te laten zien wat voor bh je aan hebt. Oehoe, spannenddddd. Not.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er 2

maar ik loop er dan weer niet mee te koop
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik heb er ook 2 maar doe juist alle moeite om de rollade touwtjes te verbergen. Ze hebben nl. wel een goede pasvorm, voor mij dan.
Ik ben er ook niet kapot van. Maar goed, dat vinden sommige waarschijnijk weer van mijn ondergoed/lingerie.
Ik ben het met je eens Star.

Met zo'n stom touwtje.

En jaaahaaa het zal allemaal we fantaaaaaaastisch zitten. Maar dan nog!
Vreselijk. Het is zo ontzettend: kijk-mij-eens-een-marliesdekkers-aan-hebben. En blijkbaar moet dat dan iets statusverhogends zijn, ofzo? Tenminste, zo kijken de draagsters er mijns inziens bij. Ik vind het ordi.

Doe mij maar een mooie Chantelle, of Hema voor mijn part, maar géén Marlies!
Ik vind het in ieder geval beter dan wanneer je huis-tuin-en-keuken-b.h. te zien is bij een spaghettitopje. Dat dat de laatste jaren " ok " is, maakt het ook nog niet mooi. Zelfs niet met siliconenbandjes.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:runningmonster schreef op 21 november 2010 @ 09:44:

Ik heb er ook 2 maar doe juist alle moeite om de rollade touwtjes te verbergen. Ze hebben nl. wel een goede pasvorm, voor mij dan.Waarom heb je dan geen model zonder extra bindgarnituur gekocht? Of een ander merk dat óók lekker zit?
Ik heb er minstens 10 en ben er gek op! Laat ze bij gelegenheid ook zien ook. Ik kom dan weer nooit op de huishoudbeurs
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Nou dit wordt een duidelijk verhaal. De wereld (of in ieder geval het forum) is op te delen in MD-haters & MD-lovers.

voor het bindgarnituur van Kezz....
En dan van die roodgeverfde 45 plussers met te laag uitgesneden shirtjes waar ze dan zogenaamd per ongeluk de rolladetouwtjes bovenuit laten komen..... Oh gruwel.
668, the neighbour of the Beast
En dan dat nageaapte sapph (?) spul van v&d.
Eensch!

Totaal niet sexy. Kamperiaans. En inderdaad; dan die te dikke huismutsen die ze dragen...Bleh.

Maar ja, als t een hype is, is t wat hè...
Juist geen silliconenbandjes BGB; da's pas lelijk!
quote:Doornroosje75 schreef op 21 november 2010 @ 09:47:

Juist geen silliconenbandjes BGB; da's pas lelijk!Ja, mijn idee.
Marlies Dekkers: ontzettend overrated.

Ik heb er een string van...wat een saai ding. Ooit eens gekregen van een minnaar die dacht hot te zijn.
quote:Kezz schreef op 21 november 2010 @ 09:46:

[...]

Waarom heb je dan geen model zonder extra bindgarnituur gekocht? Of een ander merk dat óók lekker zit? Lach me suf hier.
quote:Ishetdanechtzomoeilijk schreef op 21 november 2010 @ 09:47:

En dan dat nageaapte sapph (?) spul van v&d. Vind ik vaak leuker dan M.D.
Gruwel, ik zie een collega (die aan de huishoudbeursomschrijving (3x woordwaarde) voldoet), nog haar 'Marlies' van ¤80,- showen in de teamruimte.. Ordinair!
quote:Substanza_ schreef op 21 november 2010 @ 09:49:

Marlies Dekkers: ontzettend overrated.

Ik heb er een string van...wat een saai ding. Ooit eens gekregen van een minnaar die dacht hot te zijn.Dat is dus het hele idee wat ik bij MD krijg. Het slaat alleen bij de meesten zo jammerlijk de plank mis.
Maar ik houd dan weer helemaal niet zo van kantjes en strikjes.

Als het onder je kleren zit, dan is het alweer anders dan wanneer je er zo bij loopt:

en idd, vooral boven een bepaalde leeftijd, in de zomer zie ik ook wel eens voorbeelden, dat ik denk van
Dat van die 'te dikke huismussen' snap ik dan weer wel; tis één van de weinige merken met diverse en goedzittende modellen in grote maten.

Bedoel je deze? Inderdaad spuuglelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven