Mode & Beauty alle pijlers

Marlies Dekkers

21-11-2010 09:29 112 berichten
Even een lekker ongenuanceerd zeiktopic.

Wie begrijpt er net als ik helemaal niks van de Marlies Dekkers lingerie-hype? Ik vind het werkelijk waar geen gezicht, mooi decolleté en dan twee van die rolladetouwtjes er overheen. Zo niet sexy. En al helemaal zo niet 'stout'. En dan ook nog eens vaak bij die hard huishoudbeurs-fans.

Een Marlies Dekkers'je is niets meer dan de vrouwelijke variant van de Björn Borg-onderbroek.

Zo, dat kan je ook maar beter kwijt zijn
Alle reacties Link kopieren
Oh ik vind MD als persoon dan wel weer leuk overkomen.
Ik heb ook 2 MD's maar wel de lager uitgesneden versies, die dus niet boven mijn kleding uitkomen. Ik heb ze gekocht om de pasvorm die erg mooi is, ik zit tussen 2 maten in, en pas dus niet zo veel.

Ze zijn inderdaad wel degelijk, maar jaren mee gaan ze bij mij echt niet. Ik heb ze een maand of 8, draag ze niet dagelijks, en ze zijn al aardig aan het slijten.
7 jaar geleden vond ik het mooi, gewaagd en apart, maar om de volgende redenen draag/ koop ik het niet meer:

* belachelijk duur

* Willeke Alberti zichtbaar Marlies Dekkers zien dragen

* een aantal van mijn alltime favourite idolen gebruiken voor een collectie, waaronder Shirley Manson van Garbage, en dan vervolgens de eerste zin van het eerste liedje als tekst plaatsen in de onderbroek. Alsof ze zich er echt in verdiept heeft dus. "De beha is rood, want Shirley Manson heeft rood haar". Ja, zo kan ik ook creatief zijn.
Ik heb een torselet van MD en dat doet werkelijk waar van alles voor mijn lijf. Prachtige tieten, mooie taille. Er zat wel een soort van visnet omheen (de eerste serie MD's-met-extra bandjes) en hoewel dat de eerste keer dragen wel grappig was heb ik het er later afgeknipt. NU is het dus een 'gewoon' torselet, maar doet het nog steeds wonderen voor mijn lijf.

Alleen Marie Jo geeft me net zo'n mooi decolletee als een MD.
Ik heb ook marlies dekkers bh's

Ik heb 75E en bij bijna alle merken gaan mijn borsten in voorgevormde beha's zich "omhoog werken" in mijn bh als ik flink doorloop (wat ik nogal doe). Marie Jo zit ook goed, maar is meestal nogal bewerkt en zie je dan zo zitten onder gladde shirts. Ik heb lang niet-vormgevormde beha's gedragen, maar na 2 zwangerschappen, lang borstvoeding en flink afvallen zit voorgevormd wat flatteuzer.

Ik heb de MD-beha's omdat ze erg goed zitten bij mij. Ik let altijd heel erg op dat je geen bandjes boven mijn kleding uit ziet komen, vind ik ook vreselijk ordinair. Alleen mijn man weet dat ik ze draag
Ik vind maar heel weinig mooi van MD en de rolladebandjes die zichtbaar zijn hoef ik zeker niet. Maar de pasvorm is echt wel geweldig, dus ik toch voornamelijk MD in de kast.
http://shop.marliesdekker ... a=1&kleur=103&bra_size=35

Deze bh heb ik bijvoorbeeld. Als iemand die bandjes ziet zitten ,is mijn decollete uberhaupt al veel te laag om me prettig bij te voelen.
En Star, ik voel me totaal niet 'stout' in mijn bh En ben gelukkig al helemaal geen huishoudbeurs-type.
Het is mijn smaak beslist niet, maar ik heb zwaar respect voor MD,het produkt en daarmee het bedrijf wat ze heeft opgebouwd.

Het spreekt me gewoon niet aan, al die tierelantijnen aan lingerie, en als persoon spreekt ze me ook niet zo aan. Maar ze is wel vernieuwend bezig ( geweest) en heeft een hele nieuwe draai aan lingerie gegeven die zwaar gekopieerd is. En ik heb er wel ooit twee gekocht vanwege de enorm goede pasvorm. Wel direct de overbodige bandjes er afgeknipt. In de winkel. ( Daar hadden ze zo'n tornmesje). De verkoopster kreeg een flauwte.
quote:MarijeMarije schreef op 26 november 2010 @ 09:55: ,is mijn decollete uberhaupt al veel te laag om me prettig bij te voelen.Oh, daar heb ik dab weer helemaal geen moeite mee
quote:tilalia2 schreef op 26 november 2010 @ 10:00:

[...]

Oh, daar heb ik dab weer helemaal geen moeite mee

Ik had jong al grote borsten en merkte dat het nogal de aandacht trok (en als ordinair werd gezien), dus ik let altijd op dat het niet te laag wordt. Daarbij werk ik met vooral mannen (ook op bouwplaatsen), daar leidt het ook zo af

Prive draag ik soms wel een mooi laag shirt, maar dan zonder MD
Ik ben zo te lezen een van de weinige MD-fans. Heb 6 setjes en ze zitten geweldig. Met mijn maat 80 F kan ik echt niet bij een Hema terecht voor een leuke bh. Voorheen kon ik bij de Livera terecht voor een vleeskleurig of geheel zwart model maar nu heb ik meer keus in modellen of kleuren.

Die bandjes ga ik ook echt niet verbergen, ik vind ze leuk. Je moet alleen een beetje goed naar het model kijken voordat je wat koopt. Je hebt ze ook met heeeele dunne bandjes (zo dun als spaghetti zeg maar) en dat doet idd beetje rolladerig aan. Maar die bredere vind ik supermooi staan als die een beetje boven je decollete uitkomen.

Oh.....en ik haat de huishoudbeurs, heb geen roodgeverfd haar en ben geen 45+

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven