Marlies Dekkers
zondag 21 november 2010 om 09:29
Even een lekker ongenuanceerd zeiktopic.
Wie begrijpt er net als ik helemaal niks van de Marlies Dekkers lingerie-hype? Ik vind het werkelijk waar geen gezicht, mooi decolleté en dan twee van die rolladetouwtjes er overheen. Zo niet sexy. En al helemaal zo niet 'stout'. En dan ook nog eens vaak bij die hard huishoudbeurs-fans.
Een Marlies Dekkers'je is niets meer dan de vrouwelijke variant van de Björn Borg-onderbroek.
Zo, dat kan je ook maar beter kwijt zijn
Wie begrijpt er net als ik helemaal niks van de Marlies Dekkers lingerie-hype? Ik vind het werkelijk waar geen gezicht, mooi decolleté en dan twee van die rolladetouwtjes er overheen. Zo niet sexy. En al helemaal zo niet 'stout'. En dan ook nog eens vaak bij die hard huishoudbeurs-fans.
Een Marlies Dekkers'je is niets meer dan de vrouwelijke variant van de Björn Borg-onderbroek.
Zo, dat kan je ook maar beter kwijt zijn
zondag 21 november 2010 om 11:02
quote:Star schreef op 21 november 2010 @ 10:18:
Randjes inderdaad ja, bah!
Ze was laatst bij dat tvprogramma 'ik kom bij je eten' daar had ze een eigen setje aan, met jarretel en kousen, en daar over een doorzichtige jurk zodat je alles zag. Meer iets waar je je man in opwacht voor een leuke avond, of als je mnaar een parenclub gaat, maar voor tv té ordinair.
Die arme Jan Kooijman die wist niet waar hij moest kijken. Vond het echt zielig voor hem.
Randjes inderdaad ja, bah!
Ze was laatst bij dat tvprogramma 'ik kom bij je eten' daar had ze een eigen setje aan, met jarretel en kousen, en daar over een doorzichtige jurk zodat je alles zag. Meer iets waar je je man in opwacht voor een leuke avond, of als je mnaar een parenclub gaat, maar voor tv té ordinair.
Die arme Jan Kooijman die wist niet waar hij moest kijken. Vond het echt zielig voor hem.
Grief is just love with nowhere to go
zondag 21 november 2010 om 11:15
Jeetje....
...ik kocht vorig jaar een zonnebril, enorm gezocht naar een model dat me leuk stond, groot, en donkere glazen..
Na veel zoeken en passen had ik de zonnebril te pakken.
Het was een Marlies Dekkers!
Waarom ontwerpt dat mens (waar ik echt geen bh van zou aantrekken) zonnebrillen?
Ik heb hem op sterkte laten maken, dus wil ik er wel een paar jaartjes mee doen, tjonge jonge, dure grap...
En nu ik jullie kritieken lees begrijp ik dat ze ze ontwerpt om de vrouwen die haar ondergoed dragen incognito over straat te kunnen laten gaan?
...ik kocht vorig jaar een zonnebril, enorm gezocht naar een model dat me leuk stond, groot, en donkere glazen..
Na veel zoeken en passen had ik de zonnebril te pakken.
Het was een Marlies Dekkers!
Waarom ontwerpt dat mens (waar ik echt geen bh van zou aantrekken) zonnebrillen?
Ik heb hem op sterkte laten maken, dus wil ik er wel een paar jaartjes mee doen, tjonge jonge, dure grap...
En nu ik jullie kritieken lees begrijp ik dat ze ze ontwerpt om de vrouwen die haar ondergoed dragen incognito over straat te kunnen laten gaan?
zondag 21 november 2010 om 11:21
http://www.bodyplein.nl/i ... JGspOnXsaUCFQGHDgodWH90YA
Dit is ook erruggggg sexy,maar schijnt wel te werken
Dit is ook erruggggg sexy,maar schijnt wel te werken
zondag 21 november 2010 om 11:42
Nou ik vond Marlies Dekkers ook stom met al die rolladetouwtjes en gebruiksaanwijzingen voor het aantrekken van een bh. Ik had bh's van Chantelle en andere merken uit speciaalzaken en nu kwam de verkoopster met een MD aan. Zit gewoon hartstikke goed. Ik zou heel graag gewoon bh's van de Hema of de H&M of zo dragen maar dan krijg ik altijd last van uitpuilborsten. En ondertussen heb ik wel drie bh's van MD. Alle touwtjes en dingetjes zitten gewoon onder mn kleren.
Vooral deze vind ik prachtig.
Mijn harnas
Vooral deze vind ik prachtig.
Mijn harnas
Het Viva forum is papaja.
zondag 21 november 2010 om 12:57
quote:daffyduck schreef op 21 november 2010 @ 11:21:
Dit is ook erruggggg sexy,maar schijnt wel te werkenals je geen rimpelvorming tussen je tieten wil, moet je je goed insmeren als je in de zon ligt & niet roken, lijkt me effectiever dan zo'n rare bh.
Dit is ook erruggggg sexy,maar schijnt wel te werkenals je geen rimpelvorming tussen je tieten wil, moet je je goed insmeren als je in de zon ligt & niet roken, lijkt me effectiever dan zo'n rare bh.
Grief is just love with nowhere to go
zondag 21 november 2010 om 13:10
Sapph vind ik nog afschuwelijker dan MD. Gewoon beide erg lelijk. Toch heb ik een Sapph bikini, ik moest snel een bikini hebben want mijn oude paste niet meer en ik ging op vakantie. De enige die ik op dat moment kon vinden en die (redelijk) goed zat was een Sapph.
Inmiddels bijna 15 kilo lichter en erg blij als ik zometeen die Sapph kan weggooien en écht een leuke bikini kan kopen. De volgende vakantie is in februari dus ik heb nog even. Maar het wordt zeker geen Sapph of MD.
Inmiddels bijna 15 kilo lichter en erg blij als ik zometeen die Sapph kan weggooien en écht een leuke bikini kan kopen. De volgende vakantie is in februari dus ik heb nog even. Maar het wordt zeker geen Sapph of MD.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
zondag 21 november 2010 om 13:23
Ik ga helemaal met je mee Star. Ik heb het nooit begrepen. Ik vind het allemaal zo gruwelijk lelijk, dat 'maar het zit zo lekker' er bij mij ook echt niet in komt. En het is helemaal een drama om te zien dat die rolladetouwen zich niet beperken tot de voorkant; (oh horror) ik zie steeds vaker ook van die tuigjes op de rug. Brrrr. Heel fout.
Ik zag in de lingeriewinkel bij mij in het dorp een leuk setje, helaas ook met die touwen erop en eraan, maar de BH was wel leuk verder. Met strasssteentjes. Ook heel fout natuurlijk, maar ik dacht ; kom, doe eens feestelijk. Dus ik vraag aan die vrouw of je die ellende er ook af kon knippen. Hahaha; dat gezicht!
Ik zag in de lingeriewinkel bij mij in het dorp een leuk setje, helaas ook met die touwen erop en eraan, maar de BH was wel leuk verder. Met strasssteentjes. Ook heel fout natuurlijk, maar ik dacht ; kom, doe eens feestelijk. Dus ik vraag aan die vrouw of je die ellende er ook af kon knippen. Hahaha; dat gezicht!
zondag 21 november 2010 om 14:14
Heb van die sapph bh's, is het enige in mijn prijsklasse waar mn tieten niet uit-floepen of pijnlijke beugels hebben.
Sommige vind ik inderdaad echt v r e s e l i j k. Maar ik vindt lievige bloemetjes bh's ook vreselijk, roze kant ook. brrr...
Ik draag het altijd netjes onder mn kleren en soms met uitgaan een decollete waar je dan die bandjes ziet. Maar dat mag, want als ik uitga dan ben ik toch een ordinaire del!
Sommige vind ik inderdaad echt v r e s e l i j k. Maar ik vindt lievige bloemetjes bh's ook vreselijk, roze kant ook. brrr...
Ik draag het altijd netjes onder mn kleren en soms met uitgaan een decollete waar je dan die bandjes ziet. Maar dat mag, want als ik uitga dan ben ik toch een ordinaire del!
zondag 21 november 2010 om 14:14
Heb van die sapph bh's, is het enige in mijn prijsklasse waar mn tieten niet uit-floepen of pijnlijke beugels hebben.
zondag 21 november 2010 om 14:56
Ik vind de BH's mooi maar veel te duur en ik erger me elke keer als ik MD zie beweren dat zij "de eerste" was met de bandjes. Ik had in de jaren 80 al een bh met zulke bandjes. En als ik dan toch ongenuanceerd bezig mag zijn; wat heeft ze een bazige uitstraling zeg.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
zondag 21 november 2010 om 14:58
quote:mutsy20 schreef op 21 november 2010 @ 14:14:
Ik draag het altijd netjes onder mn kleren en soms met uitgaan een decollete waar je dan die bandjes ziet. Maar dat mag, want als ik uitga dan ben ik toch een ordinaire del!Kijk ik naar aanleiding van jouw post voor de grap even op de website van Sapph, zie ik allerlei imitatie-Marlies Dekkers bh's
Ik draag het altijd netjes onder mn kleren en soms met uitgaan een decollete waar je dan die bandjes ziet. Maar dat mag, want als ik uitga dan ben ik toch een ordinaire del!Kijk ik naar aanleiding van jouw post voor de grap even op de website van Sapph, zie ik allerlei imitatie-Marlies Dekkers bh's
zondag 21 november 2010 om 15:03