Mode & Beauty alle pijlers

Marlies Dekkers

21-11-2010 09:29 112 berichten
Even een lekker ongenuanceerd zeiktopic.

Wie begrijpt er net als ik helemaal niks van de Marlies Dekkers lingerie-hype? Ik vind het werkelijk waar geen gezicht, mooi decolleté en dan twee van die rolladetouwtjes er overheen. Zo niet sexy. En al helemaal zo niet 'stout'. En dan ook nog eens vaak bij die hard huishoudbeurs-fans.

Een Marlies Dekkers'je is niets meer dan de vrouwelijke variant van de Björn Borg-onderbroek.

Zo, dat kan je ook maar beter kwijt zijn
Alle reacties Link kopieren
bh

Ik hou niet van dat model met al die rolladetouwtjes, maar dat is gewoon niet mijn smaak....... ik vind het niet onsmakelijk, of ordinair, of wel ander etiketje dan ook.

Die van mijn linkje vind ik bijv. wel heel mooi.

Het is natuurlijk best wel gek dat alle vrouwen een B.H. dragen en we altijd zo moeilijk deden of je er niets van zag. Nu is het prima als je een B.H. ziet en nu doen we moeilijk over welk merk.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Overigens vind ik MD zelf ook erg lelijk. Of eigenlijk, MD heeft randjes. Hele grote gore buine oude ontbijtkoekrandjes. Wat een vieze vrouw is dan. *ril*
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
Ja, eenschschsch met Boro. Wat dat betreft kon ze een zus zijn van Judith Osborn. Ook zo'n vieze tadde.
Ik deel je mening Star!

Het zijn altijd van die huishoudbeursvrouwen met de bekende driekwartbroek, rugzakje en een pittig kort kapsel. Maar dan wel een Marlies Dekkers'. Want die zijn toch hip, die bhh's! Tjonge. En dan vooral die bandjes zaten zien he!

Dit soort typw vrouw heeft ook geen echte Marlies Dekkers', maar uiteraard een namaak van 10 euro.
ook leuk
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Marels, eens wat betreft Freya, maar dan moet je wel van kant en kleurtjes houden. Marie Jo zie ik weinig in grote maten; ik zal wel net in de verkeerde winkels komen. De andere merken die je noemt ken ik niet.

MD gaat iig tot F en daar ben ik blij mee!

Mijn post over die grote maten was overigens niet genuanceerd bedoeld...
Ik geloof niet meer in sprookjes.
quote:Paque_ schreef op 21 november 2010 @ 10:14:

Ja, eenschschsch met Boro. Wat dat betreft kon ze een zus zijn van Judith Osborn. Ook zo'n vieze tadde.brrr. Die heeft idd ook uberranden. Niet normaal.
quote:Substanza_ schreef op 21 november 2010 @ 09:52:

[afbeelding]

Bedoel je deze? Inderdaad spuuglelijk.Afschuwelijk lelijk!
Ik vind Marlies helemaal niet leuk, ik vind d'r kil en niet aardig overkomen.

Dus ik koop alleen daarom al geen slip van haar..
Ik (met een lingerie verslaving) vind Marlies D lingerie wel oké. Niet bijzonder, maar wel origineel. En inderdaad, als je de bandjes te opvallend draagt vind ik het ook niet mooi. Maar doe mij maar Valery lingerie
Zanne, je hebt het nu over Sapph draagsters... toch een heel ander kaliber dan MD draagsters!

*herkent zichzelf nog steeds niet*
Eens. En dat te pas (en vooral) te onpas showen van die bandjes, door types die dat juist niet zouden moeten doen.

Nog erger: de Sapph versie. De netalsof Marlies D.
Whahaha, ik googel op "mooi decolleté ", kon ik wat plaatjes plakken van wat ik wel mooi vind. ( Hoofdzakelijk heel simpel, of juist met mooi zwart kant bijv. ).

Kom ik dit tegen :

De KUSH is een plastic cylinder die tussen de borsten moet worden geplaatst voordat je in slaap valt. Je zult wel denken waarom? Om vrouwen met een C-cup of groter, die op hun zij slapen, een mooie decolleté te laten behouden.

Bedenker Cathinka Chandler vertelt: ”As women age, wrinkles and folds can form between the breasts. Because I sleep on my side, I learned that gravity and the pressure of my breasts resting on top of each other was the culprit. Kush offers more natural rest for the breasts for a more comfortable sleep”

De Kush zou ook goed zijn voor het herstellen na operaties of zwangerschap, borstimplantaten en het recht houden van de ruggewervels. De Kush is verkrijgbaar in drie maten en zeven kleuren. Je kunt hem bestellen vanaf $38.95.

Ik prop mijn dildo wel gewoon tussen mijn tieten. Ziet er nog geil uit ook, zegt Vrind.
Randjes inderdaad ja, bah!
quote:Doornroosje75 schreef op 21 november 2010 @ 10:17:

Zanne, je hebt het nu over Sapph draagsters... toch een heel ander kaliber dan MD draagsters!

*herkent zichzelf nog steeds niet*Ik zei toch, de namaakversie.
quote:Boro schreef op 21 november 2010 @ 10:18:

Whahaha, ik googel op "mooi decolleté ", kon ik wat plaatjes plakken van wat ik wel mooi vind. ( Hoofdzakelijk heel simpel, of juist met mooi zwart kant bijv. ).

Kom ik dit tegen :

[afbeelding]

De KUSH is een plastic cylinder die tussen de borsten moet worden geplaatst voordat je in slaap valt. Je zult wel denken waarom? Om vrouwen met een C-cup of groter, die op hun zij slapen, een mooie decolleté te laten behouden.

Bedenker Cathinka Chandler vertelt: ”As women age, wrinkles and folds can form between the breasts. Because I sleep on my side, I learned that gravity and the pressure of my breasts resting on top of each other was the culprit. Kush offers more natural rest for the breasts for a more comfortable sleep”

De Kush zou ook goed zijn voor het herstellen na operaties of zwangerschap, borstimplantaten en het recht houden van de ruggewervels. De Kush is verkrijgbaar in drie maten en zeven kleuren. Je kunt hem bestellen vanaf $38.95.

Ik prop mijn dildo wel gewoon tussen mijn tieten. Ziet er nog geil uit ook, zegt Vrind.Ik dacht dus echt bij het zien van die foto dat het een dildo was
Helemaal mee eens. Ik vind de lingerie vreselijk lelijk en ook nog eens totaal NIET sexy.
Dat dacht ik ook Star. Dat het een dildo was
quote:Star schreef op 21 november 2010 @ 10:18:

Randjes inderdaad ja, bah!Fergie, DIE heeft pas randjes!
quote:Star schreef op 21 november 2010 @ 10:18:

Randjes inderdaad ja, bah!Fergie, DIE heeft pas randjes!
quote:Doornroosje75 schreef op 21 november 2010 @ 10:06:

Klopt Colalight, ik doe gewoon lekker mee met generaliseren. Dat is gepast gedrag in dit topic, toch? Mag ik dan zeggen dat MD-dragers niet vrouwelijke vrouwen zijn
Er zijn ook BH's van MD zónder die rolladebandjes, en die heb ik. Een heel mooi, smaakvol doch sexy setje en de BH geeft enorme ondersteuning. Jammer dat m'n borsten gegroeid zijn en ik er niet meer in pas.. Ik ben het dus volkomen met jullie eens over het ordinaire element van het zichtbaar dragen van een MD bij huishoudbeursvrouwen, maar mijn setje is wél mooi :P (vooral nu hij in de kast ligt, haha)

Dit vind ik zeker niet ordi. Natuurlijk... irl doe je een knoopje extra dicht (indien mogelijk ), maar ik vind het wel mooi!
Ik vind Marlies apart maar ook haar lingerie, beiden een 'no go'.
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
De meeste bh's van Marlies zie je niet boven kleding uit komen, of je moet een decolleté tot je navel hebben! Sapph zit veel hoger. Ik vind de bh's van Marlies super. De kwaliteit is niet te overtreffen en het is prachtig voor je figuur. Ik heb bh's van 5 jaar oud die elke week gedragen en gewassen worden in de machine en ze zien er uit als nieuw! Zie zo'n kwaliteit maar eens te vinden. Nee ik werk niet voor Marlies en heb ook geen aandelen of een lingeriezaak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven