Mode & Beauty alle pijlers

Marlies Dekkers

21-11-2010 09:29 112 berichten
Even een lekker ongenuanceerd zeiktopic.

Wie begrijpt er net als ik helemaal niks van de Marlies Dekkers lingerie-hype? Ik vind het werkelijk waar geen gezicht, mooi decolleté en dan twee van die rolladetouwtjes er overheen. Zo niet sexy. En al helemaal zo niet 'stout'. En dan ook nog eens vaak bij die hard huishoudbeurs-fans.

Een Marlies Dekkers'je is niets meer dan de vrouwelijke variant van de Björn Borg-onderbroek.

Zo, dat kan je ook maar beter kwijt zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 21 november 2010 @ 09:52:

[afbeelding]

Jeetje! Dit mag wel maar Eva Jinek mocht niet?

Schandalig!
in de begindagen heb ik er nog weleens gedacht om hip mee te doen, maar als ik dan zo voor de rekken stond, dacht ik toch, nou nee, doe maar niet. (toen MD nog hip was hè, laat daar geen misverstand over bestaan)

dus hier géén MD en al helemaal geen Sapph in lelijke kleuren.
mevrouw75 wijzigde dit bericht op 21-11-2010 09:55
Reden: voor de zekerheid toch even toevoegen, want ik ben geen huishoudbeursfan!
% gewijzigd

Bij zoiets vind ik het wel leuk.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Vind ze lelijk,en wat me opvalt dat ze vaak gedragen worden door van die types die nog net niet> neuk me ,op hun voorhoofd geschreven hebben.

Type Frans bauer fan zeg maar,té blond haar,en alles net een maatje te klein aan...
quote:Kezz schreef op 21 november 2010 @ 09:53:

[...]

Jeetje! Dit mag wel maar Eva Jinek mocht niet?

Schandalig!Terwijl Eva Jinek waarschijnlijk een van de enige is waar het wel lekker bij zou staan.
Ik vind de bikini's overigens enorm lelijk, heb ze veel gezien op vakantie, en lijkt me niet mooi staan, als je buik wordt, al die extra witte strepen.
Grief is just love with nowhere to go
quote:Star schreef op 21 november 2010 @ 09:55:

[...]

Terwijl Eva Jinek waarschijnlijk een van de enige is waar het wel lekker bij zou staan.Ja, daar zou je zomaar gelijk in kunnen hebben!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 november 2010 @ 09:55:

[afbeelding]

Bij zoiets vind ik het wel leuk.Ik vind Fergie ook een ordinaire griet.

Onder zoiets zie je nou eenmaal altijd je bandjes. Dan maar een " mooie " B.H. Beter dan zo'n Livera met excuus siliconenbandjes.
Echt zo ordinèr!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Doornroosje75 schreef op 21 november 2010 @ 09:51:

Dat van die 'te dikke huismussen' snap ik dan weer wel; tis één van de weinige merken met diverse en goedzittende modellen in grote maten.

Mmm, komt me een beetje generaliserend over. Ik heb ook een grote cup, maar heb confectiemaat 36-38.

Ben trouwens geen MD-fan, hou meer van wat vrouwelijkere lingerie als Marie-Jo en Aubade)
quote:Star schreef op 21 november 2010 @ 09:58:

[...]

Ik vind Fergie ook een ordinaire griet.Ik vind Fergie een " lekker wijf " .
nounounou.. Ik heb ze ook en ik loop er niet mee te koop. Er zijn ook subtielere modellen van MD hoor..

En ze zitten idd lekker.

Vind het ook niet kunnen als meiden/vrouwen met veel trotst de MD bandjes laten zien en dan roepen "HET IS EEN MD JAAAAHHH!!!"..

Maar goed atje niet verplicht bent het te kopen.

Ik heb bv een verschrikkelijke hekel aan skinny jeans.
Die siliconenbandjes zijn ook echt te lelijk. Doe dan een strapless bh aan of geen strapless top. Je kan nou eenmaal niet alles hebben.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 november 2010 @ 10:01:

[...]

Ik vind Fergie een " lekker wijf " .Dat heb ik met Pamela Anderson en Jordan
quote:Doornroosje75 schreef op 21 november 2010 @ 09:51:

Dat van die 'te dikke huismussen' snap ik dan weer wel; tis één van de weinige merken met diverse en goedzittende modellen in grote maten.

Pertinent niet waar.

Marlies Dekkers maakt géén lingerie voor grote maten, want ze gaat geloof ik maar tot een DD of F ofzo en áls ze al iets in grotere cupmaten heeft gaat 't maar tot een omvangmaat 85 ofzo.

Daarbij zijn er een heleboel andere merken te noemen die betere en ook diverse en goedzittende bh's voor grote maten maken.

Ik noem Marie Jo, Chantelle, Freya, Contourelle en ga zo maar door. Ook duur, maar een stuk beter van kwaliteit en pasvorm.
668, the neighbour of the Beast
plaatje

Wél leuk.
Ik vind het erger dat mensen het een " Marliesje " noemen dan dat ik het ze zie dragen.
quote:Marels schreef op 21 november 2010 @ 09:47:

En dan van die roodgeverfde 45 plussers met te laag uitgesneden shirtjes waar ze dan zogenaamd per ongeluk de rolladetouwtjes bovenuit laten komen..... Oh gruwel.Ja, zo lekker kék en stout.
Klopt Colalight, ik doe gewoon lekker mee met generaliseren. Dat is gepast gedrag in dit topic, toch?
Ik geloof niet meer in sprookjes.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 november 2010 @ 10:03:

plaatje

Wél leuk.Maar die vind ik om de een of andere manier ook echt stout
Ik heb 1 setje. Mooi, maar nog nooit buiten de deur aangehad omdat ik het ordinair vond, die zichtbare bandjes. Alleen thuis dus.

Plaatje van BGB vind ik trouwens wel leuk

De pasvorm is fijn, dat wel, nadeel is dat je een handleiding nodig hebt om die bh aan te doen
quote:Star schreef op 21 november 2010 @ 09:29:

Even een lekker ongenuanceerd zeiktopic.

Wie begrijpt er net als ik helemaal niks van de Marlies Dekkers lingerie-hype? Ik vind het werkelijk waar geen gezicht, mooi decolleté en dan twee van die rolladetouwtjes er overheen. Zo niet sexy. En al helemaal zo niet 'stout'. En dan ook nog eens vaak bij die hard huishoudbeurs-fans.

Een Marlies Dekkers'je is niets meer dan de vrouwelijke variant van de Björn Borg-onderbroek.

Zo, dat kan je ook maar beter kwijt zijn

Beste Topic en OP ever

MD : sucks. En is lilluk bovendien.
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
Ik heb er ook een... die stond wel erg mooi met zijn bandjes. Die draaiden ik rond mijn nek. Ik droeg het alleen onder een zwarte blouse. Was net even wat specialer. Vond ik dan hé!

Nu enkele jaren later heb ik die bandjes er afgeknipt en draag ik de bh niet zichtbaar. Maar... ze zitten echt heerlijk. Ik heb nog nooit zo'n fijne bh gehad. Hij blijft ook erg mooi.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 november 2010 @ 10:04:

Ik vind het erger dat mensen het een " Marliesje " noemen dan dat ik het ze zie dragen.Nee, nee, dat doen ze niet. Nee. Dat wil ik helemaal niet weten! Echt? Dat is inderdaad erger en ik vind MD lingerie al vreselijk genoeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven